Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych obejmujących docieplenie budynku przy ul. Rydułtowskiej 43 wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Radlinie ogłasza przetarg

  • Adres: 44310 Radlin, ul. Rymera
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 590 203 , fax. 324 590 264
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Radlinie
    ul. Rymera 15
    44310 Radlin, woj. śląskie
    tel. 324 590 203, fax. 324 590 264
    REGON: 27345886500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.radlin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych obejmujących docieplenie budynku przy ul. Rydułtowskiej 43 wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W skład zamówienia wchodzi następujący zakres robót: 1.1.1 docieplenie budynku wraz z montażem parapetów – docieplenie ścian zewnętrznych płyta styropianowa grafitowa EPS FASADA PREMIUM λ= 0,031[W/(m*K)] gr. 11 cm, docieplenie ścian piwnicznych styrodur, 1.1.2. część nadziemna - wykonanie stylizowanego tynku akrylowego imitującego fakturę cegły na ścianach zewnętrznych budynku, kolor zgodnie z paletą kolorów Ceresit, szablon wg wzornika Ceresit London Brick, kolor cegły Vienna Bordo; spoina kolor ETNA 5, 1.1.3. cokół - wykonanie stylizowanego tynku akrylowego imitującego fakturę kamienia, kolor zgodnie z paletą kolorów Ceresit Visage, szablon wg wzornika Ceresit Somerset Stone; kolor kamienia Roman Brown wg wzornika Ceresit (CT60); spoina kolor ETNA 5, 1.1.4. wykonanie powłoki antygrafitii na wysokości cokołu, 1.1.5. demontaż, odsunięcie i ponowny montaż rur spustowych, 1.1.6. demontaż starych i montaż nowych drzwi zewnętrznych, 1.1.7.wykonanie obróbek blacharskich na połączeniu cokołu ze ścianą zewnętrzną parteru oraz połączenie części dachu ze ścianą, 1.1.8. wymiana podestu wejściowego z likwidacją pomieszczenia piwnicznego pod schodami, demontaż murków na schodach i zastąpienie ich balustradami stalowymi np. ze stali nierdzewnej, 1.1.9. wymiana słupków podtrzymujących konstrukcję daszku nad wejściem, 1.1.10. przełożenie schodów zewnętrznych, ułożenie na podeście płytek z granitu płomieniowanego, 1.1.11. rozbiórka istniejących chodników i ponowne ułożenie, 1.1.12. wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych oraz wykonanie drenażu opaskowego, 1.1.13. montaż istniejącej instalacji odgromowej w rurach ochronnych wraz z zabudowaniem skrzynek do złącz pomiarowych, 1.1.14. wykonanie opaski wokół budynku z płytek chodnikowych, 1.1.15. roboty ziemne muszą być wykonywane z uwzględnieniem istniejącego uzbrojenia terenu, 1.1.16. wykopy mają być zasypane gruntem rodzimym po usunięciu kamieni i gruzu z zagęszczeniem, 1.1.17. zabezpieczenie obejścia budynku, odpowiednie ogrodzenie oraz wykonanie daszków ochronnych nad wejściem do budynku. Wzięcie pełnej odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w trakcie prowadzenia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 5 000,00 zł musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert określonym w rozdziale XVII pkt 1 SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu – należy wpłacić na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Jastrzębie Zdrój, nr rachunku nr 05 8470 0001 2001 0046 7425 0007. 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( ekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 42 , poz. 275) - należy złożyć Sekretariacie ZGK w dniach – poniedziałek – piątek w godzinach 7.00 – 15.00 przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XVII pkt.1 SIWZ - z terminem ważności co najmniej 30 dni od terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Podpisany wzór umowy – (załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Wykaz robót - (załącznik nr 8 do SIWZ). 5. Dokumenty rejestrowe potwierdzające upoważnienie osoby składającej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 7. Wyceniony przedmiar robót w formie kosztorysu szczegółowego. 8. OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ, składane przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (załącznik nr 3 do SIWZ). 9. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ - składane prze Wykonawcę którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach