Przetargi.pl
Wymiana ciepłomierzy mieszkaniowych na ultradźwiękowe kompaktowe przy ul. Szkolnej 14D w Świętoszowie, ul. Strumykowej 29 w Zielonej Górze, ul. Karpińskiego 3-9 i ul. Dworcowej 32-36 w Żaganiu

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Al. Zjednoczenia 104
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4519200 , fax. 068 4519230
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze
    Al. Zjednoczenia 104 104
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4519200, fax. 068 4519230
    REGON: 01126394600575
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana ciepłomierzy mieszkaniowych na ultradźwiękowe kompaktowe przy ul. Szkolnej 14D w Świętoszowie, ul. Strumykowej 29 w Zielonej Górze, ul. Karpińskiego 3-9 i ul. Dworcowej 32-36 w Żaganiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - demontaż istniejących ciepłomierzy, - dostawa fabrycznie nowych ciepłomierzy mieszkaniowych kompaktowych, - montaż ciepłomierzy w budynkach mieszkalnych, ultradźwiękowych kompaktowych Dn 15 przy ul. Szkolnej 14D w Świętoszowie, ul. Strumykowej 29 w Zielonej Górze, ul. Karpińskiego 3-9 i ul. Dworcowej 32-36 w Żaganiu - udzielenie gwarancji na wykonane prace minimum 12 miesięcy a na zamontowane urządzenia na cały okres międzylegalizacyjny, licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót. Przedmiot zamówienia obejmuje ciepłomierze ultradźwiękowe spełniające poniższe warunki: 1) przetwornik przepływu ultradźwiękowy, 2) licznik kompaktowy, 3) przepływ nominalny Qn=0,6 m3/h, 4) moduły wejść i wyjść impulsowych, 5) moduły komunikacji M-Bus lub RS 232, 6) bateria zapewniająca pracę nie krócej niż 7 lat, 7) zapis danych obejmujący nie mniej niż 15 m-cy, 8) licznik musi być zalegalizowany. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty karty katalogowe oferowanych ciepłomierzy potwierdzające, że spełniają one wymogi Zamawiającego. Ilość ciepłomierzy przeznaczonych do wymiany: 125 szt. Zamawiający wymaga aby Wykonawca odkupił od Zamawiającego zdemontowane ciepłomierze (cenę odkupu należy uwzględnić w cenie ciepłomierzy nowych). Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6).polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego - CPV: 38421000-2: Urządzenia do pomiaru przepływu, 38421110-6: Przepływomierze, 45332200-5: Roboty instalacyjne hydrauliczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu odstępuje od zabezpieczenia oferty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie: a) wykonali roboty budowlane, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (art.3, pkt 7), składające się na wymianę lub montaż nowych ciepłomierzy lub wodomierzy w ilości co najmniej 30 szt. ­ dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacji sanitarnych (art.14, ust.1, pkt2 Pb) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia co oznacza, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art.24 Pzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez ustalenie, na podstawie treści złożonych z ofertą dokumentów określonych w części VIII, czy dany podmiot spełnia wyżej opisane wymagania, czy ich nie spełnia (metoda zero-jedynkowa). 3. Uzyskanie nawet jednej oceny (nie spełnia) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyć poprzez załączenie do oferty, niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenia stwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.. 5) Wykaz, wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ, robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym opisanym w części VII, ust. 1, ppkt 2a tej SIWZ i zrealizowanych w nie mniejszym zakresie rzeczowym niż zakres tam wymagany, z podaniem daty, miejsca wykonania i zamawiającego oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6) Wykaz, wg wzoru załącznika nr 2a do SIWZ, osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz posiadanych uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączeniem, uwierzytelnionych przez Wykonawcę, kserokopii dokumentów potwierdzających, posiadane przez te osoby, uprawnienia. W stosunku do osób objętych obowiązkiem członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego (art.12, ust.7 Pb), wymagane jest również załączenie kserokopii zaświadczenia tej izby zawierającego termin jego ważności. 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8) Wykaz, wg wzoru załącznika nr 2b do SIWZ, części zamówienia, które Wykonawca powierza podwykonawcom. 9) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10) Pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo z art. 23 Pzp. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w Cz VIII ust. 1 pkt 2, 3,4 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach