Dom Pomocy Społecznej w Żydowie ogłasza przetarg
- Adres: 76-012 Żydowo, Żydowo 112
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3188879, -87, - 89 , fax. 094 3188879
- Data zamieszczenia: 2009-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Żydowie
Żydowo 112 112
76-012 Żydowo, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3188879, -87, - 89, fax. 094 3188879
REGON: 00029618200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dps.zydowo.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jadnostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w budynku Głównym Domu Pomocy Społecznej w Żydowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu zadania p.n.:Wykonanie robót budowlanych w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej w Żydowie Część Nr 1,, Wykonanie rozbiórki nieczynnego komina zlikwidowanej kotłowni budynku głównego DPS Żydowo z robotami towarzyszącymi Zakres robót obejmuje wykonanie: rozbiórka komina wolnostojącego - m3 45,88 ? rozbiórka obudowy zbiornika wyrównawczego - m3 4,1? rozbiórka obróbek blacharskich m2 6,72? rozbiórka pokrycia z papy na dachu betonowym - m2 16,8? uzupełnienie konstrukcji dachowej z zbrojonych płyt stropowych z betonu monolitycznego wym.2,20 x 2,70 gr.0,30? wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę z zaprawy cementowej gr.20 mm zatarte na gładko - m2 12,21? uzupełnienie pokrycia dachowego papą warstw. z rdzeniem ze styropianu 3 warstwy papy w technologii DKD - m2 12,21? wywiezienie gruzu na wysypisko w Sianowie km 45 Część Nr 2- Wykonanie wymiany posadzek w pomieszczeniach bloku A,B i ,D budynku głównego DPS Żydowo Zakres robót obejmuje : Zerwanie posadzek rulonowych z tworzyw sztucznych - 440,0 m2? Skucie nierówności na istniejących podłożach 440x 15% - 66,0 m2? Wykonanie nowej warstwy wyrównawczej pod posadzki grubości 30 mm- 440,0 m2? Wykonanie posadzek jednobarwnych z terakoty Gres na pow. - 440,0 m2 na zaprawie klejowej ATLAS? Wykonanie cokolików z płytek terakotowych 10x 20 - 210,0 mb? Wywiezienie gruzu na odległość 45 km na wysypisko komunalne PGK w Sianowie - 5,52m3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) spełniają wszystkie wymagania wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta sporządzona na druku-Formularz ofertowy ( zał. nr 1 do siwz). 2.Do formularza ofertowego winny być załączone n.w dokumenty stanowiące integralną część oferty: 1)oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na zał. nr 5 do siwz,2) oświadczenia wykonawcy -(zał.nr 4 do siwz) 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) doświadczenie zawodowe obejmujące wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 (jednego) zamówienia w zakresie robót opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w niniejszym przetargu, potwierdzone referencjami (opiniami inwestorów - zamawiających) stwierdzającymi, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane z należytą starannością, (zał.nr 6 do siwz) 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6)wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 7) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia (zał.nr 7 do siwz) 8)parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (zał.nr 8 do siwz) 9) kosztorys ofertowy stanowiący cenę ryczałtową całego zadania lub wybranej części plusnależny podatek VAT Uwaga: Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa zobowiązany będzie do pełnienia funkcji kierownika budowy z aktualną przynależnością do Izby Inżynierów i Techników posiadającego uprawnienia o specjalności w zakresie konstrukcji budowlanych .!!!/WAŻNE/!!!Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę-osoby uprawnioną-ne do podpisywania oferty z dopiskiem a zgodność z oryginałem-każda zapisana strona-
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.zydowo.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa windy osobowej w budynku szkoły ZSP Nr 2 w Gryfinie
Dodano: 2015-05-19 - Przebudowa i remont istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaglisko
Dodano: 2014-05-21 - Budowa szybu wraz z dostawa i montażem dźwigu osobowego w DPS w Dębcach.
Dodano: 2014-05-07 - Przebudowa i remont istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaglisko
Dodano: 2014-04-30 - Przebudowa istniejącej przychodni na terenie Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie Sp. z o.o.
Dodano: 2014-02-20 - Rozwój infrastruktury rekreacyjno - turystycznej w Choszcznie poprzez budowę przystani wodnych i łowisk wędkarskich nad J. Klukom
Dodano: 2014-01-23 - Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Świeszyno
Dodano: 2013-05-22 - Budowa windy wraz z przedsionkiem w budynku internatu przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie
Dodano: 2013-02-08 - BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MACIEJEWIE
Dodano: 2012-07-16 - Roboty budowlane o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 4.845.000,00 EURO, polegające na przebudowie i remoncie pomieszczeń biurowych w Pyrzycach przy ul. Młodych Techników 5A na siedzibę Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Pyrzycach
Dodano: 2011-08-30