Przetargi.pl
Remont drogi nr 1340O (Stare Budkowice - Bierdzany) na odcinku o długości 3,622 km (w km od 1+695 - 5+316) - część 2 remont nawierzchni jezdni i chodników

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Jagiellońska 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4186161 , fax. 077 4186066
  • Data zamieszczenia: 2016-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jagiellońska 3 3
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 077 4186161, fax. 077 4186066
    REGON: 53142126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.nowoczesnagmina.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi nr 1340O (Stare Budkowice - Bierdzany) na odcinku o długości 3,622 km (w km od 1+695 - 5+316) - część 2 remont nawierzchni jezdni i chodników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: 15.D.2016. Zakres zamówienia: W ramach zadania na odcinku o przekroju ulicznym zostanie przeprowadzony remont chodnika w ramach, którego rozebrana zostanie istniejąca nawierzchnia z płyt betonowych a pozyskane (zdatne do ponownego wbudowania) płyty zostaną zdane inwestorowi i przewiezione na plac Obwodu Drogowo-Mostowego w Wołczynie. Utylizacja gruzu w gestii wykonawcy. Po wykonaniu robót ziemnych, podbudowy tłuczniowej, ustawieniu obrzeży i krawężników na zjazdach zostanie odtworzona nawierzchnia chodników, którą należy wykonać z kostki betonowej o grubości 8 cm. Remont chodnika polegający na wymianie istniejącej nawierzchni zostanie wykonany na długości 1083 m. Ponadto na powierzchni 54,3 m2 przewidziano wykonanie remontu cząstkowego istniejących wjazdów. Na długości 1 707m zostanie wykonane ścięcie zawyżonego pobocza a na długości 947m zostanie przeprowadzony remont istniejącej jezdni o nawierzchni bitumicznej W ramach remontu nawierzchni jezdni po korekcyjnym sfrezowaniu istniejącej nawierzchni na gr. do 4 cm, oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową zostanie wykonana warstwa ścieralna o grubości 5 cm. Materiałem pozyskanym z frezowania nawierzchni należy wzmocnić gruntowe pobocze. Włazy istniejących studni rewizyjnych należy dopasować wysokościowo do nowych rzędnych nawierzchni jezdni i chodników. Na wszystkich studniach rewizyjnych przewidziano wymianę płyt podwłazowych a na części wymianę włazów. Powyższe roboty ze względu na zróżnicowaną możliwość wejścia na teren budowy i rozpoczęcia prac, podzielone zostały na części, dla których wystąpi różny termin przekazania placu budowy. Część I Roboty zlokalizowane na odcinku drogi w km od 1+695,00 do 3+522,00. Rozpoczęcie prac może nastąpić w ciągu 7 dni od podpisania umowy i po protokolarnym przekazaniu pasa drogowego. Zakres robót dla części I: -ścinka zawyżonego pobocza o szerokości 1,5 m i grubości 10,0 m -frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km oraz wbudowanie materiału pozyskanego z frezowania w miejscu ściętych poboczy. -oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej, -ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 grubości 5,0 cm. Część II Roboty zlokalizowane na odcinku drogi w km od 3+855,50 do 5+316,00. Rozpoczęcie robót będzie możliwe po podpisaniu umowy i po protokolarnym przekazaniu pasa drogowego. Przewidywany termin przekazania placu budowy ustala się na dzień 31.08.2016 r., tj. po protokolarnym odebraniu pasa drogowego obecnemu Wykonawcy budowy kanalizacji sanitarnej działającemu na zlecenie Gminy Lasowice Wielkie, zajmującego teren stanowiący miejsce wykonywania przedmiotowego zamówienia. Termin rozpoczęcia części II może ulec zmianie. O możliwości wejścia w teren robót części II Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę i przekaże protokolarnie przedmiotowy odcinek drogi. Zakres robót dla części II obejmuje przeprowadzenie remontu chodnika: km od 3+855,50 do 5+316,00 -rozbiórka płytek chodnikowych 50x50x7, -rozbiórka zjazdów na posesję, -ustawienie obrzeży betonowych 8x30, -ustawienie krawężników najazdowych 15x22 na zjazdach, -wykonanie podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego 0/63 na zjazdach grubości 20 cm, -wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grb. 8,0 cm na podsypce z kruszyny bazaltowej 0/4 grb. 5,0 cm, -regulacja istniejących studni rewizyjnych wraz z wymianą płyty podwłazowej i włazu żeliwnego, -regulacja pionowa studni telekomunikacyjnych. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonywania zawiera Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB oraz Przedmiar Robót, które są integralną częścią (załącznikami) niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290), przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, obowiązującymi standardami oraz z obowiązującymi Polskimi Normami, sztuką budowlaną i obowiązującymi zasadami wiedzy technicznej. Wszelkie koszty (m. in. uzgodnienia, opłaty, zajęcie terenu celem prowadzenia prac, zabezpieczenie robót pod względem BHP, ubezpieczenie terenu robót, ludzi i mienia, sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz jego zatwierdzenie) związane z realizacją zamówienia - w całości ponosi Wykonawca. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność (koszt i ryzyko) wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu robót przed złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Do wzięcia udziału w niniejszym postępowaniu przetargowym - WADIUM NIE JEST WYMAGANE

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.nowoczesnagmina.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach