Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych remontowych 6 łazienek, 1 łazienki dla osób niepełnosprawnych, wykonania schodów zewnętrznych i dojścia do nich o nawierzchni z kostki betonowej oraz innych robót budowlanych wykończeniowych w budynku Szkoły przy ul. Sikorskiego 2 w Dzierżoniowie, w ramach zadania pn.: „Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 1 wraz z remontem dachu budynku nr 6 tej szkoły przy ul. Sikorskiego 2”.

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746450800 , fax. +48746450801
  • Data zamieszczenia: 2017-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. +48746450800, fax. +48746450801
    REGON: 890717830
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych remontowych 6 łazienek, 1 łazienki dla osób niepełnosprawnych, wykonania schodów zewnętrznych i dojścia do nich o nawierzchni z kostki betonowej oraz innych robót budowlanych wykończeniowych w budynku Szkoły przy ul. Sikorskiego 2 w Dzierżoniowie, w ramach zadania pn.: „Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 1 wraz z remontem dachu budynku nr 6 tej szkoły przy ul. Sikorskiego 2”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych 6 łazienek, 1 łazienki dla osób niepełnosprawnych, wykonania schodów zewnętrznych i dojścia do nich o nawierzchni z kostki betonowej oraz innych robót budowlanych wykończeniowych w budynku Szkoły przy ul. Sikorskiego 2 w Dzierżoniowie, w ramach zadania pn.: „Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 1 wraz z remontem dachu budynku nr 6 tej szkoły przy ul. Sikorskiego 2”. 2. Zakres rzeczowy remontu obejmuje roboty: 1) rozbiórkowe, murowe, tynkarskie, malarskie, oraz roboty w zakresie: 2) układania okładzin ściennych i płytek na posadzkach, 3) wymiany sufitów podwieszanych, 4) wymiany stolarki okiennej PCV, 5) dostawy i montażu ścianek systemowych kabin wc, 6) przebudowy instalacji wod. – kan. wraz z białym montażem, 7) przebudowy instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw i osprzętu, 8) wymiany grzejników wraz z zaworami i rurami przyłączanymi, 9) dostawy i montażu szaf wnękowych, 10) zabudowy przestrzeni między klatka schodową a ścianą z płyt GK, 11) montażu krat stalowych z furtkami wypełnionych siatką z drutu ocynkowanego, 12) wykonania schodów zewnętrznych wraz z dojściem z kostki betonowej. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i opracowaniu – szkice pomieszczeń, które stanowią integralną część umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów. Użytkownik nie zapewnienia pomieszczeń socjalnych, 3) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 4) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 5) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów - odległość 12 km, i udokumentowania wywozu i złożenia na składowisku odpadów, 6) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorowych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 7) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji i istotnych warunków zamówienia, 8) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika robót o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 7 dni od daty przekazania placu budowy, 9) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 10) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierowników robót branży sanitarnej i elektrycznej, 11) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowanie wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informacyjnie podaje się, że Urząd wdrożył normę m.in. środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004. 5. Roboty budowlane mogą być prowadzone w budynku szkoły od godziny 700. Dopuszcza się pracę w soboty po wcześniejszym uprzedzeniu o tym fakcie Użytkownika. W wyjątkowych sytuacjach z uwagi na trwające zajęcia szkolne roboty rozbiórkowe o dużym natężeniu hałasu należy wykonywać po godz. 1300. Mając powyższe na uwadze Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco ustalać sposób i czas wykonywania takich robót z Użytkownikiem. W terminie do 23.06.2017r. roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie. 6. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza przy wykonywaniu robót budowlanych wykorzystanie technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w dokumentacji przetargowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych pod warunkiem, że ich parametry techniczne i funkcjonalne będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Oferowane materiały i urządzenia równoważne muszą zagwarantować realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, dokumentacji przetargowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany i ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu robót ogólnobudowlanych, przy realizacji zamówienia jeżeli te czynności polegają na wykonaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. 7.1 Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenia, że pracownicy realizujący przedmiot umowy, o którym mowa w pkt. 1 będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016. Poz. 1666 z późn. zm.). 7.2 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 7.4. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne określone w § 11 ust.1 pkt. 1 lit. h projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 8. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych – roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną z zapewnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211310-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach