Przetargi.pl
Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej z zakresu doradztwa zawodowego, polegającej na przeprowadzeniu warsztatów grupowych dla wybranych uczniów Gimnazjum nr 14 w Łodzi w ramach projektu pn.: Świadome planowanie kariery zawodowej w gimnazjum

Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 90-142 Łódź, ul. Kopcińskiego 29
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6783378 , fax. 042 6780798
  • Data zamieszczenia: 2014-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
    ul. Kopcińskiego 29 29
    90-142 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6783378, fax. 042 6780798
    REGON: 47139038700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wckp.lodz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej z zakresu doradztwa zawodowego, polegającej na przeprowadzeniu warsztatów grupowych dla wybranych uczniów Gimnazjum nr 14 w Łodzi w ramach projektu pn.: Świadome planowanie kariery zawodowej w gimnazjum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby, posiadające niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie, zajęć grupowych (warsztatów) z zakresu doradztwa zawodowego dla wybranych uczniów Gimnazjum nr 14 w Łodzi. 2.Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Świadome planowanie kariery zawodowej w gimnazjum. 3. Usługa polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć grupowych dla jednej grupy uczniów/uczennic klas I-III Gimnazjum nr 14 w Łodzi. 4. Zamawiający przewiduje przeprowadzanie usługi dla min. 10 uczniów/uczennic z klas I-III w ramach jednej grupy zajęciowej. 5. Zamawiający przewiduje zorganizowanie zajęć grupowych w wymiarze 15 godzin dydaktycznych na grupę, 6. Zajęcia grupowe dotyczą zagadnień z zakresu roli pracy w życiu człowieka, umiejętności oceny własnych predyspozycji, sposobów uczenia się, wyboru ścieżki edukacyjnej i planowania kariery zawodowej, informacji o rynku pracy. 7. Zajęcia grupowe należy realizować z wykorzystaniem różnorodnych metod prowadzenia zajęć takich jak m.in.: odkrywanie, przeżywanie, działanie, metoda projektu, metody aktywizujące. Do realizacji programu zajęć należy wykorzystać materiały dydaktyczne opracowane w ramach przedmiotowego Projektu (materiały zostaną przekazane Wykonawcom z którymi zostaną zawarte umowy). 8.Zamawiający nie narzuca formy prowadzenia zajęć grupowych; dopuszczalne są m.in. mini-wykłady, warsztaty, ćwiczenia, zajęcia z wykorzystaniem komputera. 9.Terminy i godziny warsztatów muszą być dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów oraz uzgodnione z Dyrekcją danej szkoły. Zamawiający przewiduje, że Dyrekcja szkoły tak ułoży plan zajęć dla klas I-III, aby wszyscy uczniowie uczestniczący w Programie mogli wziąć udział w warsztatach (bez konfliktu z innymi zajęciami szkolnymi). Przewidywany harmonogram zajęć znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminów realizacji w przypadku wystąpienia okoliczności nie przewidzianych na dzień ogłaszania przetargu. W przypadku zmiany terminów warsztaty będą odbywać się po maksymalnie po 3 godziny dydaktyczne w zależności od opracowanego planu lekcji uczestniczących uczniów oraz w terminie ustalonym przez Dyrekcję szkoły przy uwzględnieniu przerw świątecznych, ferii etc. wynikających z organizacji roku szkolnego. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w dni powszednie lub w soboty w godzinach 7:00-18:00. O zmianie terminów wykonawca zostanie poinformowany z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. 11.Jeśli terminy zajęć wynikające z przewidywanego harmonogramu zajęć okażą się niemożliwe do dochowania z uwagi na przepisy administracyjne (wynikające np. z procedury o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Pzp), wówczas zostaną wyznaczone nowe terminy zajęć lub Wykonawca będzie realizował zakres czasowy umowy zgodnie z postanowieniami zawartymi w ust. 2.9. 12.Zajęcia odbywać się będą w siedzibie szkoły, do której uczęszczają uczniowie, w wyznaczonym pomieszczeniu. 13.W celu osiągnięcia najwyższego poziomu świadczonych usług, jak również w przypadku wystąpienia wątpliwości w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Zamawiającym oraz z Koordynatorem SzOK-u w danej szkole, nadzorujących kompleksowo sprawną realizację przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją zajęć grupowych zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. Dodatkowo, Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za kontakt z Zamawiającym (tzw. Przedstawiciela Wykonawcy), 15. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, 16. Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia. 17. Wykonawcy (osoby prowadzące warsztaty) zobowiązani będą do prowadzenia kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, do wypełniania dzienników doradztwa/protokołów z doradztwa. 18. Wykonawcy (osoby prowadzące warsztaty) zobowiązani będą dodatkowo do przeprowadzenia testów wiedzy ex ante, mid term i ex post otrzymanych od Zamawiającego w terminach ustalonych przez Zamawiającego oraz sprawdzania obecności uczniów/uczennic. 19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 20. Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (prowadzące warsztaty) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zapisy zawarte w ust. 3.4. stosuje się odpowiednio. 21.Zamówienie należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie osoby dedykowanej do prowadzenia doradztwa grupowego w ostatnich dwóch latach (wyrażone liczbą zrealizowanych godzin doradztwa)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wckp.lodz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach