Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynku, przebudowy dachu, budowy pochylni dla osób niepełnosprawnych i zagospodarowanie terenu budynku ośrodka zdrowia w Sarbiewie

Gmina Baboszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6611091, 6611092, 6611082 , fax. 23 6611071
  • Data zamieszczenia: 2016-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baboszewo
    ul. Warszawska 9A 9A
    09-130 Baboszewo, woj. mazowieckie
    tel. 23 6611091, 6611092, 6611082, fax. 23 6611071
    REGON: 00053359300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynku, przebudowy dachu, budowy pochylni dla osób niepełnosprawnych i zagospodarowanie terenu budynku ośrodka zdrowia w Sarbiewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych opisanych dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w tym: termomodernizacja budynku, przebudowa dachu w celu sprawniejszego odprowadzenia wód opadowych oraz wykonanie terenowej pochylni z kostki betonowej dla osób niepełnosprawnych do pomieszczeń ośrodka zdrowia w Sarbiewie gmina Baboszewo. Lokalizacja: Sarbiewo, działka nr ew. gr. 95/3, obręb Sarbiewo, gmina Baboszewo 1. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO: Działka jest częściowo ogrodzona i zabudowana budynkami: a) budynek ośrodka zdrowia z lokalami mieszkalnymi dla pracowników na piętrze b) dwa budynki gospodarcze c) blaszany tymczasowy barak garażowy Teren działki jest uzbrojony: a) napowietrzna linia elektroenergetyczna niskiego napięcia b) sieć wodociągową c) odprowadzenie ścieków z budynku do zbiornika szczelnego na nieczystości ciekłe Zjazd istniejący na działkę z drogi publicznej. Zieleń wysoka i niska. Dane techniczne: - Pow. terenu objętego opracowaniem : - 1230,00 m? - Pow. zabudowy istniejącej - 351,43m? - Pow. zabudowy po przebudowie - 355,05 m? - Pow. utwardzona istniejąca - 188,17 m? - Pow. utwardzona projektowana - 59,80 m? - Pow. utwardzona po przebudowie - 247,97 m? - Pow. biologicznie czynna po przebudowie - 626,98 m? Zestawienie powierzchni użytkowej: - Powierzchnia użytkowa budynku - 342,02 m2 - Kubatura budynku - 923,45 m3 - długość budynku - 16,96 m - szerokość budynku - 18,81 m - wysokość budynku - 8,22 m - liczba kondygnacji - 2 2. ZAKRES ZAMÓWIENIA: Przedmiot zamówienia obejmuje: Roboty budowlane: - wymiana okien i drzwi zewnętrznych - wykonanie nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych - docieplenie budynku powyżej poziomu terenu - docieplenie ścian zewnętrznych 50cm poniżej poziomu terenu - wykonanie tynku cienkowarstwowego silikatowego na siatce - wykonanie nowej opaski szerokości 56cm wokół budynku - wykonanie nowych schodów zewnętrznych na gruncie z kostki betonowej do pomieszczeń ośrodka zdrowia od strony drogi publicznej - wykonanie zewnętrznej pochylni dla niepełnosprawnych na gruncie z kostki betonowej i obrzeży betonowych do pomieszczeń ośrodka zdrowia od strony drogi publicznej - wykonanie remontu istniejących płyt balkonowych i wykonanie nowych warstw posadzkowych - wykonanie remontu schodów zewnętrznych i spocznika przy wejściu od zaplecza - wykonanie nowych balustrad zewnętrznych - wykonanie nowych ścianek szczytowych, kolankowych, wieńców i belek stalowych, - wykonanie nowej konstrukcji dachu z wiązarów deskowych - przemurowanie i podmurowanie do nowej wysokości istniejących kominów wentylacyjnych i dymowych - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wykonanie nowej instalacji odgromowej - remont ogrodzenia od strony drogi publicznej - remont murku betonowego ogrodzenia od strony drogi publicznej. - roboty przygotowawcze i montaż instalacji piorunochronnej. Roboty rozbiórkowe: - demontaż rynien, rur spustowych, pasów podrynnowych - demontaż krat stalowych, tablic, lamp, i innych elementów na elewacji do ponownego zamontowania - demontaż i wykucie istniejących okien i drzwi zewnętrznych - demontaż na glifach i ścianach w okolicy wymienianych okien i drzwi paneli wewnętrznych z PCV - skucie betonowej półki podrynnowej wokół budynku - wykucie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych - demontaż balustrad na balkonach, - demontaż balustrady i daszku przy wejściu bocznym - demontaż balustrady od strony podwórza - rozbiórka istniejącej spękanej opaski wokół budynku - rozbiórka schodów zewnętrznych od strony drogi publicznej - rozbiórka istniejącego chodnika przed wejściem z kostki betonowej w celu wykonania pochylni na gruncie - rozbiórka istniejących warstw posadzkowych na balkonach - rozbiórka kominów powyżej dachu - rozbiórka warstw stropodachu w miejscach projektowanych ścianek kolankowych - demontaż ogrodzenia od strony drogi publicznej. - demontaż instalacji piorunochronnej. Szczegółowy zakres objęty przedmiotem zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik do SIWZ. 3. INFORMACJE DODATKOWE 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami bhp, ppoż. oraz stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentów potwierdzających ich parametry w celu dokonania kontroli. 3. Zabrania się Wykonawcy stosowania materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm lub posiadają parametry gorsze , niż wskazane w dokumentacji. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 4. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów. 5. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to wskazaniu takiemu towarzyszą każdorazowo wyrazy lub równoważny. Wskazania takie mają charakter przykładowy i stanowią punkt odniesienia zastosowanych rozwiązań a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego 7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn.26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 8. Na wykonany przedmiot zamówienia wymagana jest gwarancja liczona od daty podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych na okres 60 miesięcy. 9. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią załącznik Nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości 5 000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych. 2. Forma wadium. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz.730 i 732 i Nr 227 ,poz.1505 oraz z 2010 r. Nr 96 poz.620). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z podaniem nazwy postępowania w przetargu nieograniczonym: Nr rachunku bankowego: 73 8230 0007 0005 6300 2000 0004 Kserokopię dowodu wniesienia wadium (polecenie przelewu) dołączyć do oferty. Na dowodzie wpłaty należy dokładnie określić nazwę postępowania, do którego wnoszone jest wadium oraz nazwę Wykonawcy składającego ofertę. 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin ten uważa się za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy dołączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu odrębnie w zamkniętej kopercie z napisem WADIUM i nazwą przetargu, oraz dodatkowo kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączonego do oferty jak inne wymagane dokumenty. 4) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać w swej treści następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy i beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładne określenie nazwy postępowania, na które wnoszone jest wadium, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności nie krótszy niż termin związania ofertą, e) klauzule nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu, f) klauzule nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca: 1. w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5), lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą jedno wspólne wadium w wysokości 5 000,00 zł. 4. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca: 1. w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5), lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach