Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61875 Poznań, al. Niepodległości
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 618 543 988
- Data zamieszczenia: 2017-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
al. Niepodległości 10
61875 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8569000, 8569500, fax. 618 543 988 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana wykładziny w Bibliotece Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z wymianą wykładziny dywanowej w Bibliotece na piętrze III – Czytelnia, zlokalizowanej w budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, przy ul. Powstańców Wlkp. 16. Na przedmiotowej kondygnacji poza zakresem opracowania znajdują się wydzielone pomieszczenia biurowe, zaplecze sanitarne oraz windy i klatki schodowe. Czytelnia stanowi przestrzeń otwartą, w której układ regałów reguluje podział na strefy użytkowe. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 1. Wyniesienie i zabezpieczenie książek i czasopism oraz regałów, mebli i całego wyposażenia, w zakresie niezbędnym do wymiany wykładziny, regały i niektóre elementy wyposażenia przed wyniesieniem należy rozebrać, 2. Zerwanie istniejących wykładzin dywanowych, 3. Wywóz wykładziny wraz z utylizacją, 4. Przygotowanie podłoża – szlifowanie szlifierka planetarną, w tym usunięcie kleju, zabrudzeń i innych ciał obcych z podłoża betonowego, szpachlowanie powierzchni, uzupełnienie żywicą spękań i zarysowań w tym spięcie klamrami większych bruzd, wyrównanie posadzki wylewką samopoziomującą, 5. Gruntowanie oraz osuszenie podłoża zgodnie z wymaganiami Producenta wykładziny, 6. Montaż wykładziny dywanowej w płytkach wraz z klejeniem, 7. Montaż na fragmentach tynkowanych ścian oraz na słupach listew przypodłogowych h=6 cm z materiału wykładziny dywanowej, 8. Wstawienie wyniesionego wcześniej wyposażenia i przywrócenie stanu pierwotnego pomieszczeń. Szczegółowy opis zakresu prac przedstawiono w projekcie wykonawczym „Wymiana wykładziny w Bibliotece piętro III Czytelnia”, opracowanym przez firmę C2 Centrum Projektowe Magdalena Wilczyńska. Dokumentacja ta wraz z Przedmiarem robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Dołączony do SIWZ Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Przed sporządzeniem oferty wykonawca powinien zapoznać się szczegółowo z dokumentacją, zarówno jej częścią rysunkową jak i opisową oraz, ze względu na specyfikę zamówienia dokonać wizji lokalnej na obiekcie. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, zostały zatrudnione przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę z wyłączeniem osób, które wykonują te czynności w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej i w związku z tym traktowani są jako podwykonawcy. Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu wykazu osób, które wykonywały będą czynności w trakcie realizacji zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1) i złożenia przez te osoby oświadczeń potwierdzających, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę z dnia 10 października 2002 r. z późniejszymi zmianami. Roboty budowlane mogą być świadczone tylko i wyłącznie przez osoby wymienione w ww. wykazie pracowników. W przypadku zmiany składu osobowego, osób oddelegowanych do realizacji Zamówienia, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Zamawiającego aktualizując ww. dokumenty. Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie raport stanu i sposobu zatrudnienia osób realizujących zadanie, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji lub dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie przedstawienia w terminie ww. informacji Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 3 000,00 PLN. W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z ww. obowiązków, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne jak za nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o przeprowadzenie stosownej kontroli. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonani robót modernizacyjnych
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie robót modernizacyjnych w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9 przy ul. Umultowskiej 114 w Poznaniu
Dodano: 2024-04-21 - "Jeszcze bliżej Kultury - remont i wyposażenie Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Witkowo"
Dodano: 2024-04-15 - Remont pomieszczeń szkoły wraz z remontem instalacji wentylacyjnej w kuchni w budynku na terenie Szkoły Podstawowej nr 66 im. Marii Skłodowskiej-Curie, położonym na os. Przyjaźni 127 w Poznaniu.
Dodano: 2024-04-06 - ZP/005/24 Przebudowa 18 piętra w budynku Collegium Altum należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zlokalizowanego przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 wraz z pracami powiązanymi
Dodano: 2024-03-08 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych korytarzy 1 i 2 piętra w budynku biurowca przy ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
Dodano: 2024-03-07 - Przebudowa kominów wentylacyjnych wraz z montażem zbiorczych turbowentów przy ul. Sempołowskiej 10-12 i Okrzei 46-48
Dodano: 2024-02-28 - Remont i modernizacja placówek oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński III postępowanie
Dodano: 2024-02-23 - Przebudowa 18 piętra w budynku Collegium Altum należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zlokalizowanego przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 wraz z pracami powiązanymi
Dodano: 2024-02-20 - Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku gospodarczego dla Zespołu Szkół Łączności w Poznaniu
Dodano: 2024-01-26