Przetargi.pl
dostawa drukarki i skanera 3D (All-in-One - AiO) dla Zakładu Bioinformatyki i Telemedycyny Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.64.2015

Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
  • Data zamieszczenia: 2015-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa drukarki i skanera 3D (All-in-One - AiO) dla Zakładu Bioinformatyki i Telemedycyny Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.64.2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki i skanera 3D (All-in-One - AiO) dla Zakładu Bioinformatyki i Telemedycyny Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ - specyfikacja drukarki i skanera 3D AiO - parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę przedmiotu zamówienia wraz z transportem do Zakładu Bioinformatyki i Telemedycyny Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, ul. Kopernika 7e, 31-034 Kraków. 2.Podpisanie protokołu dostawy przez Wykonawcę lub jego upoważnionego przedstawiciela w obecności Użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu dostawy - załącznik nr 3 do SIWZ). 3.Dostarczenie instrukcji obsługi (w wersji papierowej lub elektronicznej na dowolnym nośniku danych). 4.Udzielenie gwarancji jakości nie krótszej niż wskazana w SIWZ (pkt. 12.2) oraz w formularzu ofertowym (pkt. 1.1). 5.Świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 6.Pozostałe ustalenia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a)Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2015 roku oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1645) potwierdzające oznakowanie CE (certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności). b)Zamawiający zastrzega, że po zawarciu umowy Zamawiający wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z zerową stawką VAT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach