Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa wielofunkcyjnego boiska ze sztucznej trawy przy ZSPiP w Witoszycach”

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa wielofunkcyjnego boiska ze sztucznej trawy przy ZSPiP w Witoszycach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa wielofunkcyjnego boiska ze sztucznej trawy przy ZSPiP w Witoszycach” Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy, zabezpieczonego wzdłuż dwóch krótszych boków piłkochwytami. Wymiary boiska wielofunkcyjnego: 30,0 x 44,0 m, przystosowanego do gier: - boisko do piłki ręcznej/nożnej - nawierzchnia sztuczna trawiasta – wysokość włókna trawy min. 24 mm, przepuszczalna, podbudowa elastyczna przepuszczalna poliuretanowa gr. min. 35 mm typu ET, wymiary zewnętrzne boiska 30,00 x 44,00 m, kolor nawierzchni zielony, kolor linii biały; -boisko do koszykówki – wymiary zewnętrze boiska 26,0 x 15,10 m, kolor nawierzchni zielony, kolor linii żółty; -boisko do siatkówki - wymiary zewnętrzne boiska 18,0 x 9,0 m, kolor nawierzchni zielony, kolor linii niebieski; Zakres robót obejmuje również: - wykonanie wzdłuż dwóch krótszych boków boiska piłkochwytów o wysokości 6,0 m i długości 30,0 mb, - wykonanie ogrodzenia panelowego o wysokości 4,0 m wokół boiska – dł. ok. 152 mb, w północno-wschodniej ścianie zamontowanie furtki o wym. 1,0 x 2,0 m oraz bramy dwuskrzydłowej 3,0 x 3,0 m, - wykonanie ławy betonowej C16/20 oraz montaż obrzeża betonowego 8x30 cm dookoła boiska; - wykonanie oświetlenia boiska – m.in. montaż słupów oświetleniowych - 4 szt. - maszty o wysokości 10 m na fundamentach z belkami do czterech opraw, montaż przewodów do opraw oświetleniowych, montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - oprawa o mocy 250 wraz ze źródłem światła – 4 szt., montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - oprawa oświetleniowa o mocy 150W wraz ze źródłem światła. -montaż wyposażenia boiska: -bramki do piłki ręcznej – 2 szt. -kosze do koszykówki – 2 szt. -zestaw do siatkówki. - Wyposażenie dodatkowe: - kontener na piasek kolor żółty, z polietylenu, poj. 500 l tj. 750 kg wraz z piaskiem zastosowanym do zasypania sztucznej trawy na boisku. - szczotka do szczotkowania boiska. - ławka bez oparcia z fundamentem – 4 szt., kosz na śmieci – 2 szt. Parametry nawierzchni ze sztucznej trawy: 1. wysokość włókna (mm) min.24 mm 2. gęstość (ilość pęczków na 1 m2) min.24 000 3. Wydłużenie względne przy zerwaniu (%) 10-13 4. Wytrzymałość na rozciąganie (N/mm2) 20-22 5. gęstość (ilość włókien na 1m2) min.280 000 6. grubość włókien (mikrony) min.150 7. ciężar włókna (DTEX) min.8 200 8. waga włókna min. 1 100 gr/m2 9. wypełnienie piasek kwarcowy Teren inwestycji stanowi działka o numerze ewid. 242, obręb Witoszyce aktualnie o nawierzchni trawiastej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wykonawca wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w wersji papierowej i elektronicznej (płyta CD) – po 2 egz. UWAGA: przy kalkulacji ceny należy dodatkowo uwzględnić dostawę i montaż ławek bez oparcia - 4 szt. oraz koszy na śmieci - 2 szt., wg parametrów wskazanych w tabeli rozliczeniowej. Wskazane elementy nie są ujęte w przedmiarze, z zaznaczeniem, że przedmiar robót stanowi funkcję pomocniczą przy kalkulacji ceny w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. 2.We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. W przypadku doboru materiałów – jako kryteria równoważności wskazuje się tożsamość wymiarów, parametrów technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych. 2.1. Zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją konstrukcji i nawierzchni boiska (podbudowa, ławy fundamentowe, obrzeża betonowe, nawierzchnia ze sztucznej trawy, ogrodzenie, oświetlenie) wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących usługi geodezyjne, osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, adekwatnie do czasookresu wykonywania wymienionych czynności w okresie jej trwania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 (siedem tysięcy złotych 00/100 groszy). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu (przelewem na konto), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4.Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w sekretariacie UM i G w Górze, pokój nr 101 przed terminem złożenia ofert, tj. przed 03.04.2018 r. przed godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................(nazwa postępowania). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz, zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium, opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wskazane w dziale XI pkt. 13 SIWZ: - wypełniony formularz ofertowy wraz z wypełnioną tabelą elementów rozliczeniowych, wzór oferty stanowią załączniki nr 1 i 1a do SIWZ, - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy, - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp (mającego zastosowanie również do spółek cywilnych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach