Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń Przychodni Przyszpitalnej, laboratorium, pomieszczeń biurowych, apteki, wiatrołapu z drzwiami autoamtycznymi podpiętymi pod SAP w Centrum Medycznym Żelazna

Centrum Medyczne "Żelazna" Sp.z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 01-004 Warszawa, ul. Żelazna 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5369378 , fax. 22 8382452
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne "Żelazna" Sp.z o.o.
    ul. Żelazna 90 90
    01-004 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5369378, fax. 22 8382452
    REGON: 01210342300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzelazna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń Przychodni Przyszpitalnej, laboratorium, pomieszczeń biurowych, apteki, wiatrołapu z drzwiami autoamtycznymi podpiętymi pod SAP w Centrum Medycznym Żelazna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń Przychodni Przyszpitalnej, holu przychodni, gabinetów nr 1, 2, gabinetu zabiegowego, korytarza histopatologii i laboratorium, pomieszczeń działu Statystyki Medycznej, apteki, klatek schodowych, wiatrołapu z drzwiami automatycznymi podpiętymi pod SAP, w następującym zakresie: Modernizacja przychodni zakres prac: Hol i rejestracja: demontaż istniejącej podłogi z gumolitu - hol, rejestracja, gabinet nr 1 i 2, pomieszczenie socjalne; przygotowanie podłoża pod nową wykładzinę; położenie nowej wykładziny w dwóch kolorach: 14m2 wykładzina ciemna, 152m2 wykładzina jasna; wymiana sufitów: hol część koło gabinet nr 1 oraz rejestracja; przygotowanie i naprawa ścian malowanie ścian na gładko, kolor; przygotowanie ścian pod tapetowanie; tapetowanie: rejestracja, hol; przygotowanie ścian do montażu paneli 3D; montaż paneli 3D na ścianach w holu powyżej wys. 3m; 80x80cm Dunes Flowers montaż gzymu z oświetleniem diodowym; likwidacja kaloryfera w rejestracji; likwidacja drzwi na piętro do gabinetu; doprowadzenie zasilania do 3 biurek i oświetlenia stojącego; doprowadzenie zasilania do wnęki socjalnej (czajnik, itp.); doprowadzenie zasilania do lampek na stolikach w poczekalni 3szt.; doprowadzenie zasilania do stołu multimedialnego 230Vinternet; doprowadzenie zasilania do zwisających z sufitu lamp głównych 7szt, Wiatrołap - wejście do przychodni: wymiana nawierzchni w wiatrołapie - beton zacierany podgrzewany; przygotowanie miejsca na doniczkę z kwiatami 4,3 x 0,5 = 2,15m2; montaż sufitu podwieszanego z GK z oświetleniem , naprawa, równanie ścian i malowanie, montaż drzwi przesuwnych automatycznych, podpięcie drzwi do instalacji SAP i kontroli dostępu, Klatki schodowe: demontaż barierek i poręczy; montaż starych barierek po ukończeniu remontu schodów; skucie istniejących kafli na schodach i spocznikach; przygotowanie podłoża do montażu wykładziny; montaż wykładziny na stopniach, podstopnicach i spocznikach; reperacja i malowanie ścian na gładko, kolor; wymiana kasetonów sufitowych; Gabinety 1 i 2: demontaż istniejącej podłogi w gabinetach; przygotowanie podłoża do montażu nowej montaż nowej wykładziny podłogowej: gabinet nr 1; gabinet nr 2; naprawianie i malowanie ścian gabinet nr 1 i 2; przygotowanie ścian do tapetowania; apetowanie ścian: gabinet nr 1; gabinet nr 2; wymiana kasetonów w sufitach: gabinet nr 1; gabinet nr 2; montaż zasilania do oświetlenia sufitowego - zwisy nad biurkiem; wymiana umywalki i baterii - gabinet nr 1 i 2; skucie istniejących płytek; montaż płytek na ścianę za umywalką szer.60cm x wys. 300; Łazienka między gabinetami nr 1 i 2: skucie kafli na podłodze; przygotowanie podłoża pod nowe płytki; montaż nowych płytek; skucie istniejących kafli na ścianach; przygotowanie podłoża pod położenie nowych; położenie nowych płytek na ścianach; demontaż toalety, bidetu i umywalki wraz z armaturą; montaż toalety, bidetu, umywalki oraz armatury; naprawianie i malowanie ścian; wymiana sufitu; wymiana drzwi od strony gabinetu nr 1 i nr 2; Łazienka dla pacjentów: skucie kafli na podłodze; przygotowanie podłoża; montaż nowych płytek; skucie kafli na ścianach; przygotowanie podłoża; montaż nowych płytek; demontaż toalety, bidetu, umywalki oraz armatury; montaż nowej toalety, bidetu, umywalki oraz armatury; naprawianie i malowanie ścian; wymiana sufitu; wymiana drzwi; Pomieszczenie socjalne: demontaż podłogi; przygotowanie podłoża; położenie nowej wykładziny; naprawa i malowanie ścian; przygotowanie ściny do tapetowania; tapetowanie 5,5m2; wymiana drzwi; Antresola: demontaż barierek na antresoli; skucie kafli z podłogi; przygotowanie podłoża; montaż nowej wykładziny; montaż barierek z demontażu po ukończeniu remontu antresoli;naprawa i malowanie ścian; likwidacja drzwi na schody; Gabinet zabiegowy: demontaż istniejącej podłogi; przygotowanie podłoża; montaż nowej wykładziny; naprawa i malowanie ścian; demontaż kafli na ścianie koło umywalki; przygotowanie ściany do położenia nowych płytek montaż płytek; przeróbka hydrauliki - zlew; wymiana sufitu; Montaż systemu kolejkowego: demontaż starego systemu kolejkowego; przygotowanie miejsca do montażu automatu biletowego wg specyfikacji producenta; doprowadzenie zasilania i sieci logicznych w miejsce montażu urządzenia; przygotowanie miejsca do montażu wyświetlaczy : doprowadzenie zasilania i kabla sygnałowego; ściana nad drzwiami na piętro oraz ściana na antresoli przy gabinecie zabiegowym; montaż wyświetlaczy; Histopatologia i Laboratorium: naprawa i malowanie ścian; likwidacja przecieków; wymiana sufitów; Pomieszczenia biurowe i archiwum: wymiana wykładziny dywanowej; reperacja i malowanie ścian; wymiana sufitów; wymiana ceramiki i armatury w łazience demontaż barierek na tarasie; skucie istniejącej terakoty; położenie nowej terakoty; montaż barierek na tarasie; Wymiana istniejących lamp na oświetlenie diodowe LED. Wymiana splitów. Modernizacja holu głównego w następującym zakresie: Podłoga: skucie kafli na podłodze, wyrównanie i przygotowanie podłoża pod nowe płytki, położenie nowych płytek podłogowych jasnych ze wstawkami z ciemnych w miejscu recepcji, szatni oraz dookoła windy; skucie kafli na schodach i przygotowanie podłoża pod nowe; położenie nowych płytek na schodach; skucie i przygotowanie podłoża pod nowe płytki w łazience dla pacjentów; położenie nowych płytek w łazience; skucie i przygotowanie podłoża pod nowe płytki w wejściu wiatrołapie; położenie nowych płytek w wiatrołapie; demontaż barierek stalowych na schodach w celu umożliwienia wymiany kafli; Ściany: przygotowanie ścian do malowania, reperacja ubytków, gruntowanie; malowanie ścian na gładko, kolor; skucie kafli w łazience na ścianach i przygotowanie podłoża pod nowe; położenie nowych płytek w łazience; reperacja i wyrównanie ścian; malowanie ścian w łazience; montaż spieku na ścianach; oklejanie szyb windy foliami z nadrukiem; demontaż nadbudowy nad sklepikiem, demontaż elementów nawiewowych wentylacji; montaż nowej nadbudowy nad sklepikiem; demontaż szklanych gablot w celu odnowienia wnętrza wnęk; Sufit: demontaż elementów oświetlenia; malowanie antresoli; malowanie sufitu głównego; Ceramika i armatura: demontaż istniejącej ceramiki w łazience dla odwiedzających: toaleta, umywalka, demontaż armatury istniejącej; monaż nowej ceramiki: toaleta, umywalka; montaż nowej armatury - bateria umywalkowa; Meble i zabudowy: demontaż starej recepcji; demontaż elementów sklepiku w celu modernizacji nadbudowy; montaż nowej recepcji; montaż szatni; montaż zabudowy szaf elektrycznych w korytarzu przy toalecie; Oświetlenie: dodanie trzech lamp zwieszonych z sufitu nad recepcją; dodatkowe oświetlenie szatni; Przeróbka instalacji elektrycznej: przeróbka instalacji elektrycznej w recepcji, przystosowanie jej do potrzeb nowej zabudowy. Wymiana centrali wentylacyjnej. Sieci logiczne w następującym zakresie: SIEĆ KOMPUTEROWA Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być wyposażone w komplet akcesoriów niezbędnych do instalacji tak, aby po uruchomieniu osiągnęły wymaganą opisaną w SIWZ funkcjonalność. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji producenta w Polsce. Urządzenia i komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Lista punktów logicznych: Lokalizacja llość przewodów gniazdo ilość gniazd Lokalizacja punktu dystrybucyjnego Przychodnia Strefa A - pokój 2 1x2 1 K Strefa A - pokój 6 3x2 3 K gab 8 - antresola 4 2x2 2 K gab 6 - neonatologia 4 2x2 2 K gab 5 - usg 4 2x2 2 K Konsola - rejestracja 8 4x2 4 K gab 4 2 1x2 1 K gab 3 4 2x2 2 K gab 2 4 2x2 2 K gab 1 4 2x2 2 K Dział dokumentacji Medycznej Pokój biurowy 8 4x2 4 K Pokój biurowy 6 3x2 3 K Archiwum 2 1x2 1 K Korytarz techniczny, księg, analizy Techniczny 3 3X2 3 K Pokój biurowy 2 2X2 2 K Pokój biurowy 2 1X2 1 K Kserokopiarka 2 2X2 2 K Pokój biurowy 10 5X2 5 K Analizy 6 3x2 3 K Kadry Pokój biurowy 6 3X2 3 K Pokój biurowy 2 2X2 2 K Apteka Magazyn 2 1x2 1 K Pokój biurowy 2 1x2 1 K Pokój biurowy 3 3x2 3 K System powiadamiania QMS Biletomat 2 2x1 0 K Wyświetlacz LED nad konsolą 2 2X1 0 K Wyświetlacz LED przy schodach 2 2x1 0 K Poziom -1 Pokój biurowy 8 4x2 4 M-1 Pokój socjalny 2 1x2 1 M-1 Magazyn 2 1x2 1 M-1 Pokój biurowy 2 1x2 1 M-1 gabinet 4 2X4 2 M-1 gab.11 2 2X4 1 M-1 gab.10 2 2X2 1 M-1 Call Center 6 3x2 3 M-1 WPN Magazynek 2 1x2 1 S Pokój biurowy 2 1x2 1 S Konsola 2 1x2 1 S Lokalizacje punktu dystrybucyjnego K- szafka przed kadrami M-1 - magazynek na -1 S - serwerownia Wymagania ogólne : Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i mieć datę produkcji nie wcześniejszą niż 12 miesięcy od daty podpisania Umowy. Wszystkie elementy toru transmisji wraz z wyposażeniem szaf (które stanowią elementy toru transmisji) muszą pochodzić od jednego producenta. Lokalną sieć komputerową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami. Zakończenia przewodów należy wykonać w standardzie T568B lub T586A. Szczegółowe rozmieszczenie punktów elektryczno-logicznych oraz Punktów Dystrybucyjnych w poszczególnych pomieszczeniach powinno nastąpić na podstawie przeprowadzonej przez Wykonawcę wizji lokalnej w porozumieniu z Zamawiającym. Wszystkie przewody powinny schodzić się w jedno miejsce (lokalizacja punktu dystrybucyjnego - w tabelce). Przewody powinny być rozszyte w panelu krosowniczym. Wymagania dla okablowania strukturalnego oraz urządzeń pasywnych Należy zastosować gniazda logiczne RJ 45 kat. 6. Każde gniazdo musi być opisane na samym gnieździe i odpowiednio w szafie dystrybucyjnej. Jako kabel instalacyjny miedziany należy użyć skrętki czteroparowejekranowanej Kabel UFTP kat.6A. Należy uwzględnić ograniczenia odległości od punktu dystrybucyjnego do gniazda przyłączeniowego (mierzona długość kablnie powinna przekroczyć 90 m). Szafa dystrybucyjna zamontowana w punkcie K wysokość co najmniej 12U drzwi przednie z zamkiem patentowym, celem dogodnego dostępu do wnętrza szafy musi ona posiadać co najmniej dwie osłony zdejmowane, możliwość przełożenia drzwi na lewą i prawą stronę, panel porządkujący, gdzie ilość paneli porządkujących jest równa liczba paneli krosowych plus liczba przełączników. Panele krosownicze, 6 kat., ekranowane, 4 szt. Po 24 porty dla punktu K, 1 szt. Dla punktu M-1, dla punktu S panele są przygotowane i dostępne. Wykonawca sieci strukturalnej powinien dostarczyć pomiary wykonane zgodnie z normą PN-EN 50173 i certyfikat producenta na wykonane prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w Dziale X pkt 1 SIWZ. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia na ręce Zamawiającego (może być dołączone do oferty pod warunkiem, że nie jest z nią trwale złączone). 2. Wysokość wadium: Wadium na zamówienie wynosi 14 200,00 zł (słownie: czternaście tysięcy dwieście złotych). 3. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu - na rachunek Zamawiającego w Banku PEKAO S.A, nr konta: nr konta: 76 1240 6247 1111 0000 4976 8356 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) jego wniesienia dołączona do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zarówno gwarancje jak i poręczenia, muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych okoliczności, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. 7. Zatrzymanie wadium: W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 3 lit. b - e jw., dokumenty te muszą zawierać określenie przypadków, w których wadium zostaje zatrzymane przez Zamawiającego, tj., kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub kiedy Wykonawca, który złożył ofertę: d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami. Zwrot wadium: Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja na przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzelazna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach