Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w zakresie: remontu wc dla dzieci małych oraz wykonania szatni na parterze budynku, remontu dwóch łazienek dla dzieci i wc dla personelu na II piętrze, przebudowy pokoju nauczycielskiego na dwie sale lekcyjne, malowania sal lekcyjnych i korytarza na ostatniej kondygnacji, prac remontowych w przyziemiu budynku (świetlica, stołówka, szatnia) oraz rozbiórkę dwóch drewnianych kontenerów stanowiących zaplecze boiska ORLIK w ramach zadania p.n.: „Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Nowowiejskiej 64”.

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746450800 , fax. +48746450801
  • Data zamieszczenia: 2017-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. +48746450800, fax. +48746450801
    REGON: 890717830
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w zakresie: remontu wc dla dzieci małych oraz wykonania szatni na parterze budynku, remontu dwóch łazienek dla dzieci i wc dla personelu na II piętrze, przebudowy pokoju nauczycielskiego na dwie sale lekcyjne, malowania sal lekcyjnych i korytarza na ostatniej kondygnacji, prac remontowych w przyziemiu budynku (świetlica, stołówka, szatnia) oraz rozbiórkę dwóch drewnianych kontenerów stanowiących zaplecze boiska ORLIK w ramach zadania p.n.: „Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Nowowiejskiej 64”.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych w zakresie: remontu wc dla dzieci małych oraz wykonania szatni na parterze budynku, remontu dwóch łazienek dla dzieci i wc dla personelu na II piętrze, przebudowy pokoju nauczycielskiego na dwie sale lekcyjne, malowania sal lekcyjnych i korytarza na ostatniej kondygnacji, prac remontowych w przyziemiu budynku ( świetlica, stołówka, szatnia) oraz rozbiórkę dwóch drewnianych kontenerów stanowiących zaplecze boiska ORLIK w ramach zadania p.n.: „Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Nowowiejskiej 64”. 2. Zakres rzeczowy remontu obejmuje m.in. roboty: 1) Rozbiórkę zdewastowanych 2 szt. drewnianych kontenerów stanowiących zaplecze boiska ORLIK, w tym odłączenie mediów, uporządkowanie terenu wraz z uzupełnieniem nawierzchni z kostki betonowej, 2) Zamontowanie w korytarzu na parterze przy sali gimnastycznej kurtyny - rolety oddzielającej, 3) Wykonanie szatni na parterze obiektu wraz z pom. wc (przy sali gimnastycznej) w miejscu istniejącej łazienki (w tym m.in. wymiana posadzki, demontaż istniejącej armatury, demontaż istniejącej ściany wewnętrznej w pomieszczeniu, przebudowę instalacji wod. – kan. wraz z wymianą białego montażu z tym, że miska klozetowa i umywalka ma być przystosowana dla dzieci małych z zastosowaniem baterii z wyłącznikiem czasowym, roboty tynkarskie i malarskie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w miarę potrzeby, wymiana instalacji elektrycznej wtykowej i oświetleniowej z zastosowaniem czujki ruchu, wymiana grzejników c.o. oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących, wywiezienie gruzu, 4) Wykonanie robót malarskich na parterze w korytarzu, na długości korytarza od pochylni do drzwi wejściowych od strony sali gimnastycznej oraz malowanie ostatniej kondygnacji budynku - korytarza i sal lekcyjnych, 5) przebudowę pokoju nauczycielskiego (pok. nr 210) na dwie sale lekcyjne (roboty wyburzeniowe, tynkarskie, malarskie, elektryczne, montaż stolarki), 6) remont kapitalny 2 łazienek dla dzieci (chłopców i dziewcząt) oraz 1 wc dla personelu - na ostatniej kondygnacji ( II p.) w zakresie wymiany płytek ściennych i posadzkowych, rozbiórki murowanych ścianek działowych, montaż ścianek działowych systemowych, przebudowę instalacji wod. – kan. wraz z wymianą białego montażu ( z tym, że połowa ilości misek klozetowych i umywalek ma być przystosowana dla dzieci małych pozostała część normatywna) z zastosowaniem baterii z wyłącznikiem czasowym, roboty tynkarskie i malarskie, wymiany stolarki okiennej drzwiowej w miarę potrzeby, wymiana instalacji elektrycznej wtykowej i oświetleniowej z zastosowaniem czujki ruchu, wymianę grzejników c.o. oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących, wywiezienie gruzu, 7) Wykonanie w przyziemiu budynku robót malarskich w korytarzu, stołówce, świetlicy i szatni wraz z obudową rur centralnego ogrzewania, montażem drzwi dwuskrzydłowych, zamurowaniem otworu stanowiącego przejście w korytarzu o wymiarach ok. 2mx2m oraz montaż zlewu/umywalki wraz z podejściem w stołówce. Równocześnie należy wycenić wykonanie wszelkich robót budowlanych towarzyszących wynikających z przyjętej technologii robót. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz szkicu podziału pokoju nauczycielskiego, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ. Roboty budowlane mogą być prowadzone w budynku szkoły od godziny 700. Dopuszcza się pracę w soboty po wcześniejszym uprzedzeniu o tym fakcie Użytkownika. W wyjątkowych sytuacjach z uwagi na trwające zajęcia szkolne roboty rozbiórkowe o dużym natężeniu hałasu należy wykonywać po godz. 1300. Mając powyższe na uwadze Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco ustalać sposób i czas wykonywania takich robót z Użytkownikiem. W terminie do 23.06.2017r. roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie. 3. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt 1-2 zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, 3) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 4) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 5) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów - odległość 12 km, i udokumentowania wywozu i złożenia na składowisku odpadów, 6) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorowych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 7) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji i istotnych warunków zamówienia, 8) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika robót o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 7 dni od daty przekazania placu budowy, 9) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 10) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierowników robót branży sanitarnej i elektrycznej, 11) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowanie wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; 4. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza przy wykonywaniu robót budowlanych wykorzystanie technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w dokumentacji przetargowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych pod warunkiem, że ich parametry techniczne i funkcjonalne będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Oferowane materiały i urządzenia równoważne muszą zagwarantować realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę, jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, dokumentacji przetargowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi niepowodującymi zmiany i ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu robót ogólnobudowlanych, przy realizacji zamówienia. 5.1 Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenia, że pracownicy realizujący przedmiot umowy, o którym mowa w pkt. 5 będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016. Poz. 1666 z późn. zm.). 5.2 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5.4 Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne określone w § 11 ust.1 pkt. 1 lit. h projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych – roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną z zapewnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211310-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach