Przetargi.pl
wykonanie remontów dróg gminnych

Gmina Lasowice Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-282 Lasowice Wielkie, Lasowice Wielkie 99A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4175470 , fax. 077 4175491
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lasowice Wielkie
    Lasowice Wielkie 99A 99A
    46-282 Lasowice Wielkie, woj. opolskie
    tel. 077 4175470, fax. 077 4175491
    REGON: 53141302400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lasowicewielkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontów dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg wewnętrznych i dojazdowych w miejscowościach: Laskowice, Lasowice Małe, Jasienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c )znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie dróg i ulic o nawierzchni mineralno asfaltowej lub innych obiektów infrastruktury z zakresu transportu wg grupy PKOB 211. o całkowitej wartości minimum 800 000 PLN, przy czym dopuszczając składanie ofert częściowych, dla każdej części zamówienia należy wykazać wykonane roboty ( będące odrębnymi zamówieniami) o całkowitych wartościach (brutto) minimum: a/ dla pierwszej cz. zamówienia - o wartości min. 180 000 zł.. b/ dla drugiej cz. zamówienia - o wartości min. 100 000 zł. c/ dla trzeciej cz. zamówienia - o wartości min. 80 000 zł. d/ dla czwartej cz. zamówienia - o wartości min. 300 000 zł. e/ dla piątej cz. zamówienia - o wartości min. 100 000zł. z zastrzeżeniem, że wartość wykonanych robót musi być udokumentowana do sumy wartości ofert częściowych. 3) Udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 3 lat, licząc od dnia odbioru tych robót. 4) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogownictwa oraz będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia takich osób. 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności budowlanej wykonawczej. Dokonanie oceny spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a/ oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22i24 P.z.p. wg załacznika, b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawione nie wczesniej niz 6-m-cy przed upływem składania ofert, c wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczecia postepowania , a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościa robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( części zamówienia) - z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania załaczajac dokumenty potwierdzajace ich nalezyte wykonanie, d/ wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykontwaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawoowego. e/ polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasowicewielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach