Przetargi.pl
Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania na terenie leśnictwa Cygański Las w roku 2015 r.

Sp. z o.o. Zieleń Miejska Bielsko Biała ogłasza przetarg

  • Adres: 43-316 Bielsko-Biała, al. Armii Krajowej 132
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 814 26 53 , fax. 0-33 814 55 07
  • Data zamieszczenia: 2015-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sp. z o.o. Zieleń Miejska Bielsko Biała
    al. Armii Krajowej 132 132
    43-316 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 0-33 814 26 53, fax. 0-33 814 55 07
    REGON: 07003015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielen.ig.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. - 100% udziału Gminy Bielsko-Biała

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi z zakresu gospodarki leśnej do wykonania na terenie leśnictwa Cygański Las w roku 2015 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zaplanowane do wykonania w roku 2015, na terenie leśnictwa Cygański Las, obejmujące w szczególności: pozyskanie drewna ( 4 760 rh), zrywkę drewna (1900 m3), zagospodarowanie lasu obejmujące między innymi prace pomocnicze, prace zalesieniowe, zabiegi ochronne i pielęgnacyjne w uprawach i młodnikach, prace porządkowe, szkółkarskie, remontowe, konserwacyjne, melioracyjne oraz z zakresu ochrony p-poż, a także prace doraźne związane z gospodarką leśną (11 593 rh), usługi transportowe (358 mh). Zakres zamówienia wraz z podziałem na zadania określa załącznik nr 2 do SIWZ - Zbiorcze zestawienie prac i transportu, które zostało sporządzone na podstawie wniosków gospodarczych zatwierdzonych do realizacji przez Gminę Bielsko-Biała. Wyciągi z wniosków gospodarczych wraz z objaśnieniami stanowią załącznik nr 3 do SIWZ. Zawierają one precyzyjnie określone lokalizacje poszczególnych zadań do wykonania wraz z ich opisem, jednostką miary (szt/mb/ha), ilością i wyliczoną zgodnie z objaśnieniami pracochłonnością określoną w roboczogodzinach (rh) oraz ilością niezbędnego do wykonania zadania transportu wyrażoną w motogodzinach (mh). Wnioski gospodarcze wynikają z Operatu leśnego stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Mapa Lasu komunalnego z wszelkimi oznaczeniami stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W wyżej wymieniony sposób zostały wyliczone i przedstawione na polach zaciemnionych w załączniku nr 2 do SIWZ zasadnicze parametry określające wielkość zamówienia w poszczególnych jego działach, służące do kalkulacji ceny oferty w załączniku nr 6 do SIWZ - Kosztorys Ofertowy. Przy czym rzeczywisty rozmiar prac w poszczególnych zadaniach Zamówienia może ulec zmianie. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie, zgodnie z warunkami przyrodniczymi oraz terminarzem prac zatwierdzonym przez Właściciela lasu. Zakres i terminy wykonania prac wymienionych w załącznikach 2-5 do SIWZ, określone zostaną w szczegółowych zleceniach prac, sporządzanych przez leśniczego. Odbiór ilościowo - jakościowy prac dokonywany będzie przez leśniczego na druku protokołu odbioru robót, który jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez Wykonawcę usługę. Wartości prac związanych ze zrywką drewna wyliczane będą zgodnie z zasadami ujętymi w załączniku nr 7 do SIWZ - Ramowa tabela współczynników za zrywkę. Zamawiający gwarantuje wykonanie 60 % zakresu wartościowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza również możliwość wprowadzenia zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, zachowania warunków bezpieczeństwa i czystości w miejscach ich wykonywania jak również w ich otoczeniu. Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie przepisów komunikacyjnych i przepisów o ruchu drogowym. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizacja i BHP na terenie prowadzonych prac odbywać się ma w oparciu o istniejące, aktualne, normy i przepisy. Prace porządkowe obejmujące w szczególności uprzątnięcie własnych odpadów, śmieci itp. z powierzchni na której wykonywana jest usługa należy wykonywać na bieżąco. Ponadto należy dokonać uprzątnięcia gałęzi z rowów melioracyjnych i dróg, naprawy i czyszczenia uszkodzonych w wyniku pozyskania i zrywki drewna rowów, wodospustów i innych obiektów infrastruktury leśnej. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia które zamierza powierzyć podwykonawcom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ - Wzór umowy. Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do przedłożenia przed podpisaniem umowy: a) dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby wskazane w ofercie Wykonawcy, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, wymaganych kwalifikacji zawodowych/wykształcenia zgodnie z zapisem pkt 5.3 SIWZ, b) dokumentów potwierdzających podstawę do dysponowania osobami, w okresie realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia,/umowa o pracę , umowa cywilnoprawna/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wykwalifikowany personel
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielen.ig.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach