Przetargi.pl
Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń Biura PFRON Znak sprawy ZP/20/14

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-828 Warszawa, al. Jana Pawła II 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5055494 , fax. 022 5055275
  • Data zamieszczenia: 2014-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
    al. Jana Pawła II 13 13
    00-828 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5055494, fax. 022 5055275
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pfron.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundusz celowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń Biura PFRON Znak sprawy ZP/20/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie wykładzin podłogowych oraz malowaniu pomieszczeń z wykorzystaniem materiałów Wykonawcy w pomieszczeniach Biura PFRON przy Al. Jana Pawła II 13 oraz w budynku Bumar przy Al. Jana Pawła II 11 w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch następujących etapach: 2.1. Etap I obejmuje: - wymianę wykładziny -517,84 m?, - malowanie ścian i sufitów -1825,61 m?; 2.2. Etap II obejmuje: - wymianę wykładziny, w tym PVC - 778,02 m?, - malowanie ścian i sufitów - 3039,77 m?; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera (Załącznik nr 1 do SIWZ), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz przedmiary (Załącznik nr 10 SIWZ). 4. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane wraz z materiałami, produktami użytymi do tych robót - minimum 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót. 5. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości na wykonane roboty oraz materiały, w tym wykładzinę wynosiła minimum 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót. 6. Zamawiający na podstawie w art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI. Przy zastosowaniu PRAWA OPCJI Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wymiany wykładziny PVC w ilości 51,66 m?. O zamiarze skorzystania z PRAWA OPCJI Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem - oświadczeniem. 7. Termin realizacji całości zamówienia do 4 miesiące od dnia zawarcia Umowy, w tym: 1) realizacja Etapu I w terminie do dn. 31.12.2014 r., 2) realizacja Etapu II w terminie do 4 miesięcy od dnia zawarcia Umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonanie robót nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji G
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pfron.org.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach