Przetargi.pl
Montaż dźwigu osobowego oraz przebudowa i rozbudowa budynku szkoły Zespołu Szkół im. Fridtjofa Nansena w Piastowie w ramach zadania inwestycyjnego dot. "likwidacji barier architektonicznych”.

Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, Drzymały 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
    Drzymały 30
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    REGON: 013267144
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż dźwigu osobowego oraz przebudowa i rozbudowa budynku szkoły Zespołu Szkół im. Fridtjofa Nansena w Piastowie w ramach zadania inwestycyjnego dot. "likwidacji barier architektonicznych”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy i przebudowy budynku Zespołu Szkół im. Fridtjofa Nansena w Piastowie. Zakres prac budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, obejmuje:1) Wykonanie dźwigu platformowego;2) Wykonanie zewnętrznych schodów terenowych i podestu przy wejściu do budynku na poziomie piwnicy wraz z wykonaniem zadaszenia nad wejściem głównym do budynku3) Wykonanie przebudowy toalety na III piętrze4) Wykonanie przebudowy drzwi wewnętrznych5) Wykonanie podjazdu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich do południowej części budynku szkoły.Pełen opis określa projekt budowlany, projekt techniczny, specyfikacja techniczna i przedmiar.Przed dokonaniem wyceny i złożeniem oferty, Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty.Zamawiający w terminie 2 dni od dnia pisemnego zgłoszenia zgłoszeniu przez Wykonawcę, lecz nie później niż 4 dni przed złożeniem oferty – wyznaczy termin i godzinę wizji, w której uczestniczyć będzie Wykonawca i Zamawiający. Koszty wizji ponosi Wykonawca. W przypadku nie odbycia wizji, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Potwierdzeniem obycia wizji będzie obustronny protokół podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy oraz upoważnionego pracownika Zamawiającego. Podpisany protokół stanowi załącznik do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 zł).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 800 000,00 zł;4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych, polegających na remoncie obiektu kubaturowego, w którego zakresie była wymiana instalacji elektrycznych i sanitarnych, remont pomieszczeń w zakresie malowania pomieszczeń, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, w tym drzwi wewnętrznych oraz przynajmniej 3 robót budowlanych polegających na dostawie i montażu windy wewnętrznej lub zewnętrznej w obiekcie kubaturowym, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, należy dostarczyć referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego roboty zostały wykonane. Wartość robót co najmniej 1 000 000,00 zł każda.Warunek ten winien być spełniony samodzielnie przez Wykonawcę.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilośći wartość, a także wielkości inwestycji budowlanych oraz usług projektowych nie sumują się, tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że wykonał wskazane roboty budowlane.Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby jako podwykonawca.Przez wartość robót budowlanych Zamawiający rozumie wysokość wynagrodzenia otrzymanego przez Wykonawcę od Inwestora z tytułu ich wykonania.Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru końcowego robót i/lub Świadectwa Przejęcia lub równoważnego dokumentu bez uwag i uzyskanie decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie obiektu.b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia osoby, posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, w tym co najmniej: jedna osoba posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu obowiązków Kierownika Budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ww. osoba powinna być wpisana do właściwej izby samorządu zawodowego (i mieć opłaconą składkę); jedna osoba posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu obowiązków Kierownika Robót w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych, cieplnych, wentylacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; jedna osoba posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu obowiązków Kierownika Robót w specjalności instalacji elektrycznych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP do wykonywania instalacji elektrycznych do minimum 1kV, która będzie brała udział w realizacji zamówienia.Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią doświadczenia i uprawnień wskazanych dla ww. osób (maksymalnie łączenie 2 funkcji).Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane, a także ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Doświadczenie zawodowe liczone jest od dnia uzyskania uprawnień.Zamawiający wymaga, aby wszystkie wskazane powyżej osoby posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy personel nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt tłumacza dla potrzeb i na okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach