Przetargi.pl
Wykonanie remontów w ramach bieżącego utrzymania obiektów inżynieryjnych w ciągach dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA O/Opole - Rejon Kędzierzyn-Koźle w okresie 3 lat ( 2 części )

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-085 Opole, ul. Niedziałkowskiego 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4016344; 4545505, 4016330 , fax. 077 4544468
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
    ul. Niedziałkowskiego 6 6
    45-085 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468
    REGON: 01751157500147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów w ramach bieżącego utrzymania obiektów inżynieryjnych w ciągach dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA O/Opole - Rejon Kędzierzyn-Koźle w okresie 3 lat ( 2 części )
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontów w ramach bieżącego utrzymania obiektów inżynieryjnych w ciągach dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA O/Opole - Rejon K-Koźle w okresie trzech lat w podziale na 2 części : - część nr 1 : Wykonanie remontów w ramach bieżącego utrzymania obiektów inżynieryjnych ( obiekty mostowe - 63 szt. , przepusty - 45 szt. ) w ciągu i nad drogą krajową nr A-4 , zarządzanych przez GDDKiA O/Opole - Rejon K-Koźle ; - część nr 2 : Wykonanie remontów w ramach bieżącego utrzymania obiektów inżynieryjnych ( obiekty mostowe - 25 szt. , przepusty - 19 szt. ) w ciągach dróg krajowych ( z wyłączeniem A-4 ) zarządzanych przez GDDKiA O/Opole -Rejon K-Koźle Każda z części obejmuje roboty bieżącego utrzymania obiektów inżynieryjnych ( tj. roboty polegające na wykonaniu , wymianie , remoncie , naprawie ) takich jak obiekty mostowe i przepusty , w zakresie : - nawierzchni chodników i jezdni , - urządzeń bezpieczeństwa ruchu i innych elementów zabezpieczających (bariery , poręcze , ekrany , krawężniki ) , - konstrukcji obiektów ( uzupełnianie ubytków ,wymiana skorodowanego zbrojenia , zabezpieczenie antykorozyjne ) , - elementów odwodnienia , - urządzeń dylatacyjnych , łożysk i innych elementów obiektów mostowych , w zakresie i asortymentach określonych szczegółowo w kosztorysach ofertowych , przedmiarach i specyfikacjach technicznych. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także do : - opracowania stosownego projektu oznakowania robót i uzyskania jego akceptacji przez Zamawiającego ( ewentualnie innych organów ) , - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla części , dla których składana jest oferta w wysokości : - część nr 1 : 10.000,00 zł ( słownie dziesięć tysięcy 00/100 złotych ) , - część nr 2 : 8.000,00 zł ( słownie : osiem tysięcy 00/100 złotych ) . Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 46 1130 1219 0026 3102 9720 0005 , b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych ; c. gwarancjach bankowych ; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 , Nr 42, poz. 275 ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. ; 2.1.1) posiadać średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł ; 2.1.2) dysponować środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu ) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 60.000 zł , 2.1.3) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , na wartość co najmniej 1.000.000 zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert . 2.2. Dysponować osobami w celu obsadzenia n/w stanowisk ( lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób ) , posiadającymi następujące kwalifikacje i doświadczenie : - kierownik robót : osoba na to stanowisko winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej , należeć do Izby Inżynierów Budownictwa , posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie na proponowanym stanowisku ( ta sama osoba może być kierownikiem robót dla obu części ) ; - majster lub osoba kierująca zespołem pracowników ( brygadą ) przeznaczonych do realizacji robót : - osoba ta winna posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie na proponowanym stanowisku ( dla każdej części należy podać inną osobę ) , - zespół pracowników ( brygada ) do realizacji robót , złożony co najmniej z 3 osób ( dla każdej części należy podać inne osoby ) . 2.3. Dysponować n/w jednostkami sprzętu lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia : - samochód samowyładowczy - 1 szt. , - samochód skrzyniowy - 1 szt. , - samochód dostawczy - 1 szt. , - żuraw samochodowy - 1 szt , - koparka o poj. łyżki min. 0,2 m3 - 1 szt. - rusztowanie stalowe składane kratowe wys. min. 5 m - 1 kpl. 2.4.Wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej trzy zadania o wartości minimum 300.000 zł każde z nich , w zakresie : - budowy , przebudowy lub remontów obiektów mostowych lub - remontu elementów tych obiektów polegających na naprawie , odtworzeniu , wymianie lub - budowy , przebudowy lub remontów przepustów lub ich elementów . W przypadku Wykonawców wspolnie ubiegających się o zamówienie , żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, ustawy Pzp, natomiast warunki określone powyzej w pkt 2 muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią formularza zawartego w siwz , 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 2.1.1. Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres . W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu , 2.1.2. Informacja banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od wartości określonej w warunkach udziału . Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 2.1.3. Polisa , a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , na kwotę nie mniejszą niż określono w warunku udziału w zakresie ubezpieczenia , 2.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , potwierdzający spełnienie warunku w zakresie potencjału kadrowego . Do wykazu należy dołączyć kopie wymaganych uprawnień i dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa . W przypadku , gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób , 2.3. Wykaz sprzętu , którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca , wymaganego do realizacji przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnienie warunku w zakresie potencjału technicznego . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie sprzęt , którym będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu , 2.4. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzająca spełnienie warunku w zakresie doświadczenia . Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach