Przetargi.pl
BUDOWA HALI WIDOWISKOWO- SPORTOWEJ W SIERAKOWIE

Gmina Sieraków ogłasza przetarg

  • Adres: 64-410 Sieraków, ul. 8 Stycznia 38
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2953011 , fax. 061 2955898
  • Data zamieszczenia: 2015-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieraków
    ul. 8 Stycznia 38 38
    64-410 Sieraków, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2953011, fax. 061 2955898
    REGON: 63125892200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA HALI WIDOWISKOWO- SPORTOWEJ W SIERAKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa hali widowiskowo-sportowej o kubaturze Vcałk= 15 465 m3 i powierzchni Pużytk= 2 255 m2 z infrastrukturą towarzyszącą, wykonaniem zagospodarowania terenu oraz rozbiórką starej sali gimnastycznej, zgodnie z dokumentacją projektową z materiału Wykonawcy. Zakres prac obejmuje: Inwestycja polega na rozbiórce istniejącej sali gimnastycznej i budowie sali sportowo -widowiskowej będącej częścią kompleksu szkolnego Szkoły Podstawowej im. Henryka Sucharskiego przy ulicy Poznańskiej w Sierakowie. W skład inwestycji wpisuje się hala widowiskowo - sportowa z zapleczem socjalno - szatniowym i niezbędną infrastrukturą. Projektowany budynek to obiekt II kondygnacyjny, niepodpiwniczony, z dachem płaskim o kącie nachylenia połaci dachowej 3 st. Ponadto w zakres opracowania wpisuje się projekt zagospodarowania terenu. Zapewniono obsługę komunikacyjną działki, poprzez istniejący wjazd od ul. Dworcowej oraz miejsca parkingowe dla samochodów osobowych oraz dla osób niepełnosprawnych. Łącznik usytuowany na II kondygnacji hali pozwala na swobodne przejście do budynku szkolnego. Budynek ma spełniać następujące funkcje: 1. Parter - hala sportowa 24 x 46 m, - 4 zespoły szatniowo - sanitarne obsługujące halę, - sanitariaty dla publiczności, - szatnia dla publiczności, - trybuny dla publiczności 192 miejsca, - pokój opieki medycznej, - pokój sędziego, - pokój nauczyciela W-F, - magazyny, - pomieszczenia techniczne, - komunikacja 2. Piętro - sale ćwiczeniowe, - bowling, - 4 zespoły szatniowo - sanitarne obsługujących sale ćwiczeniowe i bowling, - kawiarnia z zapleczem, - komunikacja Projektowany budynek hali jest obiektem przeznaczonym do zajęć sportowych i organizowania imprez masowych. Funkcjonalnie całość podzielona jest na główną salę o wymiarach boiska 24x46m z trybunami stałymi na 192 osoby, do których dostęp zapewniony jest z poziomu parteru oraz własnym węzłem szatniowo - sanitarnym i pomieszczeniami towarzyszącymi (magazyn sprzętu, pokój trenera). Hala sportowa wyposażona jest we wszelkie instalacje wspomagające (ogrzewanie, oświetlenie, wentylację), tablicę wyników, nagłośnienie, itp. Wejście do obiektu stanowi reprezentacyjny hol, w pobliżu którego usytuowane są szatnie i toalety dla publiczności. Zaprojektowano również bezpośrednie wejście na trybuny w bocznej części budynku. Połączenie funkcjonalne pomiędzy parterem a piętrem zapewniają klatki schodowe oraz windy. Obiekt w pełni spełnia wymogi dostępności dla osób niepełnosprawnych poprzez m.in.: - sanitariaty, - windę dla osób niepełnosprawnych, - szatnię przystosowaną dla osób niepełnosprawnych, - brak barier architektonicznych, - miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej. Wykonawca wykona wszelkie niezbędne prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym. Ponadto zakres prac obejmuje: 1) sporządzenie operatu kolaudacyjnego - 3 egzemplarze, na który składa się: a) Dokumentacja powykonawcza: b) Obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą c) Atesty na materiały i prefabrykaty, 2) Protokoły odbioru robót. 3) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. Ponadto każdy zastosowany materiał należy uzgodnić z Zamawiającym oraz inspektorem nadzoru inwestorskiego, brak w/w uzgodnienia skutkować będzie wymianą na odpowiedni, koszt wymiany w pełni poniesie Wykonawca. Jeżeli Wykonawca nie zastosuje się do polecenia, Zamawiający zleci wykonanie powyższych czynności osobie trzeciej i potrąci poniesione przez siebie koszty z wynagrodzenia Wykonawcy, a gdy kwota ta okaże się niewystarczająca, będzie dochodził jej zwrotu na zasadach ogólnych. Jeżeli w dokumentacji , przedmiarze lub specyfikacji występują wskazania materiałowe na konkretnego producenta / nazwy producentów i produktów / należy odczytywać je jako przykładowe służące tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych niż zakładane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny oraz ruch pieszy i kołowy należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu nie później niż w ciągu 7 dni poprzedzających datę rozpoczęcia robót. - plan BIOZ - program zapewnienia jakości - harmonogram robót Zakres do wykonania: Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę - w 2016 r 2.000.000,00 zł - w 2017 roku pozostała kwota - zgodnie z umową Podwykonawstwo Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający, w terminie 7 dni, zgłasza pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane lub sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, gdy przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy roboty budowlanej. 4. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000 zł. Szczegółowy zakres robót określa: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do SIWZ. Uwaga: W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takim przypadku wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 200 000,00 PLN 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zmianami ). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Gminy Sieraków na konto wskazane przez Zamawiającego. Bank Spółdzielczy Pojezierza Międzychodzko - Sierakowskiego nr konta 47 9082 0005 0000 2860 2000 0010 z tytułem: Wadium - Hala Sieraków 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Gmina Sieraków , ul. 8 Stycznia 38 - pok. 7 (kasa), lub dołączyć do oferty. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 , lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sierakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach