Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych obejmujących: 1. Remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Tuszyma. 2. Wykonanie ogrodzenia osady leśnej Leśnictwa Ruda.

Nadleśnictwo Tuszyma ogłasza przetarg

  • Adres: 39-321 Tuszyma, Tuszyma 147
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. (0-17) 5813111
  • Data zamieszczenia: 2014-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Tuszyma
    Tuszyma 147 147
    39-321 Tuszyma
    tel. (0-17) 5813111
    REGON: 69002698200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/tuszyma
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych obejmujących: 1. Remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Tuszyma. 2. Wykonanie ogrodzenia osady leśnej Leśnictwa Ruda.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: 1. Remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Tuszyma. 2. Wykonanie ogrodzenia osady leśnej leśnictwa Ruda. Zadanie 1. Remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Tuszyma. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z remontem szlaków zrywkowych w Leśnictwach Nadleśnictwa polegających na:1. Leśnictwo Przecław - oddz. 105d, 111a: Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Przecław o długości 100m i szerokości 3,0 m. Remont polegał będzie na:- wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem, - wykonaniu rowu odwadniającego długości 50 m. 2. Leśnictwo Goleszów - oddz. 73h, 47c: 1) Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Goleszów w oddz. 73h o długości 100m i szerokości 3 m. Remont polegał będzie na: - wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem. 2) Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Goleszów w oddz. 47c o długości 100m i szerokości 3m. Remont polegał będzie na : - wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wbudowaniu przepustu długości 10m z rur PCV o SN 8kN o średnicy 60 cm wraz z wykonaniem ścianek czołowych prefabrykowanych, - wykonaniu nawierzchni tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem, 3.Leśnictwo Przyłęk - oddz. 19a: Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Przyłęk o długości 100m i szerokości 3m. Remont polegał będzie na: - wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem. 4. Leśnictwo Sokole - oddz. 232/247: Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Sokole o długości 150m i szerokości 3m. Remont polegał będzie na wykonaniu: - wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonaniu warstwy odcinającej z piasku, o grubości po zagęszczeniu 10 cm, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem. 5. Leśnictwo Niwiska - oddz. 242, 288 1. Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Niwiska w oddziale 242 o długości 250m i szerokości 3m. Remont polegał będzie na: - wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonaniu warstwy odcinającej z piasku, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem. 2. Remont szlaku zrywkowego w Leśnictwie Niwiska w oddziale 288 o długości 200 m i szerokości 3m. Remont polegał będzie na: - wyprofilowaniu koryta i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wbudowaniu dwóch przepustów długości 6,0 m z rur PCV o SN 8kN o średnicy 60 cm wraz z wykonaniem ścianek czołowych prefabrykowanych, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia 31,5 -63 mm, o grubości 15 cm z zawałowaniem, - obustronnym oczyszczeniu rowów z wyprofilowaniem skarp i dna z namułu gr. 20 cm. Zadanie 2. Wykonanie ogrodzenia osady leśnej Leśnictwa Ruda: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ogrodzenia osady leśnej Leśnictwa Ruda o następujących parametrach technicznych: - Całkowita długość ogrodzenia 235,5 mb., - Długość ogrodzenia z siatki 227,5 mb., - Siatka powlekana PCV zielona oczka 55 x 55 x 2,5 (średnica drutu bez otuliny)/3,6 mm (średnica drutu z otuliną), - Wysokość siatki 1,25 m, - Rozstaw słupków co 2,5 m, - Słupki do siatki średnicy 60 mm, - Słupki bramowe profil 100 x 100 x 6 mm, - Fundament pod słupki beton C16/20, - Podmurówka: płyta betonowa wysokość 20 cm, grubość 7 cm, prefabrykowane łączniki przy słupkach, - Dwie bramy dwuskrzydłowe uchylne 1,50 m x 4,00 m (w tym jedna z bramką szerokości 1,10 m). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący przewidywany do wykonania zakres robót zawiera Rozdział II SIWZ, w tym Dokumentacja projektowa (załączona dla części 2 zamówienia jako Załącznik nr 1 do OPZ), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (Załączone dla części 2 zamówienia jako Załącznik nr 2 do OPZ) oraz Przedmiary robót (załączone dla części 1 i 2 zamówienia jako Załącznik nr 3 do OPZ). Zamawiający zorganizuje w dniu 25.08.2014 r. o godz. 09:00 w miejscu Nadleśnictwie Tuszyma wizję lokalną w celu zobrazowania przedmiotu zamówienia. Podczas wizji Zamawiający nie będzie udzielał żadnych dodatkowych wyjaśnień, wszelkie pytania należy kierować do Zamawiającego w trybie art. 38 Ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : Część 1 zamówienia - 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100), Część 2 zamówienia - 500,00 PLN (słownie złotych: pięćset złotych 00/100), 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku spośród następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP O/Mielec na numer konta 10 1020 4913 0000 9402 0010 3580. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za skuteczne jego wniesienie należy uznać sytuację, kiedy uznanie na rachunku bankowym Zamawiającego następuje przed upływem terminu składania ofert. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert do co najmniej ostatniego dnia związania ofertą włącznie. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien załączyć do oferty oryginał gwarancji lub poręczenia w sposób umożliwiający ich zwrot zgodnie z Ustawą (np. w oddzielnej kopercie dołączonej od oferty). Z treści gwarancji powinno wynikać, że gwarant zobowiązuje się do zapłaty kwoty wadium bezwarunkowo, nieodwołalnie i na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta (zamawiającego). Treść gwarancji musi przesądzać o tym, że zamawiający nie może mieć żadnych trudności z uzyskaniem od gwaranta kwoty wadium, jeżeli tylko spełni warunki formalne związane z żądaniem zapłaty kwoty wadium. Złożenie gwarancji wadialnej, w której gwarant nie zobowiązuje się jednoznacznie do zapłaty kwoty wadium w każdym przypadku określonym w Ustawie, będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 6. W razie wnoszenia wadium w formie pieniężnej w tytule przelewu należy umieścić następującą informację: - nr postępowania SA-2710-13/14, wadium na część(i) (należy podać numer(y) części zamówienia). 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1., w formie lub formach, o których mowa w pkt 2., zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca winien wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub pełnomocnictw o którym mowa w pkt 12.3., chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl.bip/dg/rdlp_krosno/nadl_tuszyma/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach