Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu

Gmina Pokój ogłasza przetarg

  • Adres: 46-034 Pokój, Sienkiewicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pokój
    Sienkiewicza
    46-034 Pokój, woj. opolskie
    REGON: 531412740
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu, zakres tej części obejmuje zaprojektowanie i wykonanie pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w ZieleńcuCzęść nr 1 zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w ZieleńcuPrzedmiot zamówienia obejmuje 2 etapy realizacji inwestycji:Etap 1: wykonanie, opracowanie stosownej dokumentacji technicznej (projektowej) która ma odpowiadać zaleceniom Programu Funkcjonalno-Użytkowego i być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia,Etap 2: wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową, złożeniem dokumentacji powykonawczej, uzyskanymi pozwoleniami na budowę, konserwatorskim i innymi opiniami wymaganymi w ramach przepisów prawa.1.4.2 Etap 1: Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowo- wykonawczej wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień, decyzji, pozwoleń 1) Przed rozpoczęciem prac Wykonawca pozyska i zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przygotowane przez Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne dla prawidłowego wykonania Dokumentów Wykonawcy, a w szczególności Projektu Technicznego.2) wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, która ma odpowiadać zleceniom Programu Funkcjonalno – Użytkowego.3) Wykonana dokumentacja projektowa podlega bieżącej konsultacji z Inwestorem i zatwierdzeniu przez Inwestora. 4) Wykonanie Dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień oraz decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, pozwolenia na prace budowlane Starosty Namysłowskiego.5) Uzyskanie wymaganych uzgodnień decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami. Należy zwrócić uwagę, że cmentarz na którym realizowana będzie inwestycja został objęty ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do gminnej ewidencji zabytków oraz wojewódzkiego rejestru zabytków pod nr 288/92. W związku z powyższym zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 23 lipca o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami (Dz.U. z 2022 r., poz. 840 z późn. zm.) wymagane jest uzyskanie pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie prac budowlanych przy zabytku.6) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów robót.7) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.8) Uzyskanie niezbędnych podkładów mapowych potrzebnych do realizacji zadania.9) Wystąpienie w imieniu Inwestora na własny koszt (opłaty), o uzyskanie wszelkich dokumentów formalno-prawnych niezbędnych do wykonania zakresu inwestycji;10) Powiadomienie Zamawiającego o wykryciu błędów lub braków w programie funkcjonalno-użytkowym, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek , bez możliwości wykorzystania ich w czasie realizacji zamówienia.11) Inne niezbędne dane dla prawidłowego wykonania Dokumentów Wykonawcy i późniejszej realizacji Robót: materiały, ekspertyzy, analizy, opracowania i badania;12) Projekt Budowlany opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 10 sierpnia 2022 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2022 r., poz.1679) oraz zgodnie z warunkami określonymi decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach;13) pozostałe opracowania niezbędne do uzyskania Pozwolenia na Budowę lub zgłoszenia robót budowlanych w tym pozwoleń konserwatorskich i inne niezbędne14) Projekty Wykonawcze w poszczególnych branż będące uszczegółowieniem Projektu Budowlanego dla potrzeb wykonawstwa;15) Dokumentacja projektowa musi zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i obejmować zakres zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej na roboty objęte niniejszym zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane, łącznie z uzyskaniem wszelkich koniecznych pozwoleń i decyzji jeśli będzie to wymagane.16) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia;17) Pełnienie nadzoru autorskiego 18) Przekazanie praw autorskich majątkowych do dokumentacji.19) na etapie opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca musi uzyskać wszelkie zgody Zamawiającego w zakresie doboru materiałów i zaprojektowania, należy w tym z celu przedstawić Zamawiającemu: Deklarację Właściwości Użytkowych CE wystawioną przez producenta Aprobatę Techniczną dla zabudowanych materiałów,Deklarację Właściwości Użytkowych1.4.4 Etap 2: zakres tego etapu obejmuje: Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową i uzyskanymi pozwoleniami i opiniami:1) Prace budowlane musza prowadzone zgodnie z dokumentacją projektową z Etapu I, uzyskanymi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami i decyzjami. 2) wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachów kaplicy pogrzebowej oraz dzwonnicy znajdujących się na terenie cmentarza komunalnego w Zieleńcu3) Zakres robót budowlanych obejmuje:a) rozebranie istniejącego pokrycia dachowego z dachówki oraz papy i wykonanie nowegob) wymiana spróchniałych elementów więźby dachowej oraz wzmocnienie uszkodzonych elementów drewnianych;c) wykonanie obróbek blacharskich, a także wymiana uszkodzonych elementów orynnowania;d) rozebranie rur spustowych, rynien, obróbek blacharskich, elementów więźby dachoweje) uzupełnienie tynków zewnętrznych f) impregnacja elementów drewnianych g) wymiana elementów konstrukcyjnych dachuh) wzmocnienie krokwi i) mocowanie membrany dachowej j) montaż kontrłatk) wykonanie pokrycia dachu 4) zabezpieczenie terenu budowy oraz ciągów komunikacyjnych, z uwagi na fakt, że w pobliżu kaplicy i dzwonnicy znajdują się groby, wymagana jest szczególna ostrożność w zakresie prowadzenia prac budowlanych5) Wszystkie prace budowlane i montażowe należy wykonać z zachowaniem warunków ochrony środowiska, pod kierunkiem i nadzorem osoby uprawnionej , przestrzegając zasad i przepisów BHP oraz warunków technicznych i odbioru robót budowlanych. Materiały rozbiórkowe, których nie przewiduje się ponownie wbudować lub zainstalować należy posegregować, zabezpieczyć, zutylizować lub dostarczyć w miejsce wskazane przez Inwestora6) Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany przekazać do zatwierdzenia Zamawiającemu (inspektorowi nadzoru jeśli zostanie powołany) wniosków materiałowych wraz z kompletem dokumentów (certyfikaty, poświadczenia zgodności dostawy, karty katalogowe, świadectwa dopuszczenia itp.) przed dostawą ich na budowę. Materiały niezatwierdzone przez zamawiającego nie mogą być wbudowane przez wykonawcę. Materiały i urządzenia użyte do realizacji inwestycji muszą spełniać wymogi polskich przepisów i obowiązujących norm, posiadać cechy założone w projekcie i być poparte atestami ITB.7) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów Wykonawcy. Wyroby budowlane stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, muszą spełnić wymagania polskich przepisów prawa, a wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadają odpowiednie parametry8) Opracowanie i przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z końcowym rozliczeniem robót 9) Ponadto Wykonawca w ramach zadania zobowiązany jest do wykonania i ustawienia tablicy informacyjnej z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U. poz. 953 i 2506), z tym, że tablica informacyjna, o której mowa w § 2 pkt 1 rozporządzenia, zawierać musi oznaczenie słowne programu oraz logo Polski Ład. Projekt tablicy zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego.10) Wykonawca musi przed przestąpieniem do wykonania prac konserwatorskich i robót budowlanych spełnić wszystkie warunki wynikające z uzyskanego pozwolenia konserwatorskiego, szczególnie w zakresie skierowania do wykonywania prac osób z kwalifikacjami wskazanymi w uzyskanym pozwoleniuPrzedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. „Wymiana pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu”, realizowanego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Przedmiotowe zamówienie podzielone jest na 2 części i oferty należy składać z zastrzeżeniem zapisów rozdziału 11 SWZ. Część nr 2 zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją części nr 1, zakres tej części obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją: części nr 1 zamówienia: „Zaprojektowanie i wykonanie wymiany pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu.2) Część nr 2 zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań części nr 1 niniejszego przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:a) prac projektowych b) robót i prac wszystkich c) robót i prac branży geodezyjnej,d) prac związanych z kosztorysowaniem,e) wszelkich inne prac objętych tych zadaniem.3) Pełnienie nadzoru w następujących specjalnościach (branży):a) konstrukcyjno-budowlanej oraz ograniczeń i dodatkowo zgodnie z art. 37c Ustawy o Ochronie i Opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022 r., poz. 840 z późn. zm.) przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury4) Zakres i opis przedmiotu w ramach którego wymagane jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przedstawiono w części nr 1 przedmiotowego zamówienia.5) W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego zakres obejmie przede wszystkim:a) wypełnianie obowiązków, jakie zostały określone dla Inspektorów nadzoru inwestorskiego w ustawie Prawo budowlane, w art. 25,w art.37c, 37g, 37h ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz.U. z 2022 r., poz. 840 z poźn. zm.)b) wypełnianie dodatkowych wymagań określonych przez Zamawiającego (zawartych w Załączniku we wzorze umowy, załączniku do SWZ)6) Pełnienie nadzoru inwestorskiego przez osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. „Prawo budowlane” oraz przynależące do izby inżynierów budownictwa nad realizacją zadania inwestycyjnego, stosownie do art. 25 i 26 Prawa budowlanego, wymaga się dodatkowo spełnienia warunków wynikających z art.37c, 37g, 37h ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz.U. z 2022 r., poz. 840 z poźn. zm.), decyzjami pozwoleniem konserwatorskim oraz pozwoleniem budowlanym, w sposób zgodny z umową oraz wynikających z zaistniałych potrzeb rozwiązywania problemów powstałych na tle realizacji zadania, w szczególności pełnienie nadzoru inwestorskiego będzie obejmować:a) analizę merytoryczną dokumentacji technicznej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych,b) nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową, pozwoleniem konserwatorskim oraz budowlanym, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania,c) przekazanie wraz z Zamawiającym placu budowy dla wykonawcy robót budowlanych,d) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego,e) wyjaśnianie wszelkich wątpliwości natury techniczno-budowlanej związanych z realizacją zadania, mając na uwadze stanowisko i opinię nadzoru autorskiego,f) sprawdzanie jakości wykonanych robót, montowanych urządzeń, dostarczanych i wbudowywanych wyrobów, a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, systemów i wyposażenia nieuzgodnionych przez Zamawiającego, niezgodnych z dokumentacją projektową lub wadliwych oraz nie dopuszczonych do stosowania,g) sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, pomiarach, sprawdzeniach i odbiorach technicznych,h) opiniowanie – w przypadku propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu, wyposażenia, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej,i) sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę harmonogramów rzeczowo - finansowych pod względem technologiczno-organizacyjnym, oraz zgodności z budżetowym planem finansowania inwestycji Zamawiającego,j) przedstawianie lub opiniowanie propozycji rozwiązań zamiennych w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych rozwiązań nie zwiększy kosztów zadania z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaopiniowane przez nadzór autorski i zaakceptowane przez Zamawiającego,k) sprawdzanie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów z prób, testów i sprawdzeń wymaganych przepisami, dotyczących wykonanych robót budowlanych, potwierdzenie prawidłowości ich wykonania, osiągnięcie zakładanych parametrów, ocenę bezpieczeństwa w eksploatacji i użytkowania,l) inicjowanie i udział w naradach i komisjach technicznych,m) dokonywanie odbiorów części robót,n) sporządzanie protokołów odbioru faktycznie wykonanych robót, z oszacowaniem zakresu rzeczowego i finansowego w danym okresie rozliczeniowym, stanowiącymi podstawę do wystawienia faktur przejściowych przez wykonawcę robót budowlanych,o) sprawdzanie dostarczanych przez wykonawcę robót budowlanych próbek lub dokumentacji potwierdzającej możliwość przyjęcia do zastosowania materiałów, urządzeń, systemów i elementów, pod względem zgodności z dokumentacją projektową i wymaganiami zamawiającego,p) dokonywanie wszelkich innych czynności nadzoru, ocen i sprawdzeń, dotyczących wykonania robót budowlanych, zapewnienia bezpieczeństwa przy wykonywaniu prac w czynnym obiekcie, sposobu prowadzenia i koordynacji prac z podmiotami zewnętrznymi,q) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa pod względem kompletności i prawidłowości oraz ewidencjonowanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed dokonaniem odbioru końcowego,r) informowanie Zamawiającego o przebiegu robót i sygnalizowanie – z odpowiednim wyprzedzeniem – o wszelkich zdarzeniach mających wpływ na realizację zadania, w tym na jego terminowe zakończenie, dokonywanie i sprawdzanie rozliczeń kosztorysowych w przypadku wystąpienia robót zamiennych i dodatkowych, w tym przedstawienie skutków finansowych proponowanych zmian w stosunku do rozwiązań przyjętych w dokumentacji i uzyskania jego zgody na ich wprowadzenie,s) składanie Zamawiającemu comiesięcznych sprawozdań z prowadzonego nadzoru nad zadaniem,t) na żądanie Zamawiającego sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń zadania oraz opiniowanie umów z podwykonawcami robót budowlanych pod kątem zgodności z przepisami i wymaganiami Zamawiającegou) potwierdzenie gotowości wykonawcy zadania do odbioru końcowego oraz udział w końcowym odbiorze zadania,v) organizowanie i uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym i w procedurze usuwania zaistniałych w tym okresie wad, z udziałem Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych,w) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy z należytą starannością i na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości usług, przy czym działania jego w ramach nadzoru inwestorskiego nie mogą powodować przeszkód i opóźnień w realizacji zadaniax) Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycjiy) Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymiz) Sprawowania robót kontrolnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261900-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:W zakresie części nr 1 zamówienia:a) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zadania w charakterze kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1963 z późn. zm) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946), w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym wykonywaniu robót i odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.b) Dysponuje co najmniej jedną osobą - projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która posiada uprawnienia do projektowania w zakresie przedmiotu zamówienia.W zakresie części nr 2 zamówienia:a) co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2023 r., poz. 1963 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946), w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i dodatkowo zgodnie z art. 37c Ustawy o Ochronie i Opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022 r., poz. 840 z późn. Zm.) przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną