Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont boisk w Parku im. Józefa Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie

Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 224435509
  • Data zamieszczenia: 2024-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
    Grochowska 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 224435509
    REGON: 015259640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont boisk w Parku im. Józefa Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont boisk w Parku im. Józefa Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie1. Opis przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Remont boisk w Parku im. Józefa Polińskiego przy ul. Szaserów w Warszawie”. Inwestycja zlokalizowana jest na działce ew. nr 121/17 z obrębu 3-04-07 w Dzielnicy Praga-Południe.Celem inwestycji jest.2. Zestawienie powierzchni• Powierzchnia boiska piłkarskiego ze sztucznej trawy 1 860,0 m2• Powierzchnia boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej 608,0 m2 • Powierzchnia nowego chodnika 333,4 m2 • Długość ogrodzenia do zmiany na piłkochwyty 211,4 m.b.• Długość piłkochwytów 50,0 m.b.• Długość nowego ogrodzenia 210,4 m.b.• Powierzchnia zabudowy budynku 83,0 m23. Prawo opcjiZe względu na obecnie posiadane ograniczone środki finansowe Zamawiający:planuje podczas postępowania przetargowego zastosowanie prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).Oferent przedłoży ofertę na realizację zadania podstawowego oraz poda cenę realizacji opcji. Oferent zagwarantuje cenę i możliwość ewentualnej realizacji inwestycji w dodatkowym zakresie.Zamawiający będzie miał prawo skorzystania z prawa opcji w zagwarantowanej przez oferenta cenie lub realizację przedmiotu umowy w zakresie podstawowym (gwarantowanym).4. Zakres rzeczowy robót stanowiący przedmiot umowy w szczególności obejmuje:1) Zamówienie podstawowe (gwarantowane):a) Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych map, opinii, warunków, uzgodnień, zatwierdzeń.b) Prace przygotowawcze tj., zabezpieczenie terenu budowy - BHP, sporządzenie planu BIOZ, przygotowanie zaplecza, wytyczenie geodezyjne.c) Prace rozbiórkowe w tym wywóz, utylizacja lub przekazanie do recyklingu materiałów z rozbiórki. Rozbiórce podlegają: nawierzchnie boisk z częściową rozbiórką podbudowy, siatki piłkochwytów, część słupów piłkochwytów, bramki piłkarskie i kosze do koszykówki, części ogrodzenia.d) Wykonanie nawierzchni boiska piłkarskiego z trawy syntetycznej wraz z uzupełnieniem i przygotowaniem podbudowy.e) Wykonanie nawierzchni boiska wielofunkcyjnego z nawierzchni poliuretanowej z zastosowaniem ET wraz z uzupełnieniem i przygotowaniem podbudowy.f) Wykonanie piłkochwytów: nowych słupów piłkochwytów, remont pozostawianych słupów piłkochwytów, wykonanie siatki piłkochwytów.g) Wykonanie ogrodzenia z 4 furtkami.h) Zakup, dostawa i montaż bramek piłkarskich i koszy do koszykówki.i) Rekultywacja trawnika, prace porządkowe.2) Zamówienie opcjonalne – prawo opcji:a) Wykonanie oświetlenia, demontaż istniejących projektorów i montaż nowych projektorów.b) Remont budynku (zaplecza).c) Wybudowanie chodnika z kostki betonowej wraz z podbudową i obrzeżami.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna tj.: Projekt wykonawczy pn.: „Remont boisk w Parku im. Józefa Polińskiego ul. Szaserów, Warszawa dz. nr ew. 121/17 obręb 30407”, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do umowy. 3) W zakresie robót do wykonania znajdują się wszystkie prace, jakie należy wykonać, aby wykonane elementy spełniały zakładaną funkcję oraz te, które wynikają z technologii robót, sztuki budowlanej, przepisów prawa budowlanego, nawet jeśli nie były oddzielnie opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wraz z usunięciem wszelkich wad i usterek związanych z wykonaniem robót.4) Wykonawca oświadcza, że:a. zapoznał się z terenem, warunkami technicznymi realizacji przedmiotu umowy oraz dokumentacją techniczną - zweryfikował przedmiary robót z stanem rzeczywistymi i dokumentacją techniczną, dokonał ich sprawdzenia i nie wnosi zastrzeżeń do ich zgodności i kompletności,b. dokumentację j.w. uznaje za wystarczającą podstawę do realizacji przedmiotu umowy,c. dostarczy, w dniu podpisania umowy szczegółowy kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do umowy oraz Harmonogram rzeczowo – finansowy stanowiący załącznik nr 3 do umowy.5) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, lub skorzystać z niego w mniejszym zakresie, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, na co Wykonawca wyraża zgodę i akceptuje warunki określone w umowie oraz dokumentacji przetargowej.6) Zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji zostanie przedstawione Wykonawcy w formie pisemnej doręczonym osobiście lub drogą elektroniczną (skan pisma przy emailu), nie później niż do 10 tygodni od dnia zawarcia umowy.7) Koszt wynagrodzenia za wybrany zakres robót opcjonalnych określa oferta wykonawcy i kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do umowy.8) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie, dokumentacji przetargowej i sporządzonej przez Wykonawcę oferty.5. Dodatkowe informacje1) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej ternu inwestycji (zapisy we wzorze umowy § 1 ust. 4 pkt 1).2) Prace prowadzone będą na terenie Parku im. J. Polińskiego w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do szczególnej troski o zieleń. Drzewa w otoczeniu ternu budowy należy odpowiednio zabezpieczyć oraz nie wolno składować materiałów budowalnych ani rozbiórkowych w obrębie koron drzew. 3) Opracowanie przez Wykonawcę na własny koszt projektu organizacji ruchu na cele dojazdu na teren budowy wraz z uzyskaniem niezbędnych map, opinii, warunków, uzgodnień i z zatwierdzeniem przez Biuro Zarządzania Ruchem Drogowym, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 784). Zamawiający planuje wykonanie wjazdu na budowę od ulicy Garwolińskiej, bramą na wprost ul. Szaserów.Wykonawca z na własny koszt zorganizuje wjazd na teren budowy zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, po zakończeniu robót elementy te zobowiązany jest usunąć.4) Po zakończeniu robót budowalnych Wykonawca zobowiązany w przypadku uszkodzeń do odtworzenia nawierzchni chodników, trawników i innych elementów parku. Prace te będą podlegały odbiorowi wraz z odbiorem końcowym robót budowalnych.5) Po dostarczeniu systemu trawy syntetycznej na budowę Wykonawca na własny koszt zleci wykonanie badań mających na celu potwierdzenie zgodność parametrów dostarczonego systemu trawy (trawy syntetycznej i granulatu EPDM) z projektem wykonawczym. Zamawiający dokona odbioru robót i rozliczenia jedynie w przypadku otrzymania wyniku badań - potwierdzających zgodność parametrów wbudowanego systemu trawy z projektem wykonawczym (będącym załącznikiem do SWZ) oraz zgodnym z rozporządzeniem REACH. Badanie trawy syntetycznej dotyczyć będzie ilość pęczków, ilość włókien, wagi całkowitej, wagi włókna, grubość włókna, Dtex oraz siły wyrywania pęczka po starzeniu. Badanie trawy syntetycznej powinno być wykonane przez Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy lub inną jednostkę akredytowaną przez FIFA lub PCA w zakresie nawierzchni z trawy sztucznej.Badanie granulatu EPDM do wypełnienia boiska z trawy syntetycznej dotyczyć będzie zgodność z Rozporządzeniem REACH oraz normą PN-EN 71-3, obejmujące: badanie zawartości wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych WWA (REACH), badanie zawartości kadmu (Cd) (REACH), badanie migracji pierwiastków, zgodnie z PN-EN 71-3 (tj. Al, Sb, As, Ba, B, Cd, Cr (III), Cr (VI), Co, Cu, Pb, Mn, Hg, Ni, Se, SR, Sn, Zn, zgodnie z PN-EN 71-3 (III kategoria)), badanie migracji związków cynoorganicznych, zgodnie z PN-EN 71-3 (III kategoria), badanie zawartości ftalanów (REACH). Badanie granulatu powinno być wykonane przez Instytut badawczy np. Instytut Techniki Górniczej KOMAG.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia jednostki badawczej do akceptacji zamawiającemu. Badania przeprowadzane będą w całości na koszt wykonawcy.Próbki materiałów do badań pobierane będą na terenie budowy, komisyjnie przy udziale przedstawiciela zamawiającego, wykonawcy oraz jeśli to będzie możliwe przy udziale przedstawiciela jednostki badawczej. Próbkę wysyłać będzie zamawiający lub zostanie ona przekazana bezpośrednio na budowie przedstawicielowi jednostki badawczej.6) W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym będącym załącznikiem nr 2 do umowy w przypadku braku odpowiednich pozycji w kosztorysie ofertowym na podstawie średnich pozycji KNR, cen aktualnego cennika Sekocenbud lub oferty producenta/hurtowni.II. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 9, 10, 11, 12 i 13 do SWZ.III. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy PzpZamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 t.j.) pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, wykonujących następujące czynności: roboty związane m.in.: z budowaniem nawierzchni boisk sportowych i robót związanych z montażem elementów małej architektury.Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy. Szczegółowe wymogi określa § 5 Wzoru umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu,b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.2. Podstawy wykluczenia:Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w:a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,b) art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.).3. Warunki udziału w postępowaniu:Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej wykażą, że:1) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wybudowaniu i/lub przebudowaniu boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy lub/i nawierzchni poliuretanowej, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda.Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np..: referencje, poświadczenie, protokół odbioru m.in. potwierdzający terminowe wykonanie robót, w przypadku wykazu usterek należy przedstawić dokument potwierdzający ich usunięcie).2) dysponują osobami, skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, w tym co najmniej:a) 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą zaświadczenie, wydane przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach