Gmina Maszewo ogłasza przetarg
- Adres: 72-130 Maszewo, Plac Wolności 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 418 78 43 , fax. 91 418 75 06
- Data zamieszczenia: 2012-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Maszewo
Plac Wolności 2 2
72-130 Maszewo, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 418 78 43, fax. 91 418 75 06
REGON: 81168428400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maszewo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MACIEJEWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Maciejewie, zlokalizowanej na działce oznaczonej geodezyjnie nr 10/11 obręb Maciejewo 10/6, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Budynek świetlicy jest obiektem wolnostojącym, jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczczonym, bez poddasza użytkowego, z dachem dwuspadowym. Wysokość budynku wynosi 7,24m, powierzchnia zabudowy 147,00 m2, powierzchnia użytkowa wszystkich pomieszczeń 124,44m2, kubatura 540,00m3. Pomieszczenia budynku świetlicy: sala świetlicy, hall, WC, WC dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia socjalne, magazyn, kuchnia, szatnia, zmywalnia 2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: 1) ław i murów fundamentowych - ławy żellbetowe, mury fundamentowe z bloczkow betonowych 2) ścian nośnych - z betonu komórkowego, na warstwie wyrównawczej z zaprawy cementowej (pod ścianami izolacja z dwóch warstw papy na lepiku), 3) wieńców, nadproży - z belek prefabrykowanych, 4) więźby dachowej - konstrukcja drewniana, 5) kominów i kanałów wentylacyjnych, 6) podłóg i posadzek - z terakoty; w sali świetlicy parkiet, 7) izolacji przeciwwilgociowej i termicznej, 8) pokrycia dachu - z dachówki ceramicznej, czerwonej, z paroizolacją i izolacją wodoszczelną, 9) obróbek blacharskich, 10) tynkowania, 11) malowania, 12) stolarki okiennej i drzwiowej - okna PCV, 13) przyłącza budynku do sieci wodno-kanalizacyjnej i elektroenergetycznej, 14) instalacji: elektrycznej, odgromowej, wodno-kanalizacyjnej z armaturą, wentylacyjnej, centralnego ogrzewania, 15) podejść i podjazdów zewnętrznych: a) tarasy - obłożone płytkami gresowymi, mrozoodpornymi antypoślizowymi na zaprawie mrozoodpornej, b) podjazd dla osób niepełnosprawnych - osłonięty poręczami z rur stalowych malowanych farbami olejnymi; cokoliki obłożone płytkami klinkierowymi. c) dojścia do budynku świetlicy - chodnik z kostki brukowej betonowej o szerokości 2,00 m, dojazd do posesji za pomocą drogi wewnętrznej z kostki brukowej betonowej, łączącej się z drogą gminną, 16) parkingu z kostki brukowej betonowej, 17) trawników, 18) ogrodzenia z siatki, z bramą wjazdową przesuwną i furtką. 3. Do wykonawcy należy również: a) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, b) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu (Zamawiający upoważni Wykonawcę do występowania przed odpowiednimi organami i uzyskania w jego imieniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny - konstrukcja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, technologia, branża drogowa (zjazd do posesji), przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000 zł (słownie złotych: osiem tysięcy zł). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Z treści wadium wniesionego w formie określonej w pkt. 2-5 powinno wynikać bezwarunkowe i bez sprzeciwu, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Miasta Maszewa: 81 9375 1054 6800 0231 3000 0020. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Miasta Maszewa lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej -wadium- dołączonej do oferty. 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.maszewo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa windy osobowej w budynku szkoły ZSP Nr 2 w Gryfinie
Dodano: 2015-05-19 - Przebudowa i remont istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaglisko
Dodano: 2014-05-21 - Budowa szybu wraz z dostawa i montażem dźwigu osobowego w DPS w Dębcach.
Dodano: 2014-05-07 - Przebudowa i remont istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jaglisko
Dodano: 2014-04-30 - Przebudowa istniejącej przychodni na terenie Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie Sp. z o.o.
Dodano: 2014-02-20 - Rozwój infrastruktury rekreacyjno - turystycznej w Choszcznie poprzez budowę przystani wodnych i łowisk wędkarskich nad J. Klukom
Dodano: 2014-01-23 - Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Świeszyno
Dodano: 2013-05-22 - Budowa windy wraz z przedsionkiem w budynku internatu przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie
Dodano: 2013-02-08 - Roboty budowlane o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 4.845.000,00 EURO, polegające na przebudowie i remoncie pomieszczeń biurowych w Pyrzycach przy ul. Młodych Techników 5A na siedzibę Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Pyrzycach
Dodano: 2011-08-30 - Roboty budowlane o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 4.845.000,00 EURO, polegające na przebudowie i remoncie pomieszczeń biurowych w Pyrzycach przy ul. Młodych Techników 5A na siedzibę Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Pyrzycach
Dodano: 2011-08-11