Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury Kina Baśń ­ holu kasowego oraz łazienki celem dostosowania ich do potrzeb niepełnosprawnych gości kina oraz jednocześnie poprawiających warunki prowadzenia działalności kinowej.

Miejski Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 05-820 Piastów, ul. Warszawska 24
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 723 65 50 , fax. 22 723 65 50
  • Data zamieszczenia: 2016-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Kultury
    ul. Warszawska 24 24
    05-820 Piastów, woj. mazowieckie
    tel. 22 723 65 50, fax. 22 723 65 50
    REGON: 00028555700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mokpiastow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejski Ośrodek Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury Kina Baśń ­ holu kasowego oraz łazienki celem dostosowania ich do potrzeb niepełnosprawnych gości kina oraz jednocześnie poprawiających warunki prowadzenia działalności kinowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. Zakres robót budowlanych obejmuje wszystkie czynności ogólnobudowlane związane z wykonaniem prac budowlanych wraz z dostawą i montażem wyposażania łazienki, których efektem będzie poprawa jakościowa, wizualna oraz funkcjonalna związana z holem kasowym miejsca gdzie odbywa się sprzedaż biletów oraz punktu przy którym znajduje się wejście do łazienki oraz łazienki sanitariaty z których korzystają goście kina w Miejskim Ośrodku Kultury w Piastowie. Powierzchnia planowanych do modernizacji obiektów wynosi: hol kasowy 84 m2, łazienka - 10 m2. Szczegółowy zakres prac planowanych do realizacji: 1.Modernizacja posadzek:przygotowanie podłoża do modernizacji wylewka samopoziomująca,usunięcie ewentualnych spękań, nierówności i zanieczyszczeń w istniejącej wylewce,przygotowanie powierzchni pod montaż wykładziny PCV czyszczenie oraz odtłuszczenie dostawa oraz ułożenie nowej wykładziny PCV ok. 84 m2 wraz z cokołami w pomieszczeniu sanitarnym ułożenie gresu wraz z przeprowadzaniem hydroizolacji położonych posadzek gresowych ok. 10 m2,.2.Modernizacja sufitu - zarówno w holu kasowym jak i łazience położenie nowego sufitu typu podwieszanego (rastrowy) (ok. 94m2),. 3.Modernizacja ścian - wykonanie nowych okładzin ściennych (w formie zabudowy z płyt g-k) (234 m2),, wykończenie ścian (malowanie (234 m2),, płytki ścienne ceramiczne w łazienkach wraz z wykonaniem hydroizolacji płyt (34 m2),). 4.Prace towarzyszące: wykonanie prac rozbiórkowych starych elementów infrastruktury wraz z ich demontażem oraz utylizacją (drzwi, ościeże, glazura, gres, cokoły, odboje, oprawy oświetleniowe itp.), zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (tekst jednolity Dz. U z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.),wykonanie poszerzenia otworu drzwiowego do łazienki (w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez możliwość swobodnego przejazdu wózka inwalidzkiego wózka elektrycznego osoby poruszającej się o kulach). 5.Wymiana drzwi wewnętrznych : dostawa oraz montaż 4 szt. nowych drzwi, w tym 2 szt drzwi do łazienek. Dostawa oraz montaż rolet okiennych (o wymiarach: 1,5x 1,7m - szt 2). Montaż odbojnic ściennych PCV w holu kasowym (8 mb). 6.Wykonanie czyszczenia oraz malowania parapetów. 7.Dostawa i montaż wyposażania sanitariatów ­ dostawa oraz montaż elementów składających się na wyposażenie węzła sanitarnego (łazienki) Kina Baśń, planowane do montażu elementy to:lustra do toalet np. 40x50 cm (2 szt ),lustro 200x 150cm- 1 szt,przegrody pisuarowe (1 szt.),pochwyt uchylny przy misce ustępowej dla osób niepełnosprawnych - 1szt.,poręcz kątowa (90 stopni) przy misce ustępowej dla osób niepełnosprawnych - 1 szt.,poręcz ścienna przy umywalce dla osób niepełnosprawnych - 1 szt., akcesoria do łazienki: dozownik mydła w pianie, pojemnik na papier toaletowy, szczotka do wc, kosz pedałowy, suszarka do rąk, wieszak WC - (2 kpl). 8.Wykonanie nowych instalacji sanitarnych - demontaż starych elementów instalacji wodno­kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania wraz z ich utylizacją (grzejniki, armatura sanitarna itp.). Prace zakładają również montaż nowej instalacji grzewczej poprzez dostawę 3 nowych grzejników. Ponadto położona zostanie nowa instalacja wodno - kanalizacyjna w obrębie pomieszczenia łazienki. Zadanie to obejmować będzie również wykonanie tzw. białego montażu tj. (dostawa oraz montaż następujących elementów):umywalka owalna z osprzętem (1 szt.), miska kompaktowa lejowa, z osprzętem ( 1 szt.), pisuar z armaturą (1 szt.), miska ustępowa stojąca dla osób niepełnosprawnych z osprzętem (1 szt.),umywalka dla osób niepełnosprawnych z osprzętem (1 szt.), baterie umywalkowe (2 szt.) 9.Wykonanie instalacji elektrycznych - zakłada się wykonanie (wymiana, dostawa oraz montaż) wewnętrznych instalacji tzw. niezbędnego osprzętu instalacyjnego (wyłączniki, gniazda elektryczne) Również wykonane zostaną nowe oprawy oświetleniowe, zarówno w holu kasowym jak i w łazience (montaż opraw typu raster o rozmiarze 60 cm na 60 cm) (7 szt.). Powyżej wskazane parametry zostały podane w przybliżeniu i mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistych. Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu powinien dokonać wizji lokalnej obiektu w celu wykonania obmiarów z natury. Wizja lokalna może odbywać się w godz. 9.00 - 15.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu jej dokonania z Zamawiającym. Wykładzina PCV powinna spełniać następujące parametry: przeznaczona do obiektu użyteczności publicznej - klasyfikacja użytkowania wg normy EN 685 (klasa komercyjna 34 i klasa przemysłowa 43), przekrój panelu jednorodny, homogeniczny, klasa antypoślizgowa min. R9, norma DIN 51130 i EN 13893,odporna na światło, wg normy EN 20 105-B02,odporna chemicznie- dobra , norma EN 423,kolor, odcienie, faktura zastosowanej wykładziny do uzgodnienia z Zamawiającym na podstawie próbnika producenta oferowanej wykładziny,powierzchni zabezpieczonej poliuretanem PUR, grubości całkowitej nie mniejszej niż 2,0 mm norma EN 428, grubości warstwy użytkowej nie mniejszej niż 2,0 mm, norma EN 429,odporność na ścieranie EN 660.2mm3 7.5,grupa ścieralności EN 649 M, waga 3460 g m2, norma EN 430, wykładzina musi posiadać atest certyfikat higieniczny oraz dokument potwierdzający dopuszczenie wykładziny do montażu w obiektach użyteczności publicznej,wykładzina musi być sklasyfikowana w zakresie reakcji na ogień w grupie B fl - s1 oraz posiadać normę EN-13501-1, odporność na wgniecenie resztkowe wg normy EN 433 nie mniej niż 0,03 mm, odporność na rozwój bakterii i grzybów - wg normy DIN EN ISO 846-AC, właściwości elektrostatyczne wg normy EN1815 kV 2, stabilność wymiarów wg normy EN 434 wartość - rolka 0.4 płytka 0.25, wielkość płytki 608mmx608mm, długość rolki EN 426, 20mb opór elektryczny EN 1081 10, przewodność termiczna EN 12524 W m.K 0.25. Dopuszcza się zastosowanie wykładziny o parametrach lepszych lub równoważnych. Zalecenia Do przyklejania wykładziny podłogowej należy stosować kleje specjalistyczne zalecane przez producenta określonej wykładziny oraz w obowiązujących instrukcjach technologicznych. Stosowane kleje powinny zapewnić trwałe połączenie przyklejanej wykładziny z podkładem oraz nie powinny oddziaływać szkodliwie na podkład i wykładzinę, Niezbędne jest uporządkowanie pomieszczeń po montażu wykładziny. Roboty budowlane powinny zostać wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ. Niniejsze zamówienie realizowane będzie w ramach projektu Modernizacja infrastruktury Kina Baśń ­ holu kasowego oraz łazienki celem dostosowania ich do potrzeb niepełnosprawnych gości kina oraz jednocześnie poprawiających warunki prowadzenia działalności kinowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 33 1240 6380 1111 0010 6439 4658 c) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą. 10.7. W przypadku, gdy o niniejsze zamówienie ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie lub spółka osobowa, wówczas w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej, czy ubezpieczeniowej, dokumenty te winny wskazywać nazwę wszystkich Wykonawców, wskazanie gwaranta, wskazanie jego siedziby oraz wszystkich warunków określonych w punkcie 10.2. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mokpiastow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach