Przetargi.pl
Wykonanie zadania inwestycyjnego p.n. Modernizacja budynku Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, etap III - w zakresie dostosowania budynku do zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej wraz z remontem bieżącym wybranych elementów budynku Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie.

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2015-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania inwestycyjnego p.n. Modernizacja budynku Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, etap III - w zakresie dostosowania budynku do zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej wraz z remontem bieżącym wybranych elementów budynku Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3..1Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, etap III - w zakresie dostosowania budynku do zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej wraz z remontem bieżącym wybranych elementów budynku Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie. 3.2.a Zakres etapu trzeciego modernizacji obejmuje: - wymianę stolarki drzwiowej w korytarzach p. I, II, III i IV zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną (uwaga: odręczny dopisek w projekcie stwierdzający, że wymiana drzwi jest wyłączona z III etapu jest nieaktualny - został przez projektanta skreślony) - wykonanie wentylacji w korytarzach I i II piętra (piętro I jedna kratka wentylacyjna, piętro II dwie kratki wentylacyjne). - malowanie korytarzy I,II,III i IV piętra. 3.2.b Zakres prac związanych z planowanym remontem bieżącym: - wymiana posadzki z PCV w korytarzach na III i IV piętrze (poprzez wycięcie starych cokolików, nałożenie nowej posadzki i wykonanie nowych cokolików z PCV), - malowanie pomieszczeń internatu (ściany i sufity w pokojach i łazienkach) - piętro III i IV, - cyklinowanie i lakierowanie parkietów w pokojach i przedpokojach internatu - p. III i IV. 3.3.a Dla prawidłowego przeprowadzenia prac podstawowych (związanych z modernizacją) konieczne jest wykonanie następujących prac towarzyszących i pomocniczych: - prace zabezpieczające istniejące elementy budynku (posadzki, ściany) - prace rozbiórkowe (usunięcie fragmentów tynku i posadzek, demontaż istniejących drzwi) - prace przygotowawcze (dostosowanie otworów do zaplanowanych zestawów drzwiowych) będą polegały na usunięciu fragmentów ścian w otworze drzwiowym, a w przypadkach koniecznych na wykonaniu wzmocnienia nadproża zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją. Prowadząc prace związane z wymianą drzwi wykonawca zobowiązany jest do kontrolowania i zapewnienia odpowiedniej odległości (minimum 5cm) dla elementów wyposażenia elektrycznego (przełączniki, gniazda wtykowe) znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie prowadzonych prac. Po zamontowaniu drzwi (praca podstawowa) konieczne jest wykonanie następujących prac wykończeniowych: --uzupełnienie uszkodzonych lub usuniętych w czasie prowadzonych prac tynków, posadzek i cokolików. - wykonanie połączeń wyżej wymienionych elementów z zestawami drzwiowymi, - wykonanie prac malarskich od strony korytarzy i w pokojach ( I , II piętro - wymiana drzwi), wraz z odpowiednimi podkładami, - prace porządkowe ( oczyszczenie terenu prac i dojść do miejsc prowadzenia robót) 3.3.b Dla prawidłowego przeprowadzenia prac podstawowych (związanych z remontem) konieczne jest wykonanie następujących prac towarzyszących i pomocniczych: - prace zabezpieczające istniejące elementy budynku (posadzki, ściany) - prace przygotowawcze - wyrównanie i zagruntowanie powierzchni przeznaczonych do malowania, wyrównanie i zagruntowanie powierzchni przeznaczonych do pokrycia PCV, cyklinowanie, szpachlowanie i zagruntowanie parkietów. Po wykonaniu prac remontowych konieczne jest wykonanie następujących prac wykończeniowych: - uzupełnienie lub naprawienie nie objętych pracami, a uszkodzonych w czasie ich prowadzenia elementów wyposażenia szkoły, - prace porządkowe ( oczyszczenie terenu prac i dojść do miejsc prowadzenia robót) 3.4 Szczegółowy opis prac na poszczególnych kondygnacjach Piętro I Prace związane z modernizacją. Prace podstawowe: 1 - wymiana 9 szt. istniejących drzwi na drzwi oznaczone w dokumentacji symbolem (w dokumentacji projektowej zamieszczono 11 szt. - dwie sztuki maja prawidłowe wymiary, do wymiany 9 szt.) D2*(d-90, prawe 6 szt. lewe 3, bez wymagań p.poż. ) 2 - malowanie ścian i sufitów korytarza - do wysokości 1,5 m powłoka wielowarstwowa nakrapiana (Malowanie technologią natrysku kroplowego- tapety natryskowe- farba templowa biała, natrysk z podkładem), ściany powyżej 1.5m i sufity farbą emulsyjną i akrylową zmywalną 3 - Wykonanie wentylacji korytarza poprzez zamurowanie podłączenia wentylacji w pok. 109 i otwarcie kanału od strony korytarza. Prace pomocnicze: Ad1 - powiększenie 9 szt. otworów drzwiowych ( wg dokumentacji o około 10 cm wraz z wykonaniem wzmocnienia nadproży). Wykonano (metodą bezinwazyjną - wykrywacz metalu) pomiary długości nadproża. W 7 przypadkach długość oparcia nadproża na murze wynosi około 20 cm po obu stronach, w dwóch pomiar wskazuje 10 cm oparcia z jednej strony (szczegółowy raport z pomiaru stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.) Zaleca się zastosowanie zestawów drzwiowych o zmniejszonym wymiarze zewnętrznym ościeżnicy (ograniczenie ingerencji w mury). Zakres prac obejmuje również wykonanie połączeń pomiędzy nowo osadzonymi futrynami a przylegającymi do nich ścianami i posadzkami. Ad2 - usunięcie starych warstw farby, zeskrobanie, wyrównanie (szpachlowanie) powierzchni ścian, gruntowanie pod warstwy malarskie. Ad3 - zabezpieczenie płytą pilśniową posadzek przy otworach wykuwanych. Wykucie z muru kratek wentylacyjnych. Zamurowanie powstałych otworów. Przebicie otworu do przewodu kominowego ściany grubości 1 cegły. Osadzenie w powstałym otworze kratki wentylacyjnej. Prace zabezpieczające, wykończeniowe i porządkowe jak w punkcie 3.3.a i 3.3.b. Piętro II Prace związane z modernizacją. Prace podstawowe: 1 - wymiana 9 szt. istniejących drzwi na drzwi oznaczone w dokumentacji symbolem D2* (d-90, prawe 7 szt, lewe 2, bez wymagań p.poż.) 2 - malowanie ścian i sufitów korytarza - do wysokości 1,5m powłoka wielowarstwowa nakrapiana (malowanie technologią natrysku kroplowego - tapety natryskowe - farba templowa biała, natrysk z podkładem), ściany powyżej 1.5m i sufity farbą emulsyjną i akrylową zmywalną 3 - Wykonanie wentylacji korytarza poprzez zamurowanie podłączenia wentylacji w pok. 201 i 211 i otwarcie kanałów od strony korytarza. Prace pomocnicze: Ad1 - powiększenie 9 szt otworów drzwiowych (wg dokumentacji o około 10 cm wraz z wykonaniem wzmocnienia nadproży). Wykonano (metodą bezinwazyjną - wykrywacz metalu) pomiary długości nadproża w 6 przypadkach długość oparcia nadproża na murze wynosi około 20 cm po obu stronach, w trzech pomiar wskazuje 15 cm oparcia z jednej strony (szczegółowy raport z pomiaru- załącznik nr 10 do SIWZ ) Zaleca się zastosowanie zestawów drzwiowych o zmniejszonym wymiarze zewnętrznym ościeżnicy (ograniczenie ingerencji w mury). Zakres prac obejmuje również wykonanie połączeń pomiędzy nowo osadzonymi futrynami a przylegającymi do nich ścianami i posadzkami. Ad2 - usunięcie starych warstw farby ,zeskrobanie, wyrównanie (szpachlowanie) powierzchni ścian, gruntowanie pod warstwy malarskie. Prace zabezpieczające, wykończeniowe i porządkowe jak w punkcie 3.3.a i 3.3.b. Piętro III Prace związane z modernizacją. Prace podstawowe: 1 - wymiana 27szt. istniejących drzwi na drzwi oznaczone w dokumentacji symbolem D1 i D2, - 5 szt na drzwi oznaczone symbolem D-2 (d-90, prawe 1 szt, lewe 4, EI - 30) - 22 szt na drzwi oznaczone symbolem D-1 (d-80, prawe 8 szt, lewe 14, EI - 30). 2 - malowanie ścian i sufitów korytarza - do wysokości 1,5m powłoka wielowarstwowa nakrapiana (malowanie technologią natrysku kroplowego - tapety natryskowe- farba templowa biała, natrysk z podkładem ), ściany powyżej 1.5m i sufity farbą emulsyjną i akrylową zmywalną Prace związane z remontem. Prace podstawowe: 3 - malowanie ścian i sufitów w pokojach i łazienkach internatu (zastawienie pokoi wg obmiaru robót), 4 - montaż wykładziny z PCV na korytarzu, wykładzina wielowarstwowa o grubości minimum 2,5mm ( 0,7mm warstwa ścieralna ) łączona na gorąco z cokolikami wyprowadzonymi na ściany, kolor - będzie wybrany przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą.(pow. wg obmiaru robót). 5 - cyklinowanie i lakierowanie parkietów w pokojach i przedpokojach internatu powłoką trójwarstwową (podkład + 2 razy lakier - pow. wg obmiaru robót). Prace pomocnicze: Ad1 - powiększenie 5 szt otworów drzwiowych ( wg dokumentacji o około 10 cm wraz z wykonaniem wzmocnienia nadproży). Wykonano (metodą bezinwazyjną - wykrywacz metalu) pomiary długości nadproża. W dwóch przypadkach długość oparcia nadproża na murze wynosi około 20 cm po obu stronach, w dwóch innych pomiar wskazuje 15 cm oparcia z jednej strony. Ponadto wystąpił w jednym przypadku brak możliwości pomiaru z jednej strony.(szczegółowy raport z pomiaru stanowi załącznik nr 10 do SIWZ). Wysokość istniejących nadproży to 207 - 208cm. W związku z powyższym zaleca się zastosowanie zestawów drzwiowych o zmniejszonym wymiarze zewnętrznym ościeżnicy (ograniczenie interwencji w mury). Zakres prac obejmuje również wykonanie połączeń pomiędzy nowo osadzonymi futrynami a przylegającymi do nich ścianami i posadzkami. Ad2 - usunięcie starych warstw farby, zeskrobanie, wyrównanie (szpachlowanie) powierzchni ścian, gruntowanie pod warstwy malarskie. Ad3 - usunięcie starych warstw farby, zeskrobanie, wyrównanie (szpachlowanie) powierzchni ścian, gruntowanie pod warstwy malarskie. Ad4 - usunięcie (wycięcie) starego cokołu, oczyszczenie podłoża, wyrównanie (szpachlowanie masą z zwiększonej elastyczności i przy czepności) powierzchni korytarza masą o zwiększonej elastyczności, gruntowanie pod warstwę wykończeniową. Ad 5 - zakres prac obejmuje szpachlowanie (wypełnianie masą szpachlową) szpar pomiędzy klepkami i oczyszczenie listew przyściennych. Prace zabezpieczające, wykończeniowe i porządkowe jak w punkcie 3.3.a i 3.3.b. Piętro IV Prace związane z modernizacją. Prace podstawowe: 1 -- Prace podstawowe: wymiana 27 szt. istniejących drzwi na drzwi oznaczone w dokumentacji symbolem D1 i D2, - 4 szt na drzwi oznaczone symbolem D - 2 (d - 90, prawe 1 szt, lewe 3, EI-30) - 23 szt na drzwi oznaczone symbolem D-1 (d - 80, prawe 9 szt, lewe 14, EI - 30) 2 - malowanie ścian i sufitów korytarza - do wysokości 1,5m powłoka wielowarstwowa nakrapiana (Malowanie technologią natrysku kroplowego - tapety natryskowe - farba templowa biała, natrysk z podkładem), ściany powyżej 1.5m i sufity farbą emulsyjną i akrylową zmywalną. Prace związane z remontem. Prace podstawowe: 3 - malowanie ścian i sufitów w pokojach i łazienkach internatu (zastawienie pokoi wg obmiaru robót), 4 - montaż wykładziny z PCV na korytarzu, wykładzina wielowarstwowa o grubości minimum 2,5mm ( 0,7mm warstwa ścieralna ) łączona na gorąco z cokolikami wyprowadzonymi na ściany, kolor ustali ostatecznie Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą (pow. wg obmiaru robót). 5 - cyklinowanie i lakierowanie parkietów w pokojach i przedpokojach internatu powłoką trójwarstwową (podkład + 2 razy lakier - pow. wg obmiaru robót). Prace pomocnicze: Ad1 - powiększenie 4 szt otworów drzwiowych ( wg dokumentacji o około 10 cm wraz z wykonaniem wzmocnienia nadproży). Wykonano (metodą bezinwazyjną - wykrywacz metalu) pomiary długości nadproża. W jednym przypadku długość oparcia nadproża na murze wynosi około 20 cm po obu stronach, w dwóch pomiar wskazuje 15 cm oparcia z jednej strony, w jednym brak możliwości pomiaru z jednej strony (szczegółowy raport z pomiaru załącznik nr 10 do SIWZ) Wysokość istniejących nadproży to 206cm. W związku z powyższym zaleca się zastosowanie zestawów drzwiowych o zmniejszonym wymiarze zewnętrznym ościeżnicy (ograniczenie interwencji w mury). Ad2 - usunięcie starych warstw farby, zeskrobanie, wyrównanie (szpachlowanie) powierzchni ścian, gruntowanie pod warstwy malarskie. Ad3 - usunięcie starych warstw farby, zeskrobanie , wyrównanie (szpachlowanie) powierzchni ścian, gruntowanie pod warstwy malarskie. Ad4 - usunięcie (wycięcie) starego cokołu, oczyszczenie podłoża, wyrównanie (szpachlowanie masą z zwiększonej elastyczności i przyczepności) powierzchni korytarza masą o zwiększonej elastyczności, gruntowanie pod warstwę wykończeniową. Ad 5 - zakres prac obejmuje szpachlowanie (wypełnianie masą szpachlową) szpar pomiędzy klepkami i oczyszczenie listew przyściennych. 3.5 Prace zabezpieczające, wykończeniowe i porządkowe jak w punkcie 3.3.a i 3.3.b. Modernizację należy wykonać wyłącznie w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną, z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary robót i pomiary nadproży mają jedynie charakter pomocniczy. 3.6 Przedmiot zamówienia obejmuje również: - urządzenie terenu prowadzenia robót, w tym zabezpieczenie pomieszczeń nie objętych bezpośrednio pracami przed zanieczyszczeniem lub zniszczeniem, zabezpieczenie istniejących elementów wykończenia, wyposażenia i instalacji, - utrzymanie stałej czystości w rejonie prowadzenia prac, - zapewnienie warunków BHP, - składowanie i usunięcie powstałych odpadów, - naprawę uszkodzeń powstałych w związku z prowadzonymi pracami, - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac - zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków przemieszczania się pracowników Zamawiającego. 4. Kody CPV: 45262300-4 Roboty betoniarskie 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45410000-4 Tynkowanie 45430000-0 Pokrywania podłóg i ścian 45442100-8 Roboty malarskie 45421131-1 instalowanie drzwi 45430000-0 pokrycie podłóg i ścian 5. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 60 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego. 6. Obiekt modernizowany uzyskał decyzję pozwolenia na budowę. W 2013 r. zrealizowano etap I modernizacji w zakresie dostosowania klatki bocznej K2. W 2014 r. zrealizowano II etap prac. 7. W trakcie robót dopuszcza się częściowe odbiory robót odpowiadające zakresem prac na poszczególnych kondygnacjach. 8. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek ( zgodnie z art. 36 b ust. 1 Ustawy PZP) zawrzeć w ofercie informacje dotyczące podwykonawstwa - załącznik nr 7 do SIWZ. 9. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności występujących w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie finansowania i odbioru robót, zapisy ujęte w SIWZ są bezwzględnie obowiązujące. 10. Cena wykonania zamówienia jest ceną ryczałtową przedstawioną w ofercie wyliczoną w oparciu o załączoną dokumentację projektową oraz przedmiar robót. Podstawą do obliczenia ceny jest projekt i załączone przedmiary. 11. Prace zanikowe będą podlegać odbiorom częściowym przez Inspektora Nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452623004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł ( słownie: pięciu tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych poniżej: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej powinno zawierać następujące elementy: a) określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji (okres związania ofertą - 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert), b) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji, c) wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji, d) wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji, e) zapis, iż poręczyciel/gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, f) nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, 4. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na numer rachunku bankowego: 21 1240 6292 1111 0010 5120 5420, z dopiskiem Wpłata wadium - SG 21.1.2015 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium w formie innej niż w pieniądzu należy dołączyć w oryginale do oferty. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na wykonaną robotę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zjewm.edu.pl/zamowienia-publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach