Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Opatówek i z terenów niezamieszkałych administrowanhch przez Gminę Opatówek.

Gmina Opatówek ogłasza przetarg

  • Adres: 62860 Opatówek, ul. Plac Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7618080, 7618454, , fax. 627 618 017
  • Data zamieszczenia: 2017-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opatówek
    ul. Plac Wolności 14
    62860 Opatówek, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7618080, 7618454,, fax. 627 618 017
    REGON: 25085523900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Opatówek i z terenów niezamieszkałych administrowanhch przez Gminę Opatówek.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi: I.Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Opatówek oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych (stałych odpadów miejskich), odpadów zielonych oraz odpadów wyselekcjonowanych z gniazd do selektywnej zbiórki z terenów niezamieszkałych administrowanych przez gminę Opatówek. 1. charakterystyka gminy została zawarta w załącznikach do SIWZ, 2. w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania: 1) zmieszanych odpadów komunalnych; 2) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na: papier, metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, szkło, odpady biodegradowalne (zielone); 3) odpadów wielkogabarytowych; 4) komunalnych odpadów niebezpiecznych, przeterminowanych leków, przeterminowanych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, chemikaliów, zużytych opon z gospodarstw domowych; 5) odpadów budowlanych i rozbiórkowych innych niż niebezpieczne powstałe w wyniku prowadzenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do właściwego organu administracji; 6) wywóz nieczystości z koszy ulicznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji określony został w SIWZ i integralnych załącznikach do SIWZ. 4. Realizacja zamówienia będzie odbywać się w następującym okresie: 1) w zakresie realizacji usługi w pkt. I - 9 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 1 lipca 2017 roku; 2) Wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu realizacji umowy za miesiąc marzec 2018 r. zostanie wypłacone w terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania przez Wykonawcę raportów o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną