Publiczna Szkoła Podstawowa w Biskupicach ogłasza przetarg
- Adres: 46-220 Biskupice, Biskupice 22
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 414 68 05 , fax. 77 414 68 05
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa w Biskupicach
Biskupice 22 22
46-220 Biskupice, woj. opolskie
tel. 77 414 68 05, fax. 77 414 68 05
REGON: 00118333300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.byczyna.pl, ww.byczyna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostarczanie oleju opałowego wraz z transportem i rozładunkiem do Publicznej Szkoły Podstawowej w Biskupicach w ilości ok. 35 000 l - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego wraz z transportem i rozładunkiem do Publicznej Szkoły Podstawowej w Biskupicach - dostawy sukcesywne wg. potrzeb Zamawiającego. Parametry dostarczanego oleju: - Gęstość opałowa - 41,5 Mj/kg - Gęstość - 0,89 kg/l - Punkt zapłonu pow. +55 0C - Zawartość siarki - 0,30 %. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca. Jednorazowo zamawiana będzie ilość od 2000 do 5000 l. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące. Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: 09135100-5 - olej opałowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: -spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania , określonych art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w w/w dokumentach i oświadczeniach zgodnie w formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy : Prawo zamówień publicznych /zał. nr 2 do SIWZ/, -dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę do składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych /załącznik Wykonawcy/, -dokument (ważność 6 miesięcy) stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (oryginał lub kserokopia wyciągu z rejestru działalności gospodarczej, rejestru handlowego, lub sądowego w zależności o formy organizacyjno - prawnej Wykonawcy)/zał. Wykonawcy/, -aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /załącznik wykonawcy/, -aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /załącznik wykonawcy/, -wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca ma wykazać, że wykonał co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia i były to dostawy nie mniejsze niż 30 000 l każda /zał. nr 3 do SIWZ/. Pozostałe wymagane dokumenty: -formularz oferty przetargowej /zał. nr 1do SIWZ/ Wykonawca zamieszkały lub posiadający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentu stwierdzającego uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie dostawy oleju opalowego lekkiego w sezonie grzewczym 2016/2017 do budynków będących własnością Gminy Lubsza
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa oleju opałowego do placówek Gminy Cisek w okresie od września 2016r. do 31 maja 2017r.
Dodano: 2016-07-21 - Dostawy oleju opałowego do Urzędu Gminy i placówek podległych w sezonie grzewczym 2016-2017.
Dodano: 2016-03-25 - DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I GŁUBCZYCE/ W 2016/2017 r.
Dodano: 2016-02-22 - Zakup wraz z dostawą oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu na rok 2016r.
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa oleju opałowego lekkiego w 2016 roku na potrzeby kotłowni w placówkach szkolnych prowadzonych przez Gminę Strzelce Opolskie.
Dodano: 2016-01-21 - Dostawa oleju opałowego do kotłów grzewczych w budynkach GOK, Publicznego Gimnazjum i Przedszkola w Świerczowie oraz Szkoły Podstawowej w Dąbrowie w ilości około 60 000 l
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa oleju opałowego dla gminy Strzeleczki, gminnych jednostek organizacyjnych oraz placówek oświatowych.
Dodano: 2015-12-08 - Dostawy oleju napędowego grzewczego (ok. 100 000 dm3) w 2016 roku do obiektów Gminy Dąbrowa
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa oleju opałowego
Dodano: 2015-12-04