Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na budowie leśnej drogi przeciwpożarowej w Leśnictwie Sadogóra wraz z budową zjazdu na drogę powiatową o numerze 5688 P

Nadleśnictwo Syców ogłasza przetarg

  • Adres: 56-500 Syców, ul. Kolejowa 14
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. (0-62) 7852127 , fax. (0-62) 7869032
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Syców
    ul. Kolejowa 14 14
    56-500 Syców
    tel. (0-62) 7852127, fax. (0-62) 7869032
    REGON: 25051943500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na budowie leśnej drogi przeciwpożarowej w Leśnictwie Sadogóra wraz z budową zjazdu na drogę powiatową o numerze 5688 P
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie leśnej drogi przeciwpożarowej w Leśnictwie Sadogóra wraz z budową zjazdu na drogę powiatową o numerze 5688 P. Budowa ma na celu dostosowanie parametrów technicznych drogi w zakresie przekroju i konstrukcji jezdni do przeniesienia obciążeń ruchu pojazdów wysokotonażowych uczestniczących w transporcie drewna oraz umożliwienia dojazdu pojazdów specjalnych na wypadek zagrożenia pożarem. KOD CPV: 45233140-2 Roboty drogowe Ilekroć Zamawiający w dokumentacji Projektowej oraz w Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, Przedmiarze Robót użyto nazwy: przebudowa leśnej drogi przeciwpożarowej w Leśnictwie Sadogóra za każdym razem chodzi o: budowę leśnej drogi przeciwpożarowej w Leśnictwie Sadogóra, wraz z budową zjazdu na drogę powiatową nr 5688 P ( w myśl pisma z DGLP zn. spr. OF.771.8.2015). 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności 1) Prace Przygotowawcze, 2) Karczowanie pni i wywóz karpiny, 3) Roboty ziemne, 4) Podbudowa i nawierzchnia, 5) Przebudowa przepustu, 6) Oznakowanie, 7) Roboty inne - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera 1) Dokumentacja projektowa - załącznik Nr 8 do SIWZ 2) Specyfikacja Techniczna (SST) - załącznik Nr 9 do SIWZ 3) Przedmiar Robót (pomocniczy) - załącznik Nr 10 do SIWZ. 3. Ogólne wymagania dotyczące robót: 1. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego. Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2. Zamawiający przewiduje ustanowienie osoby upoważnionej do zarządzania realizacją zadania oraz zespołu specjalistów pełniących funkcje inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z Prawa budowlanego i postanowień umowy. Inspektor będzie uprawniony do dokonywania odbiorów (prac zanikowych), kontroli użytych wyrobów budowlanych w odniesieniu do ich parametrów oraz zgodności z dokumentacją, sprawdzania jakości i dokładności wykonania robót, kontroli przeprowadzania prób i pomiarów, kontroli prawidłowości funkcjonowania zamontowanych urządzeń i wyposażenia. 3. W czasie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca, w ramach ceny ofertowej, zobowiązany będzie do: 1. zapewnienia mieszkańcom dojazdu do posesji, działek, 2. urządzenia zaplecza w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, zabezpieczenia terenu objętego robotami budowlanymi w tym przed dostępem osób postronnych oraz zachowanie porządku na terenie budowy, 3. prowadzenia robót zgodnie z zakresem przewidzianym w projektach, Specyfikacjach Technicznego Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej, 4. wykonania przedmiotu umowy, przy użyciu własnych materiałów, zgodnie z umową, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa, 5. przeprowadzenia robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. nr 47, poz. 401 z późn. zm.), 6. postępowania z odpadami powstałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm.) i ustawy z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r. nr 25, poz. 150 z późn. zm.), 7. zastosowania materiałów budowlanych oraz urządzeń posiadających: a. certyfikaty na znak bezpieczeństwa, b. aprobaty techniczne, c. certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności, d. atesty, 8. Wykonania na koszt własny badania jakości wbudowywanego kruszywa w niezależnym laboratorium wskazanym przez Zamawiającego. 9. Wykonania na koszt własny badań nośności przy użyciu płyty VSS , w miejscach wskazanych przez Inwestora. 10. Niezależnie od badań opisanych w pkt. 8 i 9 Zamawiający dokona własnych badań nośności przy użyciu płyty VSS oraz jakości wbudowanego kruszywa w losowo wybranych miejscach. Koszty tych badania ponosi Zamawiający. 11. protokolarnego przejęcia terenu budowy, 12. prowadzenie dziennika budowy. Koszty dzienników budowy pokrywa Wykonawca, 13. dokumentowania robót zanikowych i ulegających zakryciu (dokumentacja fotograficzna), 14. ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, 15. natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, 16. przerwania robót na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem, 17. poszanowania występujących w obszarze oddziaływania prac uzasadnionych interesów osób trzecich, 18. opracowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w tym pomiar geodezyjny powykonawczy oraz zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, 19. wykonania przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru, wszystkich niezbędnych prób, odbiorów i badań z wynikiem pozytywnym, 20. uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz przekazanie go Zamawiającemu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru końcowego robót, 21. wykonania w roku 2016 robót o wartości nie mniejszej niż 582730,00 zł netto 22. uczestniczenia w czynnościach odbioru, usunięcia stwierdzonych wad, przekazania wymaganych atestów i zaświadczeń, 23. zgłoszenia w formie pisemnej gotowości do odbioru ostatecznego (pogwarancyjnego) na piętnaście (15) dni przed upływem okresu gwarancji i rękojmi za wady 4. Przed sporządzeniem oferty przez Wykonawcę zaleca się: 1. dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, Właściwy terytorialnie leśniczy: a. Leśnictwo Sadogóra tel. 664 450 593, 2. zapoznanie się z dokumentacją przetargową (SIWZ), która jest niezbędna do przygotowania oferty i podpisania umowy. 5. Informacje dodatkowe 1. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w STWiORB oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. Jeżeli w dokumentacji technicznej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach oraz parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. 2. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Projektanta. 6. Uwaga: 1) Cena musi obejmować całość robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiaru (druk pomocniczy). 2) Koszty budowy zjazdu na drogę powiatową nr 5688P, należy wkalkulować w istniejące pozycje kosztorysu ofertowego scalonego, 3) Przed wpisaniem cen jednostkowych do każdej pozycji - kosztorysu ofertowego scalonego Wykonawca powinien zapoznać się z odpowiednimi dokumentami przetargowymi. Przedmiary są materiałami pomocniczymi. 4) Jeżeli w przedmiarach nie uwzględniono pewnych robót uwidocznionych w dokumentacji projektowej przekazanych Wykonawcy, a wykonanie ich jest niezbędne, to koszty tych robót powinny być przez Wykonawcę uwzględnione w cenach wpisanych przy istniejących pozycjach kosztorysu ofertowego. 5) W szczególności, w cenach podanych dla poszczególnych pozycji kosztorysu scalonego, Wykonawca powinien uwzględnić konieczność wykonywania, montażu i demontażu, oraz wykonywania innych prac pomocniczych na terenie budowy, które są niezbędne dla wykonania robót zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną. 7. Cena ofertowa zaproponowana przez Wykonawców jest ceną ryczałtową (w znaczeniu i ze skutkami określonymi w art. 632 kodeksu cywilnego przy uwzględnieniu postanowień wzoru umowy załączonej do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 40000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 11.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 11.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK o Syców nr konta: 641090 2415 0000 0001 0000 9226 z adnotacją na blankiecie przelewu: Wadium: budowa leśnej drogi przeciwpożarowej w Leśnictwie Sadogóra wraz z budową zjazdu na drogę powiatową o numerze 5688 P. 11.4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w sekretariacie Zamawiającego tj. w Nadleśnictwie Syców, 56-500 Syców, ul. Kolejowa 14, przed upływem terminu składania ofert. 11.5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę wadium Zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione. 11.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11.7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 11.8. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 11.9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 11.10. Nie ma obowiązku załączać oryginału dokumentu wadium do oferty. Wykonawca który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 1.11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 11.12. Zgodnie z art. 46 ust 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.13. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, utracić wadium na rzecz Zamawiającego może Wykonawca, którego oferta została wybrana, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 1.14. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sycow.poznan.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach