Przetargi.pl
Budowa placu przeznaczonego na gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie ZSOK w Tarnowie

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska) ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882869 , fax. 014 6882876
  • Data zamieszczenia: 2009-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska)
    ul. Mickiewicza 2 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882869, fax. 014 6882876
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu przeznaczonego na gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie ZSOK w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. Budowa placu przeznaczonego na gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie ZSOK w Tarnowie. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie pełnego zakresu robót podanego poniżej, w istniejących warunkach terenowych, zgodnie z dokumentacją techniczną wykonaną przez EKOSYSTEM-2 Usługi Projektowe i Doradztwo Ekologiczne, Andrzej Golec, p.n: Projekt budowlany i wykonawczy placu przeznaczonego na gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie ZSOK w Tarnowie-Krzyżu przy ul. Cmentarnej oraz zgodnie z zasadami wiedzy budowlanej, a w szczególności: 2.1. uformowanie i korytowanie terenu pod plac wraz z wjazdem i wyjazdem, 2.2. wykonanie warstw konstrukcyjnych i nawierzchni betonowej, 2.3. wykonanie odwodnienia placu z włączeniem do istniejącego systemu kanalizacyjnego składowiska, 2.4. wykonanie oświetlenia placu, 2.5. zabezpieczenie drogi i południowej skarpy placu barierą drogową, 2.6. obsiew skarp trawą, 2.7. inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452623004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. 3. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia oraz dokumentu - pkt VI.1 a), b) SIWZ. 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 3.2.1. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (ogłoszenia postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych) lub w okresie prowadzenia działalności - jeżeli ten okres jest krótszy - co najmniej 2 zamówienia w zakresie budowy dróg, chodników, parkingów lub placów w technologii betonu lanego, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każde, przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami od poprzednich zamawiających, np. referencjami, opiniami, protokołami odbioru końcowego robót itp., na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. 3.2.2. Dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt VI.1. a), c), d) SIWZ. 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia oraz dokumentu - pkt VI.1. a), e) SIWZ. 3.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Ocena spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o oświadczenia i dokumenty - pkt VI.1.a) - e) SIWZ. 4. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy (wg zał. Nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, c) wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (ogłoszenia postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych) lub w okresie prowadzenia działalności - jeżeli ten okres jest krótszy, o których mowa w pkt. IV.3.2.1 SIWZ, z informacją o przedmiocie zamówienia, wartości, dacie, miejscu wykonania i zamawiających (wg zał. Nr 4 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, opinie, protokoły odbioru końcowego robót itp.), d) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz dokument potwierdzający przynależność kierownika do Izby Samorządu Zawodowego oraz dodatkowo pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jeżeli wykonawca będzie dysponował taką osobą. Uwaga: Nie załączenie do oferty takiego zobowiązania będzie oznaczać, że wykonawca dysponuje osobą z uprawnieniami jak podano wyżej. e) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1. b), c), d), e) - mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach