Przetargi.pl
Wymiana okien i zasilania podgrzewaczy w sanitariatach w Szkole Podstawowej nr 13 im. Jana Brzechwy w Koszalinie, ul. Rzemieślnicza nr 9.

Szkoła Podstawowa nr 13 im .Jana Brzechwy w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-243 Koszalin, ul. Rzemieślnicza 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 343 38 23 , fax. 094 343 38 23
  • Data zamieszczenia: 2014-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 13 im .Jana Brzechwy w Koszalinie
    ul. Rzemieślnicza 9 9
    75-243 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 343 38 23, fax. 094 343 38 23
    REGON: 33038864900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp13.koszalin.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa - jednostka administracyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien i zasilania podgrzewaczy w sanitariatach w Szkole Podstawowej nr 13 im. Jana Brzechwy w Koszalinie, ul. Rzemieślnicza nr 9.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z Wymianą okien i zasilania podgrzewaczy w sanitariatach w Szkole Podstawowej nr 13 im. Jana Brzechwy w Koszalinie, ul. Rzemieślnicza nr 9 2. Zakres robót obejmuje: Roboty rozbiórkowe i demontażowe: a) Budowlane: -Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad. -Wykucie z muru podokienników wewnętrznych. -Rozbiórka obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku parapetów zewnętrznych. -Rozebranie wykładziny ściennej z płytek. b) Instalacyjne wodociągowe: -Demontaż baterii umywalkowej -Demontaż zaworu czerpalnego (wypływowego) z zakorkowaniem podejścia średnicy 15-20mm -Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego średnicy 15-20mm c) Instalacyjne elektryczne: -Demontaż istniejącej instalacji elektrycznej. -Mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w podłożu z cegły. -Mechaniczne przebijanie otworów o długości 1 cegły w ścianach lub stropach z cegły dla rur o średnicy do 25mm. c) Roboty tynkowe -Gruntowanie preparatami gruntującymi powierzchni pionowych. -Gładzie gipsowe jednowarstwowe na sufitach oraz na ścianach. -Założenie profili aluminiowych do ochrony narożników wypukłych. -Licowanie ścian płytkami glazurowanymi o wymiarach 20x25cm na zaprawie klejowej na zagruntowanym podłożu. -Montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych z nawiewnikiem higrosterowalnym. -Montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej. -Obsadzenie podokienników z kruszywa mineralnego spajanego żywicą poliestrową d) Wywiezienie gruzu wraz z opłatą za wysypisko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w zakresie określonym zgodnie z przedmiarem robót (Załącznik nr 2) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 3). 3. Materiały użyte do wykonanie przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy - Prawo Budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 roku - Dz. U. Nr 92, poz. 881 z pózn. zmianami) oraz wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracji właściwości użytkowych, niezbędne atesty, aprobaty techniczne. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów) równoważnych, tj. o parametrach równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wymaganych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp. Ponadto, w związku z art.30 ust.4 i 5 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót stanowiących przedmiot zamówienia. 4. Zamawiający wymaga udzielenia 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót). 5. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny, jednak pozostawia możliwość dokonania wizji wyborowi Wykonawców, jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty, a nie mającej wpływu na jej formalną ocenę. Brak przeprowadzenia wizji lokalnej nie powoduje żadnych skutków prawnych związanych z odrzuceniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium: 1. w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego: m Bank 81 1140 1137 0000 2383 1000 1001 - lub w jednej z poniżej podanych form: 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji musi zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zatrzymuje wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp13.koszalin.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach