Przetargi.pl
Wykonanie prac z zakresu użytkowania, urządzania, ochrony, hodowli oraz utrzymania czystości na terenie Lasu Komunalnego przy ul. Szymanowskiego, Oriona, Makuszyńskiego w Gliwicach II

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2014-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac z zakresu użytkowania, urządzania, ochrony, hodowli oraz utrzymania czystości na terenie Lasu Komunalnego przy ul. Szymanowskiego, Oriona, Makuszyńskiego w Gliwicach II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie Lasów Komunalnych na terenie miasta Gliwice o powierzchni 257,64 ha w oparciu o Plan Urządzania Lasu na lata 2013 - 2023 i obejmującym następujące prace: 1. Zagospodarowanie lasu (hodowla i ochrona lasu). 2. Stałe (codzienne) utrzymanie czystości i porządku na terenie lasu włącznie z usuwaniem dzikich wysypisk. 3. Pielęgnowanie lasu (koszenia upraw). 4. Zabezpieczenie upraw leśnych przed zwierzyną. 5. Utrzymanie dróg leśnych pożarowych w należytym stanie technicznym. 6. Patrolowanie przeciwpożarowe lasu. 7. Zamiatanie alejek asfaltowych, betonowych i gruntowych. 8. Odnowienie pasów przeciwpożarowych. 9. Oczyszczanie rowów i przepustów. 10. Utrzymanie w należytym stanie technicznym tablic gatunkowych i regulaminów. 11. Utrzymanie w należytej czystości kloszy latarni. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki A, B i C do niniejszej specyfikacji (formularze cenowe). Istotne warunki zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wypożyczenia sprzętu ciężkiego do wykonania niezbędnych prac z zakresu hodowli i użytkowania lasu. 2. Wykonawca powinien wystąpić o zgodę na wjazd do lasu z wyszczególnieniem pojazdów oraz z podaniem ich numerów rejestracyjnych. 3. Wykonawca po wykonaniu prac na każdej powierzchni (oddziale) ma obowiązek uporządkować cały teren, oczyścić miejsca pracy z wszelkiego typu odpadów. 4. Dowóz materiałów oraz wywóz wszelkich odpadów należy dokonać pojazdami o maksymalnej nośności do 5 ton. 5. Wykonawca powinien utrzymywać czystość i porządek na terenie lasu poprzez codzienne opróżnianie koszy z użyciem worków biodegradowalnych wraz z wygrabianiem śmieci wokół ławek, zbieraniem śmieci na całym terenie do godziny 11:00 oraz usuwaniem dzikich wysypisk. 6. Koszty wywozu i składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 7. Wykaszanie chwastów oraz usuwanie nalotów w uprawach wykonywać w miesiącach: - maj/czerwiec, - sierpień/wrzesień. 8. Zamiatanie alejek asfaltowych i betonowych należy wykonać w miesiącach: - październik i listopad (dwukrotnie). 9. Zabezpieczanie upraw należy wykonać w miesiącu: - październik. 10. Patrolowanie przeciwpożarowe lasu należy wykonywać w miesiącach: - maj - wrzesień (trzykrotnie w miesiącu). 11. Wykonawca powinien w nieprzekraczalnym terminie 3 dni zgłosić zakończenie prac na danej powierzchni (oddziale). 12. Wykonawca powinien wystawić fakturę za wykonane prace najpóźniej do ostatniego dnia bieżącego miesiąca, a fakturę za miesiąc grudzień najpóźniej do dnia 20 grudnia. 13. Wszelkie odstępstwa od bieżącego zmówienia oraz opóźnienia w terminie realizacji poszczególnych składników zamówienia powinny być zgłaszane w formie pisemnej z tygodniowym wyprzedzeniem. 14. Termin i kolejność wykonywania poszczególnych prac Zamawiający ustali z Wykonawcą. 15. Termin na wykonanie poszczególnych prac będzie wyznaczany każdorazowo przy określeniu zakresu czynności. 16. Wykonawca zobowiązany jest poza godzinami pracy oraz w dni wolne od pracy do ustalenia dyżuru oraz wskazania nr telefonu na który zgłaszane będą potrzeby dotyczące podjęcia działań w zakresie prowadzenia akcji pożarowych, zabezpieczania pożarzysk, likwidacji zagrożeń bezpieczeństwa publicznego na skutek awarii technicznych, klęsk żywiołowych i zdarzeń losowych w lasach komunalnych. 17. Wykonawca bez dodatkowej zapłaty zobowiązany jest, w ciągu 1 godziny od czasu powiadomienia, do skutecznego podjęcia działań w zakresie prowadzenia akcji pożarowych, zabezpieczenia pożarzysk, likwidacji zagrożeń bezpieczeństwa publiczne na skutek awarii technicznych, klęsk żywiołowych i zdarzeń losowych w lesie komunalnym. 18. Zamawiający wymaga aby baza Wykonawcy zlokalizowana była na terenie miasta Gliwice lub w odległości nie większej niż 10 km od granic administracyjnych miasta Gliwice licząc pod drogach publicznych. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiazany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach