Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Broniewskiego/ Szkolnej/Komuny Paryskiej

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2015-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Broniewskiego/ Szkolnej/Komuny Paryskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 9 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Broniewskiego/Szkolnej/Komuny Paryskiej. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Broniewskiego, Szkolna, Komuny Paryskiej, działka nr 50/22, obręb 0095. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku hali sportowej w technologii energooszczędnej wraz z łącznikiem z istniejącą Szkołą Podstawową nr 9, zagospodarowaniem terenu oraz przyłączami: wodociągowymi, sieci cieplnej, elektrycznymi, kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Projekt sporządzono w oparciu o wytyczne do PP Lemur, zapewniając spełnienie Klasy A energooszczędności. Inwestycja zlokalizowana jest w Ostrowie Wielkopolskim w rejonie ulic Broniewskiego, Szkolnej, Komuny Paryskiej na działce nr 50/22 obręb 0095. Powierzchnia projektowanej zabudowy hali sportowej wynosi 2001,05m2, powierzchnia użytkowa wynosi 2274,92m2, kubatura brutto budynku wynosi 20201,85m3. Maksymalna wysokość obiektu 11,37m. 2. Zakres zadania przewiduje także roboty rozbiórkowe i demontażowe w niezbędnym zakresie. 3. W zagospodarowaniu terenu istnieją także drzewa i krzewy, które Zamawiający przewiduje do ścięcia wraz z przewiezieniem. 4. W hali sportowej można wyodrębnić dwie funkcje: sportową i edukacyjną. Pierwsza kondygnacja naziemna, której punktem centralnym jest sala sportowa stanowi kompleks sportowy. Sala sportowa od strony północnej jest bezpośrednio połączona z magazynem na sprzęt sportowy, natomiast od strony południowej ma dostęp do zaplecza higieniczno-sanitarnego, szatni i pomieszczenia pierwszej pomocy. Na parterze zlokalizowano salę fitness/siłownię wraz z zapleczem oraz sklepik. 5. Druga kondygnacja naziemna budynku hali sportowej (część południowa) spełnia funkcję edukacyjną. Zostały tam zlokalizowane 4 sale dydaktyczne z przeznaczeniem na 25 osób każda oraz węzeł higieniczno-sanitarny, na który składa się toaleta dla dziewcząt, toaleta dla chłopców oraz toaleta dla osób niepełnosprawnych, z której korzystać mogą również nauczyciele. 6. Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych. 7. W poziomie posadowienia proste warunki geotechniczne posadowienia budynku - I kategoria. 8. Przedmiotowy obiekt to jednokondygnacyjna, jednonawowa hala - sala gimnastyczna wraz z jednokondygnacyjną częścią magazynową od północy, a od południa z dwukondygnacyjnym budynkiem i łącznikiem naziemnym do budynku istniejącego. Obiekt wykonany będzie w technologii tradycyjnej, żelbetowo-murowanej. 9. Rozpiętość hali w osiach ścian: 27,45m rozstaw konstrukcji głównej 5,1m, wysokość nie przekracza 12m (budynek niski). Konstrukcję główną sali stanowią słupy żelbetowe i ściany murowane z bloczków silikatowych wraz z wieńcami. Na słupach dźwigary drewniane z drewna klejonego. Słupy i ściany posadowione na stopach i ławach fundamentowych. Konstrukcja budynku zaplecza i łącznika: murowana z bloczków silikatowych ze stropem międzykondygnacyjnym i dachem w postaci płyt żelbetowych typu Filigran. Całość usztywniona wieńcami i trzpieniami żelbetowymi. Zaprojektowane elementy konstrukcyjne to: ramy żelbetowe o sztywnych węzłach ze słupami utwierdzonymi w stopach, podciągi i nadproża monolityczne oparte na podporach oraz nadproża monolityczne oparte na podporach oraz nadproża prefabrykowane, strop jednokierunkowo lub dwukierunkowo-zbrojony oparty na ścianach. Schody płytowe 1-biegowe łączące się ze stropem żelbetowym. 10. Pokrycie dachu stanowi np. membrana PVC gr.0,15mm na warstwie przekładniowej z maty szklanej. 11. Przedmiotowy budynek wyposażony będzie w następujące instalacje, m.in: wodociągową, CWU, hydrantową, odprowadzenia skroplin z rekuperatorów, CO, kanalizacji sanitarnej, elektryczną i odgromową, ogniw fotowoltaicznych o mocy 40kW, niskoprądową, nagłośnienia, odwodnienia dachów, instalacja automatyki i sterowania AKPiA, wentylacji. 12. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia obiektu zgodnie z dokumentacją projektową. 13. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wszelkich prób, badań i sprawdzeń, każdej instalacji i sieci pod względem jej szczelności bezpieczeństwa użytkowania i zgodności z Polskimi Normami i Warunkami Technicznymi i ustawą Prawo budowlane. Wykonawca jest zobowiązany także do przeprowadzenia próby szczelności budynku (zgodnie z normą PN-EN 13829), która wykaże szczelności o wartości n50 mniejszej lub równej 1.00 h-1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. 3. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość robót i ich zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 5. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Materiały rozbiórkowe należy utylizować w sposób przewidziany w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zmianami), a koszty będą kosztami Wykonawcy (należy przedstawić dokumenty z utylizacji), 7. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie po podpisaniu umowy przystąpić do wykonania robót. 8. Wykonawca na własny koszt zorganizuje i będzie utrzymywał zaplecze budowy. Wykonawca wykona we własnym zakresie tymczasowe instalacje zasilania w energię elektryczną i wodę dla celów prowadzenia robót budowlanych, zabuduje na nich liczniki i będzie pokrywał zamawiającemu (inwestorowi) koszt wynikający ze zużycia tych mediów, 9. Koszt ogrzewania do czasu odbioru końcowego robót po stronie Wykonawcy, 10. Koszy związane z utrzymaniem czystości dróg dojazdowych po stronie Wykonawcy, 11. Wykonawca uwzględni koszt przewiezienia drewna pozyskanego ze ścięcia w miejsce wskazane przez zamawiającego - do 4 km. 12. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kserokopię zawiadomienia o wykonaniu zgłoszonych prac geodezyjnych potwierdzoną przez właściwy organ (Starostę), kserokopię wniosku o uwierzytelnienie dokumentów opracowanych przez wykonawcę prac geodezyjnych potwierdzona przez właściwy organ (Starostę), 13. Przekazanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 14. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie prowadzić dokumentację budowy oraz po jej ukończeniu sporządzić dokumentację powykonawczą. Dokumentacja ta zostanie protokolarnie przekazana inwestorowi najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości obiektu do odbioru końcowego. W ramach dokumentacji powykonawczej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwo charakterystyki energetycznej, geodezyjną inwentaryzacje powykonawczą, Koszty związane z wykonaniem ww. dokumentacji poniesie Wykonawca i uwzględni je w cenie ofert. 15. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia wszelkich prób, rozruchu urządzeń zamontowanych w budynku, szkolenia pracowników, badań i sprawdzeń każdej instalacji i sieci pod względem jej szczelności bezpieczeństwa użytkowania i zgodności z Polskimi Normami i Warunkami Technicznymi i ustawą Prawo budowlane. Wykonawca jest zobowiązany także do przeprowadzenia próby szczelności budynku (zgodnie z normą PN-EN 13829), która wykaże szczelności o wartości n50 mniejszej lub równej 1.00 h-1. Koszty związane z wykonaniem ww. prób, badań i sprawdzeń oraz szkoleń poniesie Wykonawca i uwzględni je w cenie oferty. IV. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Projekty budowlane: a) branża: zagospodarowanie terenu, architektura - załącznik nr 11, b) branża: konstrukcja, drogi - załącznik nr 12, c) branża: instalacyjna ( sanitarna) - załącznik nr 13, d) branża: elektryczna - załącznik nr 14, 2. Projekty wykonawcze: a) zagospodarowanie terenu, krajobraz, drogi - załącznik nr 15, b) architektura - załącznik nr 16, c) architektura wnętrz - załącznik nr 17, d) konstrukcja, konstrukcja dachu - załącznik nr 18, e) przyłącza wod-kan - załącznik nr 19, f) instalacje wodno - kanalizacyjne - załącznik nr 20, g) instalacje grzewcze - załącznik nr 21, h) instalacja wentylacji mechanicznej - załącznik nr 22, i) instalacje elektryczne, niskoprądowe, automatyka - załącznik nr 23, j) akustyka, elektroakustyka - załącznik nr 24, 3. Przedmiary robót: a) roboty budowlane, zagospodarowanie terenu - załącznik nr 25, b) instalacje sanitarne (przyłącza, wod-kan, CO, CT, wentylacja) - załącznik nr 26, c) instalacje elektryczne niskoprądowe i automatyka - załącznik nr 27, d) wyposażenie sportowe (hala sportowa i sala fitness) - załącznik nr 28 e) wyposażenie wnętrz - załącznik nr 29, 4. Kosztorysy ślepe: a) roboty budowlane, zagospodarowanie terenu - załącznik nr 30, b) instalacje sanitarne (przyłącza, wod-kan, CO, CT, wentylacja) - załącznik nr 31, c) instalacje elektryczne niskoprądowe i automatyka - załącznik nr 32, d) wyposażenie sportowe (hala sportowa i sala fitness) - załącznik nr 33, e) wyposażenie wnętrz - załącznik nr 34, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych cz. 1 - załącznik nr 35, 6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznej i słaboprądowej oraz instalacji sanitarnych cz.2 - załącznik nr 36, 7. Inne: a) opinia geotechniczna - załącznik nr 37, b) pozwolenia i uzgodnienia - załącznik nr 38, c) opis wyposażenia pomieszczeń zaplecza - załącznik nr 39. UWAGA! Przedmiary robót oraz kosztorysy ślepe mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę na podstawie projektów budowlanych, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentów wymienionych w pkt 3.4.7. SIWZ stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 150.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach