Przetargi.pl
1. Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO na potrzeby projektu pn. „Praktyczni Powiatowi Profesjonaliści – zwiększenie szans na zatrudnienie uczniów technikum poprzez organizację form praktycznego rozwoju zawodowego w powiecie lubańskim”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 59830 Lubań, Al. Kombatantów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 455 340 , fax. 756 455 340
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu
    Al. Kombatantów 2
    59830 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 756 455 340, fax. 756 455 340
    REGON: 23091344900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pceluban.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO na potrzeby projektu pn. „Praktyczni Powiatowi Profesjonaliści – zwiększenie szans na zatrudnienie uczniów technikum poprzez organizację form praktycznego rozwoju zawodowego w powiecie lubańskim”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO na potrzeby projektu pn. „Praktyczni Powiatowi Profesjonaliści – zwiększenie szans na zatrudnienie uczniów technikum poprzez organizację form praktycznego rozwoju zawodowego w powiecie lubańskim”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Wykaz sprzętu: L.p. Nazwa przedmiotu zamówienia Opis 1 Zestaw interaktywny (tablica interaktywna, projektor krótkoogniskowy, głośniki, okablowanie 10m) szt. 1 Tablica interaktywna minimalne wymagania: - Technologia pozycjonowania: IR (pozycjonowanie w podczerwieni) opcje obsługiwania tablicy pisakiem, własnym palcem bądź dowolnym, innym przedmiotem. - Obszar interaktywny: od 77 do 85 cali - Wymiar zewnętrzny: od 78 do 88 cali - Format: 4:3. - Rodzaj powierzchni: suchościeralna, magnetyczna matowa, porcelanowa lub ceramiczna, uszkodzenie nie wpływa na działanie tablicy - Paski skrótów: po obu stronach tablicy - Zasilanie: poprzez port USB - Tempo śledzenia sygnału: 3ms - 12 ms. - Precyzja dotyku: max. ± 3 mm - Kompatybilna z system operacyjnym: WindowsXP/Vista/7/8/10, Mac, Linux. - Funkcja muli-touch: jednoczesna praca min. 8 osób - Technologia rozpoznawania gestów multi gesture - Rozwiązanie Plug&Play- bez potrzeby instalacji sterowników - Aktywna półka na pisaki – 3 kolory pisaków oraz gumka, - Kabel USB do podłączenia tablicy: min. 6 m - Zestaw montażowy: naścienny - Certyfikaty produktu: CE, ROHS. - Gwarancja: min. 5 lat na tablicę - Głośniki: min. 2x20W montowane na stałe do tablicy lub do ściany (dołączenie kabla sygnałowego umożliwiającego podłączenie źródła dźwięku w odległości do 10m) - Oprogramowanie dołączone do tablicy: bogate, funkcjonalne i intuicyjne oprogramowanie, pozwalające - na realizację takich funkcji, jak: rozpoznawanie pisma odręcznego, odtwarzanie video z możliwością „pisania” na filmie, zrzuty video, szybkie tworzenie figur geometrycznych. Integrujące się z programami pakietu MS Office, pozwalając na ręczne dopisywanie notatek do dokumentów (w formie graficznej). Projektor szerokokątny minimalne wymagania: - Technologia projekcji: 3LCD lub DLP - Rozdzielczość natywna: 1024x768 (XGA) - Proporcje obrazu: 4:3 - Kontrast: min. 10 000:1. - Jasność: min. 3100 ANSI - Żywotność lampy [godz]: min. 4000 w trybie normalnym - Współczynnik projekcji: max. 0.7 : 1 - Wejścia: min. 1 x HDMI oraz - Ceryfikaty - Zgodność z RoHs. - Gwarancja: na projektor min. 3 lata (gwarancja europejska) na lampę min. 3 lata lub min. 1000 godzin. - Dodatkowe okablowanie: HDMI 10m oraz kabel zasilający do projektora 10 m Uchwyt do projektora: - uchwyt naścienny dostosowany do projektora krótkoogniskowego. - materiał wykonania: ze stopu aluminium - Odległość projektora od ściany płynnie regulowana - Możliwość regulacji pochylenia w osi uchwytu: min. +/- 32 ° - Możliwość regulacji pochylenia na boki: min. +/- 32 ° - Maksymalne obciążenie: do 10 kg - Kompatybilny z zaoferowanym przez Wykonawcę projektorem . 2 Drukarka 1 szt. - Rodzaj drukarki: 3D - Obszar roboczy: min. 200 x 200 x 200 mm - Rozdzielczości warstw: min. zakres 40-400 mikronów - Średnica materiału: 1-1.75 mm - Wymiar dyszy: 03-0.4 mm - Dokładność kroku osi X/Y: min. 12.5 mikronów - Dokładność kroku osi Z: min. 4 mikrony - Maks. prędkość druku: ~ 80-100 mm/s - Max. temp. Głowicy: min. 310° C - Max. temp. Stołu: min. 100° C - Wyświetlacz: graficzny min. 120×60 - Zasilacz: w zestawie - Zdolność przyłączeniowa: Karta SD, USB - Oprogramowanie: dołączone dedykowane oprogramowanie - Obsługiwane typ plików: min. .stl, .obj, - Obsługiwane systemy: Windows XP, Windows Vista, - Windows 7, Windows 8, Windows 10, MacOS, Linux 3 Skaner 3D wraz z oprogramowaniem 1szt. Wymiary skanu Min:5x5x5 cm Max:80x80x30 cm Dokładność skanowania 98% Zakres pracy 10 - 50 cm Wymagania sprzętowe Dla PC: Procesory czwartej generacji lub nowsze Intel® Core™ Dla MAC:Procesory czwartej generacji lub nowsze Intel® Core™ 4GB Ram (rekomendowane 8GB) Intel HD Graphic 4000 (2G VRAM) Wymiary 41 x 157 x 61 mm Głębia obrazu 640x480 rozdzielczość w 30fps Głębia koloru Obsługiwane formaty 640x480 rozdzielczość w 30fps min. .stl, .obj, 4 Komputer stacjonarny 16 szt. Procesor: częstotliwość co najmniej 2.7 GHZ, ilość rdzeni 4 lub więcej Pamięć RAM – 2 x 4GB DDDR4 Dyski: SSD min 120 GB + HDD min 500 GB SATA Karta graficzna, sieciowa(10/100/1000), muzyczna zintegrowana Złącze USB 3.0 Wbudowany napęd optyczny DVD+/-RW. Bez systemu operacyjnego 5 Monitor 16 szt. Przekątna ekranu: min 21.5 cala Rozdzielczość: 1920x1080 Proporcje ekranu 16:9 Złącza DVI, D-Sub Wbudowane głośniki 6 Klawiatura 16 szt. Querty + numeryczna Komunikacja przewodowa, przewód min 1.5m, interfejs USB 7 Mysz komputerowa 16 szt. typ myszy : optyczna komunikacja z myszą : przewodowa długość kabla : min 1.5 m rozdzielczość pracy : min 1000 dpi liczba przycisków : 3 szt. lub więcej rolka przewijania : 1 szt. interfejs : USB 8 Komputer serwer 1 szt. Procesor 1CPU: 1 x 4-Core Intel Xeon E3-1225v5 3.3 GHz lub lepszy Pamięć RAM:min 8GB DDR4 2133MHz ECC UDIMM Dyski: 2 x HDD 1TB SATA 7.2k obr/min 3.5 Karta graficzna, sieciowa(10/100/1000), muzyczna zintegrowana Dodatkowa karta sieciowa(10/100/1000) PCI-Express Złącze USB 3.0 Bez systemu operacyjnego. 9 Program dietetyczny - licencja na 1 stanowisko komputerowe 1szt. Program powinien zawierać: możliwości zapisu standardowego wywiadu dietetycznego, oceny sposobu odżywiania, układania jadłospisów indywidualnych, bogatą bazę polskich baz potraw i produktów, wartość potraw można ocenić przy uwzględnieniu strat technologicznych – odnieść do norm żywieniowych, możliwość przeprowadzania obliczeń statystycznych metodą prawdopodobieństwa i punktów odcięcia, obliczanie spożycia grup produktów oraz grup produktów i potraw na pięciu poziomach Licencja jest na czas nieoznaczony. UWAGA: Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w opisie przedmiotu zamówienia nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Warunki dotyczące dostawy: Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany. Wykonawca załączy do formularza oferty wykaz oferowanego sprzętu z podaniem parametrów technicznych – w celu zweryfikowania czy oferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Cena oferty brutto musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty transportu, rozładunku i montażu, instalacji oprogramowania i przeprowadzenia krótkiego szkolenia instruktażowego z obsługi sprzętu. Dostawa sprzętu odbędzie się w godz.: 9.00-14.00 po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, na koszt i staraniem Wykonawcy, który zapewni wniesienie dostarczonego sprzętu komputerowego do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego w jego siedzibie. Miejsce dostawy pomocy dydaktycznych: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu Ul. Kopernika 31, 59-800 Lubań 4. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany sprzęt zgodnie z przedstawioną ofertą – minimalny okres gwarancji to 24 miesiące. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane wraz z protokołem zdawczo –odbiorczym przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia bez uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. w oryginale 2 W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu. w oryginale 3 Pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy, 4 Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ w oryginale

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach