Przetargi.pl
Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru i systemu wyłączania pożarowego wentylacji i klimatyzacji w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (nr sprawy: ZP-380/16)

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-813 Warszawa, ul. Marymoncka 99/103
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5693700 , fax. 022 5693712
  • Data zamieszczenia: 2016-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
    ul. Marymoncka 99/103 99/103
    01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5693700, fax. 022 5693712
    REGON: 00028909300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmkp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru i systemu wyłączania pożarowego wentylacji i klimatyzacji w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (nr sprawy: ZP-380/16)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu sygnalizacji pożaru i systemu wyłączania pożarowego wentylacji i klimatyzacji w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie. 2. Przedmiotowe zamówienie polega na wykonaniu robót budowlanych ujętych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z wykazem wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę robót związanych z wykonaniem instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP). Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postepowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia opisanego w Rozdziale V ust. 1 pkt 1 lit. a SIWZ, podmiot ten musi być wskazany jako podwykonawca, który będzie realizował roboty związane z wykonaniem instalacji systemu sygnalizacji pożaru. 4. Przedmiotowe zamówienie obejmuje w szczególności: 1) demontaż istniejącej instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP), czujek dymu z okablowaniem w piwnicy, ręcznych ostrzegaczy pożarowych na klatkach schodowych, centrali; 2) wywóz i przekazanie do utylizacji elementów z demontażu; 3) dostawę i montaż tras kablowych SSP; 4) dostawę i montaż centrali SSP; 5) dostawę i montaż elementów SSP; 6) dostawę i montaż okablowania instalacji (systemu) sterowania wyłączeniem wentylacji; 7) dostawę i montaż elementów instalacji (systemu) sterowania wyłączeniem wentylacji; 8) uruchomienie systemów; 9) próby i testy systemów; 10) wykonanie napraw poinstalacyjnych ścian, stropów i posadzek oraz innych zniszczonych podczas prowadzonych prac elementów, a w tym: a) wypełnienie ubytków ścian i stropów zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie, przy czym warstwy wierzchnie winny być wykonane z zachowaniem technologii powierzchni istniejących, b) wypełnienie ubytków posadzek materiałami dopuszczonymi do stosowania w budownictwie, przy czym warstwy wierzchnie winny być uzupełnione z zachowaniem technologii wykonania istniejących posadzek i ich wyglądu, c) dwukrotne malowanie farbą w barwie istniejącej miejsc po wykonaniu napraw tynkarskich, łącznie z najmniejszymi możliwymi do wydzielenia całkowitymi płaszczyznami, d) wypełnienie przebić w przegrodach pożarowych materiałem o odpowiedniej odporności ogniowej; 11) uporządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach; 12) wykonanie innych prac zapewniających kompletność wykonania przedmiotu umowy; 13) konserwację systemów w okresie gwarancji. 5. Charakterystyka obiektu: 1) powierzchnia zabudowy: 2 008 m2; 2) powierzchnia użytkowa: 5 922 m2; 3) powierzchnia wewnętrzna: 7113 m2; 4) wysokość: 13,7 m (budynek zakwalifikowany jako średnio wysoki - SW); 5) liczba kondygnacji nadziemnych: 6 + poddasze; 6) liczba kondygnacji podziemnych: 1; 7) kategoria zagrożenia ludzi: ZL III i ZL I; 8) budynek zaprojektowany w klasie B odporności pożarowej. 6. Roboty budowlane będą wykonywane w funkcjonującym obiekcie mającym charakter biurowo-dydaktyczno-laboratoryjny, dlatego konieczne będzie dostosowanie godzin pracy a także terminów oraz czasu robót głośnych do wymogów w tym zakresie postawionych przez Zamawiającego oraz zachowanie dużej staranności w utrzymaniu porządku w obiekcie m.in. poprzez zabezpieczanie narażonych na zniszczenie elementów. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace głośne i uciążliwe wyłącznie w dni, które są dniami wolnymi od pracy dla Zamawiającego lub w pozostałe dni w godzinach 16:00-22:00. 8. Obiekt wyposażony jest w następujące instalacje: wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, klimatyzacji, gazową, elektryczną, telefoniczną, komputerową i odgromową. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z dokumentacją techniczną, na zasadach i warunkach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z Polskimi Normami, wiedzą techniczną i innymi obowiązującymi przepisami. 11. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 12. Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko, w ramach wynagrodzenia, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne, urządzenia i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel i nadzór nad realizacją Robót. 13. Wszystkie materiały budowlane zastosowane przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia będą odpowiadać wymaganiom Prawa budowlanego dla wyrobów wprowadzonych do obrotu i dopuszczonych do stosowania w budownictwie i wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej. 14. Wszystkie materiały i urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe, a także posiadać atesty i certyfikaty zgodne z obowiązującymi przepisami. 15. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (urządzenia, materiały i robociznę) wynosi min. 24 miesiące a max. 72 miesiące licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia konserwacji systemów zgodnie z zaleceniami producenta. 16. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 17. Wartość przedmiotu zamówienia została ustalona na kwotę 314 616,89 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO SA, nr rachunku 26 1240 6247 1111 0000 4974 0932, z dopiskiem na przelewie: /Wadium w postępowaniu nr ZP-380/16/. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu jej zawarcia, w kwocie odpowiadającej 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 poz. 359). 3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy PZP. 4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. 5. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że odpowiednio bank, ubezpieczyciel lub poręczyciel wypłaci na rzecz Zamawiającego żądaną kwotę zabezpieczenia, w terminie do 30 dni od wystąpienia przez Zamawiającego z pisemnym żądaniem zapłaty, na pierwsze wezwanie, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. 6. W przypadku, gdy zabezpieczenie będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. Dokument taki winien uwzględniać postanowienia niniejszego rozdziału oraz wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. 7. Zamawiający zwróci Wykonawcy 70% zabezpieczenia w terminie do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Pozostałe 30% zabezpieczenia pozostawione zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i zostanie zwrócone w terminie do 14 dni po upływie okresu rękojmi za wady. 8. Strony ustalają, że okres rękojmi za wady fizyczne przedmiotu Umowy (w tym urządzenia, materiały i robociznę) równy jest zaoferowanemu przez Wykonawcę okresowi gwarancji jakości liczonemu od dnia podpisania końcowego Protokołu Odbioru Robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cmkp.edu.pl/category/ogloszenia-cp/ogloszenia-o-postepowaniach/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach