Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Stefana "Grota" Roweckiego 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 212 10 57 , fax. 0-42 212 10 54
- Data zamieszczenia: 2016-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Stefana "Grota" Roweckiego 3 3
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 0-42 212 10 57, fax. 0-42 212 10 54
REGON: 00033045300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mosir.pabianice.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH REMONTOWYCH W POMIESZCZENIACH SZATNI I SANITARIATÓW ZAWODNIKÓW ORAZ W OGÓLNODOSTĘPNYCH TOALETACH W BUDYNKU HALI KOSZYKÓWKI MOSIR W PABIANICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych zespołu szatni z zapleczem sanitarnym zawodników i toalet ogólnodostępnych dla kibiców w budynku Hali Koszykówki. 2. Na roboty budowlane składają się mi.in.: a) Roboty rozbiórkowe i demontażowe wraz z wywozem uzyskanych odpadów i ich utylizacją zgodnie z obowiązującymi przepisami. b) Roboty murarskie - wykucie i zamurowanie otworów drzwiowych, ścianki działowe. c) Roboty instalacyjne sanitarne - instalacje wodociągowa i kanalizacyjna, centralnego ogrzewania: m.in. orurowanie, grzejniki. d) Roboty wykończeniowe - tynkowanie, szpachlowanie, malowanie, układanie glazury i terakoty po uprzednim zagruntowaniu. e) Biały montaż. 3. Szczegółowo zakres prac określają: a. Materiały zgłoszeniowe - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. Przedmiar robót - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Pabianice, ul. Grota Roweckiego 3 - budynek Hali Koszykówki. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 6. Termin realizacji zamówienia - do 50 dni od momentu podpisania umowy (planowany termin podpisania umowy - 22.08.2016 roku). Ostateczny termin realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 7. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. c) Odpady powstające w trakcie robót jak gruz, śmieci itp. wykonawca będzie usuwał na bieżąco a następnie wywoził/utylizował we własnym zakresie. Inwestor udostępni wykonawcy miejsce do ustawienia kontenera na śmieci na terenie szkolnym. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a. Zamawiający przewiduje fakturowanie jednoetapowe po zakończeniu realizacji prac, podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany końcowy protokół odbioru robót końcowy, b. wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału poprawnie faktury. c. sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. d. do końcowego odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komplet dokumentów w tym: - protokoły badań i sprawdzeń, - oświadczenie kierownika budowy i robót budowlanych o wbudowaniu materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, - dokumenty potwierdzające wbudowanie materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu, - gwarancje producentów i dostawców na wbudowane materiały i wyroby. 9. Główny kod CPV: 45.11.30.00-2 Roboty na placu budowy Dodatkowe kody CPV: 45.45.30.00-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00-9 - Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451130002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mosir.pabianice.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 5 225 000 Euro na roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji wody basenowej budynku Miejskiego Zakładu Kąpielowego- odcinek dopływowy i przelewowy wraz z armaturą.
Dodano: 2016-07-21 - Budowa drogi dojazdowej do PSZOK (Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych) oraz hurtowni od ul. 18 - go Stycznia w Piotrkowie Trybunalskim.
Dodano: 2016-03-25 - REMONT ORAZ ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY FUNKCJONOWANIA DZIENNEGO DOMU SENIOR-WIGOR NA PARTERZE BUDYNKU ZLOK. W PABIANICACH PRZY UL. M. KONOPNICKIEJ 39
Dodano: 2015-10-13 - Rozbudowę i przebudowę ulicy Śląskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2015-09-04 - Wykonanie przejazdu pod łącznikiem oraz placu manewrowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Działoszynie
Dodano: 2015-06-09 - PRZEBUDOWA UL. ROLNICZEJ OD TORÓW PKP DO UL. SPACEROWEJ I PRZEBUDOWA UL. SPACEROWEJ
Dodano: 2014-07-15 - Przetarg nieograniczony na wykonanie wiaty ogrodowej
Dodano: 2013-08-21 - Przebudowa drogi gminnej nr 119004E Antonin - Korzeń gm. Burzenin
Dodano: 2013-08-13 - ROZBUDOWĘ UL. KRĘTEJ WRAZ Z BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Dodano: 2012-04-16 - Remont dachów.
Dodano: 2011-10-07