Przetargi.pl
Wymiana drzwi aluminiowych wraz z dostosowaniem dla ruchu osób niepełnosprawnych wejścia głównego do budynku Pływalni Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9a

Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, ul. Wały Chrobrego 1/2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4809400 , fax. 91 4809575
  • Data zamieszczenia: 2014-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
    ul. Wały Chrobrego 1/2 1/2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4809400, fax. 91 4809575
    REGON: 00014512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana drzwi aluminiowych wraz z dostosowaniem dla ruchu osób niepełnosprawnych wejścia głównego do budynku Pływalni Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą drzwi aluminiowych wraz z dostosowaniem dla ruchu osób niepełnosprawnych wejścia głównego do budynku Pływalni Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9a Nomenklatura wg CPV: 1.Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem Zamówienia są między innymi: 1.1 Roboty budowlane wejścia do budynku, w tym : -Wykucie z muru ościeżnic aluminiowych oraz montaż nowej stolarki aluminiowej. -Wymiana okładzin posadzek przed budynkiem i w pomieszczeniu wiatrołapu na płytki z kamienia granitowego. -Rozbiórka ściany pod witryną w wejściu do budynku. -Zakup dostawa i montaż nowej wycieraczki (szczotkowo-gumowa-rypsowa) o powierzchni około 180x220 cm. -Zakup dostawa i montaż nowej wycieraczki zewnętrznej stalowej ocynkowanej na gorąco, stratowanej o wymiarach około 180x220 cm. -Wykonanie nowych posadzek cementowych wraz z wykonaniem dwóch nisz na wycieraczki z zabezpieczeniem krawędzi kątownikami stalowymi ocynkowanymi i ze stali nierdzewnej. -Wykonanie nowego tynku elewacyjnego na wejściu do budynku pływalni o fakturze gładkiej w kategorii III. -Dwukrotne malowanie farbami elewacyjnymi nowego tynku elewacyjnego, -Demontaż dwóch grzejników żeliwnych oraz montaż jednego grzejnika stalowego płytowego o wymiarach 1200 x 600 mm 22K z kompletnym wyposażeniem -Roboty towarzyszące, -Wywóz gruzu z rozbiórki i utylizacja odpadów. 1.2 Roboty elektryczne, w tym : -wymiana oprawy administracyjnej na nową, -przeniesienie wyłącznika bliżej wejścia wraz z jego wymianą na nowy. -demontaż opraw awaryjnych od strony hallu pływalni. -montaż dodatkowej oprawy nad wejściem do obiektu. Oprawę dostarcza Zamawiający. -montaż dodatkowej oprawy w wiatrołapie. Oprawę dostarcza Zamawiający. -montaż w wiatrołapie gniazda 230V, -wykonanie pomiarów elektrycznych. - wykonanie dokumentacji powykonawczej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9-1 ÷ 9-2 do SIWZ), Przedmiary Robót (zał. nr 10-1 ÷ 10-2 do SIWZ) i Dokumentacja Rysunkowa (zał. nr 11 do SIWZ). 2.Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 3.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Technicznego w formie pisemnej, lub faksowęj (nr faksu 91 4809 748), lub za pośrednictwem mail na adres: at@am.szczecin.pl do dnia 25.06.2014r. godz. 10.00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AT/82/19/2014 na wymianę drzwi do Pływalni Akademii Morskiej w Szczecinie . 2)poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancji bankowych; 4)gwarancji ubezpieczeniowych; 5)poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 6.W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia-publiczne.am.szczecin.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach