Przetargi.pl
Modernizacja drogowej infrastruktury komunikacyjnej powiatu głubczyckiego (Edycja 6PGR/2023/2909/Polski Lad)

Powiat Głubczycki ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, Jana Kochanowskiego 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 405 36 60
  • Data zamieszczenia: 2024-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Głubczycki
    Jana Kochanowskiego 15
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 77 405 36 60
    REGON: 531412467
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatglubczycki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogowej infrastruktury komunikacyjnej powiatu głubczyckiego (Edycja 6PGR/2023/2909/Polski Lad)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja obejmuje zadanie pn. Modernizacja drogowej infrastruktury komunikacyjnej powiatu głubczyckiego (Edycja 6PGR/2023/2909/Polski Lad), w ramach której zostanie wykonana Przebudowa i rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr 1244O relacji Gołuszowice-Zawiszyce (odcinek II):- obręb 0019 LWOWIANY- 270, 4/1, 5, 6, 9, 12, 10- obręb 0009 GADZOWICE-356, 296, 297/1, 297/2, 298/1, 298/2, 298/3, 298/4, 298/5, 298/6, 299/3, 299/4, 299/5, 299/2, 300/3, 300/4, 300/5, 358, 307, 306/2, 360, 361, 366/1.Przewiduje się następujący zakres prac:- wykonanie prac ziemnych, - wykonanie podbudowy na poszerzeniach jezdni, - położenie nawierzchni asfaltowej, - wykonanie poboczy,- wykonanie chodnika - zamawiający rezygnuje z wykonania kanału technologicznegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie Technicznym i pozostałej dokumentacji, stanowiących załączniki do SWZ. Zamawiający dopuszcza oferty równoważne:Jeżeli w dokumentacji zostały nazwy własne, numery katalogowe, producent, znaki towarowe w odniesieniu do materiałów, urządzeń bądź technologii, należy traktować to wyłącznie jako minimalne oczekiwane parametry. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, przy czym muszą posiadać one parametry techniczne i jakościowe takie same bądź lepsze. Wykonawca zobowiązany jest wówczas do wykazania, że zastosowane przez niego materiały, urządzenia bądź technologie spełniają oczekiwania określone przez Zamawiającego poprzez przedłożenie odpowiednich dokumentów, wyliczeń, opinii itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233300-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 33 800.00 PLN (słownie: trzydzieści trzy tysiące osiemset 00/100 PLN).Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2024-04-23 do godz. 09:00, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2024-05-22.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP O/Głubczyce 25 1020 3714 0000 4502 0012 8348 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do ofertyw oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:1) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Powiat Głubczycki, ul. Jana Kochanowskiego 15, 48-100 Głubczyce;2) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;3) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;4) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł.2. Zdolność techniczna lub zawodowa - Wykonawca spełni warunek, jeżeli:1) przedstawi wykaz osób, skierowanych przez niego do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczeniai wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej bez ograniczeń wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami;2) przedstawi wykaz robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wrazz podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jestw stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wykaz musi zawierać co najmniej 1 robotę budowlaną w w/w zakresie o wartości co najmniej 4 000 000,00 zł brutto każda.3. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach