Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-828 Warszawa, al. Jana Pawła II 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5055494 , fax. 022 5055275
- Data zamieszczenia: 2014-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
al. Jana Pawła II 13 13
00-828 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5055494, fax. 022 5055275 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pfron.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundusz celowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana wykładzin podłogowych oraz malowanie pomieszczeń Biura PFRON Znak sprawy ZP/20/14 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie wykładzin podłogowych oraz malowaniu pomieszczeń z wykorzystaniem materiałów Wykonawcy w pomieszczeniach Biura PFRON przy Al. Jana Pawła II 13 oraz w budynku Bumar przy Al. Jana Pawła II 11 w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch następujących etapach: 2.1. Etap I obejmuje: - wymianę wykładziny -517,84 m?, - malowanie ścian i sufitów -1825,61 m?; 2.2. Etap II obejmuje: - wymianę wykładziny, w tym PVC - 778,02 m?, - malowanie ścian i sufitów - 3039,77 m?; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera (Załącznik nr 1 do SIWZ), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz przedmiary (Załącznik nr 10 SIWZ). 4. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane wraz z materiałami, produktami użytymi do tych robót - minimum 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót. 5. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości na wykonane roboty oraz materiały, w tym wykładzinę wynosiła minimum 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót. 6. Zamawiający na podstawie w art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje zastosowanie PRAWA OPCJI. Przy zastosowaniu PRAWA OPCJI Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wymiany wykładziny PVC w ilości 51,66 m?. O zamiarze skorzystania z PRAWA OPCJI Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem - oświadczeniem. 7. Termin realizacji całości zamówienia do 4 miesiące od dnia zawarcia Umowy, w tym: 1) realizacja Etapu I w terminie do dn. 31.12.2014 r., 2) realizacja Etapu II w terminie do 4 miesięcy od dnia zawarcia Umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonanie robót nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441122000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji G
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pfron.org.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont korytarzy w bloku E1prim, E1 oraz części bloku D1 i A1 w gmachu Ministerstwa Finansów
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa materiałów podłogowych, ujętych w wykazie stanowiącym załącznik do specyfikacji, dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa wykładziny dywanowej
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa wykładziny dywanowej
Dodano: 2016-01-14 - Remont korytarzy w budynku Ministerstwa Finansów
Dodano: 2015-08-21 - Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa wykładzin i dywanów, nr sprawy 21/ZP/15
Dodano: 2015-05-07 - Dostawa 1900 m2 wykładziny dywanowej
Dodano: 2014-10-01 - Dostawa 1900 m2 wykładziny dywanowej o szerokości 4 m
Dodano: 2014-09-04 - Dostawa i ułożenie wykładziny dywanowej dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie - ZP/OG/15/14
Dodano: 2014-06-26 - Sukcesywna dostawa wykładzin dywanowych do siedzib Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie z opcją ewentualnego obszycia i montażu
Dodano: 2014-05-07