Przetargi.pl
Wymiany instalacji CO, remont boksów garażowych i przystosowanie do obowiązujących przepisów BHP, wykonanie instalacji wyciągowej spalin, remont łazienki dla podziału bojowego, remont instalacji elektrycznej - wymiana na energooszczędne źródła oświetlenia

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, ul. Strażacka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6171172 , fax. 48 6170889
  • Data zamieszczenia: 2015-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu
    ul. Strażacka 3 3
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 48 6171172, fax. 48 6170889
    REGON: 67022959000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppspszydlowiec.binp.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiany instalacji CO, remont boksów garażowych i przystosowanie do obowiązujących przepisów BHP, wykonanie instalacji wyciągowej spalin, remont łazienki dla podziału bojowego, remont instalacji elektrycznej - wymiana na energooszczędne źródła oświetlenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany instalacji CO, remont boksów garażowych i przystosowanie do obowiązujących przepisów BHP, wykonanie instalacji wyciągowej spalin, remont łazienki dla podziału bojowego, remont instalacji elektrycznej - wymiana na energooszczędne źródła oświetlenia. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: - projekt wykonawczy, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; - uzyskać niezbędne uzgodnienia - jeżeli takowe będą wymagane, 3. Projekt wykonawczy należy wykonać w oparciu o załączoną specyfikację i opis przedmiotu zamówienia załączonych do SIWZ oraz na podstawie wizji lokalnej przez wykonawców. 4. Wykonawca uzgodni wykonany projekt z Zamawiającym oraz uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia - jeżeli takowe będą wymagane. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren robót i jego zabezpieczenie oraz osoby na nim przebywające, od chwili przejęcia placu budowy przez cały okres trwania umowy. 6. Zakres oraz opis prac, w tym lokalizację robót, o których mowa w ust. 2 niniejszego działu, określa opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami do SIWZ w zakresie: - wykonania dokumentacji projektowej wraz z ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dla wszystkich robót ujętych w SIWZ oraz załącznikach; - uzyskania niezbędnych uzgodnień i pozwoleń - jeżeli będą wymagane; 7. Jeżeli SIWZ wraz z załącznikami wskazywałaby znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 8. Zamawiający wymaga dokonanie wizji lokalnej obiektu i terenu przed przystąpieniem do przygotowania oferty (celem wykonania własnych obliczeń i szacunkowych kosztów poszczególnych zadań) (nie jest to warunkiem uczestnictwa w postępowaniu). W przypadku rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ a stanem faktycznym, wykonawca winien zgłosić ten fakt zamawiającemu przed terminem składania ofert. 9. Na przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcy gwarancji oraz minimum 60 miesięcy rękojmi, liczonych od daty końcowego odbioru robót na roboty budowlane oraz 24 miesięcy na zamontowane urządzenia i wyposażenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 PLN Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: - oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu lub wpłaty kwoty wadium na konto Zamawiającego (warunek konieczny, do stwierdzenia przez Zamawiającego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); - lub oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. 14.1. Forma wadium 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275). 2. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. Wniesienie wadium o krótszym terminie ważności skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. 14.2 Miejsce i sposób wniesienia wadium Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy przelać lub wpłacić na rachunek Zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu PEKAO S.A. Nr konta 92 1240 5732 1111 0010 1741 9812 z dopiskiem: Wadium, sprawa nr PT.2370.6.3.2015 14.3 Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego lub wpłaty Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert (dzień, godzina) bank prowadzący rachunki Zamawiającego potwierdzi wpływ środków. 14.4 Zwrot wadium 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie części 14.4 ust. 1 siwz, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.5 Utrata wadium 1. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kppspszydlowiec.binp.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach