Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynku strażnicy oraz budynku biurowo-garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wyszkowie przy ul. Strażackiej 6.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wyszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, ul. Strażacka 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7425421 , fax. 029 7430938
  • Data zamieszczenia: 2014-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wyszkowie
    ul. Strażacka 6 6
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7425421, fax. 029 7430938
    REGON: 55067089000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazwyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynku strażnicy oraz budynku biurowo-garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wyszkowie przy ul. Strażackiej 6.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy określone w niniejszej Specyfikacji. 1.Przedmiot zamówienia wg CPV: CPV 45 21 61 21-8 Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej CPV 45 32 00 00-6 Roboty izolacyjne CPV 45 45 30 00-7 Roboty remontowe i renowacyjne CPV 45 42 10 00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej CPV 45 31 23 10-3 Ochrona odgromowa CPV 45 44 21 00-8 Roboty malarskie CPV 45 33 10 00-9 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych CPV 45 33 11 00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 2.Przedmiotem zamówienia jest: 2.1.Termomodernizacja i modernizacja instalacji grzewczej budynku strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wyszkowie, która obejmuje wykonanie niżej wymienionych prac: - docieplenie ścian i stropu, - wymiana stolarki budowlanej, - wymiana instalacji c.o., 2.2. Termomodernizacja i modernizacja instalacji grzewczej budynku biurowo-garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wyszkowie, która obejmuje wykonanie niżej wymienionych prac: - docieplenie ścian dachu i stropu, - wymiana stolarki budowlanej, - wymiana i wykonanie instalacji c.o., 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia o którym mowa w pkt 2.1 i 2.2 zawierają załączniki do niniejszej SIWZ tj. projekty budowlane, przedmiary robót, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 4. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni dokumentację powykonawczą dla wykonanego zakresu robót (dokumentacja techniczna powykonawcza, certyfikaty na zastosowane materiały i urządzenia). 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wykazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. Zamawiający informuje, że w dniu 04.07.2014 r. każdy z Oferentów będzie mógł zapoznać się z obiektem. Ponadto istnieje możliwość zapoznania się z obiektem przed złożeniem oferty, po uprzednim skontaktowaniu się z osobą wyznaczoną. 7. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Jeżeli dokumentacja projektowa, lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w następującej wysokości: 15.000,00 PLN (piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu lub wpłaty kwoty wadium na konto Zamawiającego (warunek konieczny, do stwierdzenia przez Zamawiającego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); lub oryginał dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. 3. Forma wadium - Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. Wniesienie wadium o krótszym terminie ważności skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy przelać lub wpłacić na rachunek Zamawiającego: Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wyszkowie Nr konta: 78 8931 0003 0000 8699 2004 0003 Bank Spółdzielczy w Wyszkowie z dopiskiem: Wadium, sprawa nr PT.2370.2.2014 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego lub wpłaty Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert (dzień, godzina) bank prowadzący rachunki Zamawiającego potwierdzi wpływ środków. 7. Zwrot wadium Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. -Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. -Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. -Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie części 14.4 ust. 1 siwz, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazwyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach