Przetargi.pl
Budowa drogi dojazdowej do PSZOK (Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych) oraz hurtowni od ul. 18 - go Stycznia w Piotrkowie Trybunalskim.

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7327796 , fax. 044 7327798
  • Data zamieszczenia: 2016-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    ul. Pasaż Rudowskiego 10 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7327796, fax. 044 7327798
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dojazdowej do PSZOK (Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych) oraz hurtowni od ul. 18 - go Stycznia w Piotrkowie Trybunalskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. ROBOTY DROGOWE Przedmiot inwestycji jest : 1.1. budowa odcinka drogi gminnej łączącej ul. 18-go Stycznia z działkami nr ewid. 1 11 i 1 12 obręb 42, odcinek II: Klasa projektowanej ulicy - drogi gminnej: D -1 2. ul. 18-Stycznia stanowi fragment ulicy miejskiej klasy L-1 2 ulica lokalna pełni rolę łącznika ul. Dmowskiego z ul. Wronią. Ulica ta stanowi główny dojazd do dzielnicy przemysłowej, w której zlokalizowane są zakłady przemysłowe i hurtownie w południowo - zachodniej części miasta. W zakresie realizacji jest: - budowa drogi głównej, - budowa - utwardzenie zjazdów publicznych. 1.2. przebudowa odcinka drogi gminnej łączącej ul. 18-go Stycznia z działkami nr ewid. 127 1 i 107 6 obręb 42, odcinek III: jako kontynuacja budowy drogi - ulicy dojazdowej odcinek I i II do działek o nr ewidencyjnym 1 11 i 1 12 położonych w dzielnicy przemysłowej miasta Piotrkowa Trybunalskiego od strony ulicy 18-Stycznia. Klasa projektowanej drogi-ulicy gminnej: D -1 2. ul. 18-Stycznia stanowi fragment ulicy miejskiej klasy L-1-2 ulica lokalna pełni rolę łącznika ul. Dmowskiego z ul. Wronią. Ulica ta stanowi główny dojazd do dzielnicy przemysłowej w której zlokalizowane są zakłady przemysłowe i hurtownie w południowo - zachodniej części miasta. W zakresie realizacji jest: - przebudowa jezdni drogi głównej polegająca na ułożeniu warstwy wyrównawczo wzmacniającej z BA C0 16, grub. do 7 cm na istniejącej nawierzchni betonowej zaadaptowanej jako bet. podbudowa oraz ułożenie warstwy ścieralnej z masy mastyksowo-grysowej SMA, grub. 5 cm. W ramach przebudowy istniejąca nawierzchnia betonowa zostanie przycięta i wbudowane zostaną krawężniki o wym. 20x30 cm na ławie bet. z oporem, - przebudowa utwardzenie zjazdów publicznych polegająca na ułożeniu na istniejących zjazdach warstwy wyrównawczo-ścieralnej z masy SMA, 1.3. organizacja ruchu Czasowa organizacja ruchu wg opracowanego projektu. Stała organizacja ruchu wg opracowanego projektu. Zaprojektowano oznakowanie poziome chemoutwardzalne, ciągłe i oznakowanie pionowe. 2. ROBOTY INSTALACYJNE 2.1. budowa kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 z litą ścianką, 2.2. podłączenie projektowanych (do wykonania) wpustów deszczowych do nowych kanałów deszczowych, 2.3. podłączenie projektowanych (do wykonania) wpustów do istniejącej kanalizacji deszczowej, 2.4. regulacja istniejącej armatury (skrzynek ulicznych) i włazów wraz z ich wymianą, 2.5. przebudowa kanalizacji deszczowej, polegająca na wymianie istniejących wpustów burzowych z dostosowaniem ich rzędnych posadowienia do projektowanego profilu drogi, 3. ROBOTY ELEKTRYCZNE 3.1. Usunięcie kolizji z siecią kablową SN i NN Przedmiotem inwestycji jest usunięcie kolizji projektowanej budowy odcinka drogi gminnej łączącej ulicę 18-go stycznia z działkami nr 1 11 i 1 12 obręb 42 w Piotrkowie Tryb. z istniejącymi liniami energetycznymi kablowymi średniego napięcia SN 15kV oraz liniami energetycznymi kablowymi niskiego napięcia NN 0,4kV. Usunięcie kolizji dla linii energetycznych kablowych obejmuje częściową zmianę ich trasy - przełożenie na nowe trasy oraz nałożenie rur ochronnych na odcinkach z projektowanym utwardzeniem nawierzchni. W zakresie realizacji jest: - przebudowa istniejącej linii kablowej SN 15kV - przełożenie odcinka istniejącego kabla - na nową trasę z nałożeniem rury ochronnej dwudzielnej, - przebudowa istniejących linii kablowych SN 15kV - odkopanie odcinków istniejących kabli i nałożenie rur ochronnych dwudzielnych bez zmiany trasy, - przebudowa istniejących linii kablowych NN - odkopanie odcinków istniejących kabli i nałożenie rur ochronnych dwudzielnych bez zmiany trasy, - przebudowa istniejącej linii kablowej NN - przełożenie odcinka istniejącego kabla, - na nową trasę z nałożeniem rury ochronnej dwudzielnej; 3.2. Oświetlenie uliczne: Zakres projektu obejmuje budowę oświetlenia ulicznego projektowanego odcinka drogi gminnej łączącej ulicę 18-go stycznia z działkami nr 1 11 i 1 12 obręb 42 w Piotrkowie Tryb. na odcinku od pierwszego wjazdu na działkę nr 1 11 do końcowego wjazdu na działkę 1 12. Pozostały odcinek projektowanej drogi od wjazdu z ulicy 18-go stycznia do pierwszego wjazdu na działkę nr 1 11 pozostaje bez oświetlenia ze względu na bliskość istniejących linii napowietrznych WN 110kV. Projekt przewiduje budowę nowego oświetlenia na słupach oświetleniowych aluminiowych zasilanego kablem ziemnym. Zasilanie oświetlenia z przewidywanej skrzynki oświetleniowej SO usytuowanej przy złączu kablowym nr 1-0065-1-01-01. W skrzynce SO będzie zlokalizowany układ pomiarowy. Projektowana instalacja jest instalacją zalicznikową. Oprawy oświetleniowe: Projektuje się budowę nowego oświetlenia ulicznego z oprawami energooszczędnymi w technologii typu LED - 48 LEDS 350mA NW o mocy 55W. Oprawa winna być wyposażona w układ zasilający, który może mieć ustawionych do 5-ciu poziomów autonomicznej redukcji mocy, niewymagającej sterowania sygnałem zewnętrznym. Poziomy redukcji ustalić z inwestorem na etapie realizacji. Wstępnie proponuje się trzy okresy dobowe zmiany poziomu natężenia oświetlenia: pierwszy od godz. 5.00 do godz. 22.30 -100%, drugi od godz. 22.30 do godz. 24.00 - 80%, trzeci od godz. 0.00 do godz. 5.00 - 70%. 4. Wymagania dotyczące materiałów Wszystkie wyroby użyte do budowy muszą posiadać: Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą, Normą Europejską lub Aprobatą Techniczną, w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. Oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, że wyroby budowlane zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadały odpowiednie oznakowania B lub CE oraz załączoną informację o wyrobie. Kontroli jakości materiałów i wykonywanych robót (powołanych w projektach lub równoważnych o nie gorszych parametrach) dokonują w imieniu Zamawiającego inspektorzy nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane, specyfikacjami technicznymi. Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. Materiały kwalifikujące się do ponownego wbudowania należy składować w miejscu wskazanym przez Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Piotrkowie Trybunalskim. Wymagania ogólne wykonania robót Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektów budowlanych, wykonawczych i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią integralną część umowy. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. poz. 401). Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. Wszelkie roboty ziemne w pobliżu istniejącego uzbrojenia Wykonawca jest zobowiązany wykonywać ręcznie pod nadzorem właściciela uzbrojenia, Wykonawca jest zobowiązany wykonać włączenie kanału deszczowego do sieci miejskiej w uzgodnieniu z ZDiUM, Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy, Wymagane jest wykonanie siłami własnymi robót podstawowych - drogowych, stanowiących większość zakresu robót całego zadania. Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody powstałe w przyległych budynkach i na graniczących z inwestycją terenach, a związane z prowadzonymi robotami. 5. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 5.1. inwentaryzacji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej. 5.2. zgłoszenia do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania, 5.3. zainstalowania w widocznych miejscach dwóch banerów o wym. 2,0 x 1,0 m wg załączonego wzoru: 6. Wymagania dotyczące dokumentacji powykonawczej: 6.1. dokumentacja odbiorowa ma zawierać powykonawczą mapę inwentaryzacyjną, wraz z wykazem pomiarów, potwierdzone przez uprawnionego geodetę. 6.2. termin sporządzenia i przekazania: na 7 dni przed terminem zakończenia, najpóźniej w dniu odbioru, 6.3. ilość egzemplarzy: 3 egzemplarze dla każdej branży na koszt wykonawcy; 7. Opis sposobu obliczania ceny: Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe Cena ofertowa powinna być podana następująco: Cena ofertowa netto (bez VAT) Stawka i kwota podatku od towarów i usług (VAT) Cena ofertowa brutto (z VAT) W wycenie należy uwzględnić również: roboty pomiarowe (zapewnienie obsługi geologicznej i kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę, cięcie nawierzchni, rozbiórkowe, wywóz gruzu na składowisko wykonawcy. W terenie objętym zakresem zadania mogą znajdować się płyty drogowe i inne elementy betonowe stanowiące podbudowę istniejącej nawierzchni. wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione, pełną wymianę gruntu pod terenami utwardzonymi - jezdnie, zjazdy (przewidziano wywóz nadmiaru ziemi z wykopów na składowisko Wykonawcy), pomiary zagęszczenia gruntu potwierdzone przez odpowiednie laboratorium, wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77 8931-12, wykonanie nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania PN-S-02205, stabilizację na długości 50 cm wokół studni do wysokości warstwy ścieralnej (w tych miejscach zastępuje warstwę kruszywa), przewierty, rury osłonowe, odtworzenie nawierzchni dróg i wjazdów do stanu pierwotnego, a w przypadku, gdy projekt drogowy przewiduje inne niż dotychczasowe zagospodarowanie terenu - doprowadzenie do stanu projektowanego, zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi oraz bieżące ich inwentaryzowanie na trasie budowanych sieci, regulacja istniejącej armatury, oznakowanie infrastruktury podziemnej, oznakowanie dróg na czas budowy, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób trzecich, wykonanie przejść dla pieszych (w szczególności dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp. niezbędne do ochrony robót, zapewniające bezpieczeństwo pojazdów i pieszych), wykonanie docelowego oznakowania ulic poziomego grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych grubości 3 mm. przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików po ich ułożeniu oraz dodatkowo przed wykonywaniem warstw bitumicznych, dołączenie raportu do dokumentów odbiorowych (koszt ułożenia kanałów deszczowych wycenić wraz z ceną ich podwójnej inspekcji). wycinkę krzewów - utylizacja na koszt wykonawcy. Zabezpieczenia zieleni - doprowadzenie do stanu sprzed rozpoczęcia inwestycji w obrębie prowadzonych robót (usunięcie ewentualnych zniszczeń). 8. Przed przystąpieniem do przetargu należy: 8.1. dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia, 8.2. zapoznać się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 9. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Inwestorowi: 9.1 polisę ubezpieczenia OC, obejmującą osoby trzecie, na cały okres realizacji zadania, 9.2 harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót do akceptacji 9.3 kosztorys odpowiadający kwocie oferty, 9.4 oświadczenie o wykonywaniu robót siłami własnymi lub z udziałem podwykonawców, których odpowiednie dokumenty powinna zawierać oferta, z tym że wyłoniony w niniejszym przetargu wykonawca będzie zobowiązany do wykonania siłami własnymi robót drogowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach