Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 69-100 Słubice, ul. Piłsudskiego 20
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-95 7592019, 7592010 , fax. 0-95 7592011
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe
ul. Piłsudskiego 20 20
69-100 Słubice, woj. lubuskie
tel. 0-95 7592019, 7592010, fax. 0-95 7592011
REGON: 21046695400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce dwóch wiat i trzech ramp na terenie byłego drogowego przejścia granicznego w Świecku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce dwóch wiat i trzech ramp na terenie byłego drogowego przejścia granicznego w Świecku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót, które stanowią załączniki odpowiednio Nr 6 i Nr 7 do SIWZ. Warunki wykonania i odbioru robót określa Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 8 do SIWZ. Uwaga!! Zakresem zamówienia nie jest objęta rozbiórka jednej rampy usytuowanej najdalej na północ, wbudowanej w skarpę, ujęta w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Rozbiórkę pozostałych trzech ramp należy wykonać na głębokość 10-15 cm poniżej poziomu jezdni - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) mają do dyspozycji pracownika posiadającego uprawnienia kierownika budowy legitymującego się 5 letnim stażem pracy w branży konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia; 3) dysponują sprzętem, który jest niezbędny dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. samochód skrzyniowy o ładowności 15,1-20,0 ton; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ustawy PZP). oraz pozostałe warunki określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale VI i X SIWZ,na podstawie kryterium spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, a w celu potwierdzenia spełniania tych warunków następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób i podmiotów, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia złożone na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3; 4) wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca złożone na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4, w przypadku udostępnienia sprzętu przez inne podmioty należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia złożone na formularzu stanowiącym załącznik Nr 5 5) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatslubicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja kotłowni, wymiana instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, zimnej wody w budynku Inspektoratu ZUS Świebodzin
Dodano: 2016-03-09 - Rozbiórka budynków inwentarskich, zbiorników i dróg zlokalizowanych w obrębie Żagań 2, Bożnów, działka 151/12 ul. Kożuchowska woj. lubuskie
Dodano: 2015-08-11 - Remont części budynku Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 5
Dodano: 2015-08-04 - Remont budynku Ośrodka Zdrowia w Świdnicy
Dodano: 2015-06-12 - Roboty rozbiórkowe obiektów zlokalizowanych w Bukowinie Bobrzańskiej, Klenicy, Witkowie, Zasiekach, woj. lubuskie
Dodano: 2015-04-28 - Rozbiórka budynków inwentarskich, zbiorników na gnojowicę, oraz placów i dróg betonowych obręb Żagań 2, Bożnów, działka 151/12 ul. Kożuchowska woj. lubuskie
Dodano: 2015-03-10 - Wykonanie rozbiórki budynku magazynowego, usytuowanego na działce nr 1036/1 przy ul. Świerczewskiego 2 w Krośnie Odrzańskim
Dodano: 2014-03-28 - Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego w celu adaptacji na budynek dydaktyczny Transgranicznej Akademii Sportu na terenie Wojewódzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Drzonkowie wraz z dostawą wyposażenia.
Dodano: 2013-11-28 - Rozbiórki magazynków paliw i budynków w Nadleśnictwie Gubin
Dodano: 2013-07-22 - Rozbiórki magazynków paliw i budynków w Nadleśnictwie Gubin
Dodano: 2013-07-03