Przetargi.pl
Remont korytarzy w budynku Ministerstwa Finansów

Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 45 06 , fax. 22 694 52 68
  • Data zamieszczenia: 2015-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
    ul. Świętokrzyska 12 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 45 06, fax. 22 694 52 68
    REGON: 00000221700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont korytarzy w budynku Ministerstwa Finansów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego remontu pięciu korytarzy w bloku A2, A2 i części bloku B2 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12. 2. Zakres robót, sposób wykonania i wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy zwana dalej Specyfikacją. 3. Rzuty korytarzy objętych remontem zawiera Załącznik nr 2 do Wzoru Umowy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 1 Wzoru Umowy, wszystkich prac, również tych nie wymienionych w ust. 2 i ust. 3 Wzoru Umowy, lecz koniecznych na podstawie obowiązujących norm, przepisów oraz zgodnie z wiedzą techniczną, niezbędnych do całkowitej realizacji przedmiotu zamówienia, tak aby był on zdatny do celu jakiemu ma służyć. 5. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w SIWZ norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza, aby oferowane rozwiązanie spełniało inne normy, pod warunkiem zapewnienia spełnienia wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności, które zostały określone w SIWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik D do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: Bank Gospodarstwa Krajowego 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach