Przetargi.pl
wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu komputerowego i akcesoriów, w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, dotycząca projektu NCPE dla Celów Badawczych, współfinansowanego przez UE w ramach POIG, dla CPS UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/102/2015

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2015-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu komputerowego i akcesoriów, w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, dotycząca projektu NCPE dla Celów Badawczych, współfinansowanego przez UE w ramach POIG, dla CPS UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/102/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu komputerowego i akcesoriów, w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia, dotyczących realizacji projektu Narodowego Centrum Promieniowania Elektromagnetycznego dla Celów Badawczych, dla Centrum Promieniowana Synchrotronowego Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanego przy ul. Czerwone Maki 98 w Krakowie. 1.1 Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i z budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Projekt nr POIG.02.01.00-12-213/09 pn. /Narodowe Centrum Promieniowania Elektromagnetycznego dla Celów Badawczych - Etap I/ Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.1., Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym. 1.2 Zamówienie obejmuje w szczególności: 1.2.1 Część 1: Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka, 1.2.2 Część 2: Sprzęt i akcesoria IT: 1.2.2.1 Laptop ze stacją dokującą - 3 sztuki, 1.2.2.2 Torba na laptopa - 4 sztuki, 1.2.2.3 Monitor - 5 sztuk, 1.2.2.4 Etui - 3 sztuki, 1.2.2.5 Dysk zewnętrzny - 4 sztuki, 1.2.2.6 Słuchawki - 4 sztuki, 1.2.2.7 Dysk SSD - 3 sztuki, 1.2.2.8 Laptop - 1 sztuka, 1.2.2.9 Switch - 2 sztuki, 1.2.2.10 Switch PoE - 3 sztuki, 1.2.2.11 Klawiatura z touchpadem - 3 sztuki, 1.2.2.12 Pendrive - 7 sztuk, 1.2.2.13 Kabel HDMI/DVI - 2 sztuki, 1.2.2.14 IP Kamera - 1 sztuka, 1.2.2.15 Stacja dokująca HDD - 3 sztuki, 1.2.2.16 Zasilacz - 1 sztuka, 1.2.2.17 Ultrabook + Torba + Stacja dokująca - 1 sztuka, 1.2.2.18 Karta pamięci SDHC - 2 sztuki, 1.2.2.19 Hub USB z zasilaczem - 6 sztuk. 1.3 Zamawiający zaznacza, iż celem zamówienia jest rozszerzeniem funkcjonalności istniejącej infrastruktury o dodatkowe urządzenie biurowe wielofunkcyjne, laptopy wraz z dyskami ssd oraz akcesoriami, kable, a także kamera ip, monitory, switche oraz dodatkowe akcesoria IT. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający elementy składowe i ilości wraz ze wskazaniem minimalnych lub maksymalnych parametrów, bądź zakresów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, jak też wymagań dotyczących gwarancji i serwisu, szkolenia, instalacji itp., odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia zawiera pkt 3)8. SIWZ. 1.5 Wymogi Zamawiającego i dodatkowe informacje, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia: 1.5.1 Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment dla danej części przedmiotu zamówienia, 1.5.2 Wykonawca jest zobowiązany do dostawy i wyładunku oferowanego sprzętu do siedziby jednostki Zamawiającego, tj. Centrum Promieniowania Synchrotronowego UJ, ul. Czerwone Maki 98, Kraków i do wniesienia do wskazanych pomieszczeń oraz do instalacji, 1.5.3 Certyfikaty, atesty, świadectwa, deklaracje itp. - kopie odpowiednich dokumentów wydanych dla urządzeń i sprzętu należy dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, 1.5.4 Wraz z dostawą należy dostarczyć instrukcje w języku polskim lub angielskim. 1.5.5 Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli do 30 dni, liczonym od udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy, odpowiednio w odniesieniu do każdej części zamówienia. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e, lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ (dopuszcza się dołączenie opisów w języku angielskim), odpowiednio w odniesieniu do każdej części zamówienia. 3. Wykonawca musi zaoferować wymagane okresy i zakresy gwarancyjne dla całości oferowanego zamówienia, jak i jego poszczególnych elementów, odpowiednio w odniesieniu do każdej części zamówienia, liczone od daty odbioru przedmiotu zamówienia, wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji i naprawą w okresie gwarancyjnym realizowaną przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta. Szczegółowe informacje o wymaganiach gwarancyjnych Zamawiającego zawarte są pkt. 3)10. SIWZ i we wzorze umowy, odpowiednio w odniesieniu do każdej części zamówienia. 4. Wykonawca powinien przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ oraz załącznika nr 3 do formularza oferty, odpowiednio w odniesieniu do każdej części zamówienia. 5. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu do każdej części zamówienia. 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ, odpowiednio w odniesieniu do każdej części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej łączną kwotę 1170,00 zł. PLN (słownie: jeden tysięcy sto siedemdziesiąt złotych 00/100 groszy), składając ofertę w zakresie wszystkich dwóch części, lub kwotę wadium dla określonej części zamówienia, tj.: 1.1 w odniesieniu do części pierwszej 70,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100 groszy), 1.2 w odniesieniu do części drugiej 1100,00 zł. (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100 groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach