Przetargi.pl
Wykonanie obsługi technicznej instalacji technologicznych Centrum Rekreacji i Sportu - Pływalnia wraz z dostawą specjalistycznych środków chemicznych na okres od 01.03.2015 do 31.08.2016 roku.

Gmina Kowalewo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-410 Kowalewo Pomorskie, Plac Wolności 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6841024 , fax. 056 6841071
  • Data zamieszczenia: 2015-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kowalewo Pomorskie
    Plac Wolności 1 1
    87-410 Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6841024, fax. 056 6841071
    REGON: 00052890700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowalewopomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie obsługi technicznej instalacji technologicznych Centrum Rekreacji i Sportu - Pływalnia wraz z dostawą specjalistycznych środków chemicznych na okres od 01.03.2015 do 31.08.2016 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia Wykonanie obsługi technicznej instalacji technologicznych Centrum Rekreacji i Sportu -Pływalnia wraz z dostawą specjalistycznych środków chemicznych na okres od 01.03.2015 do 30.08.2016 roku. Wykonawca w trakcie wykonywania ma obowiązek zapoznania się z dokumentacją oraz z postępowaniem zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w dokumentach pływalni tak by nie spowodować utraty gwarancji. 3.1 Zleceniodawca zapewni we własnym zakresie wszystkie środki chemiczne, materiały eksploatacyjne, a także narzędzia pracy niezbędne do wykonania zamówienia, w tym w szczególności: środki do uzdatniania wody basenowej, dezynsekcji i dezynfekcji niecek basenowych i instalacji basenowych. Wartość tych środków, materiałów i narzędzi jest wliczona w wynagrodzenie w § 6 pkt 1 umowy. 3.2 Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 3.2.1 Obsługa basenu 1. Kontrola systemu podgrzewania wody. 2. Uzdatnianie chemiczne wody zgodnie z zaleceniami Sanepidu oraz PZH. 3. Czyszczenie niecki pływalni ( środki do czyszczenia obciążają Wykonawcę). 4. Dodatkowa szokowa dezynfekcja filtrów min. 2 x w tygodniu. 5. Płukanie ekstra filtrów wg. wskazanej różnicy ciśnień. 6. Kalibracja systemu uzdatniania wody min. 1 x dziennie. 7. Obsługa instalacji i urządzeń dezynfekujących stopy ( nogomyje) - 1 x dziennie. 8. Obsługa instalacji elektrycznej, zasilającej urządzenia systemu uzdatniania wody basenowej ( szafy sterownicze -automatyka basenu sztuk 4, transformatory oświetlenia podwodnego, szafy automatyki lamp UV - 4 sztuki, elektrozawory przy wymiennikach ciepła - 4 sztuki, zdalne sterowanie atrakcjami basenowymi- szafy ), w tym wymiana żarówek oświetlenia podwodnego. 9. Ręczne czyszczenie ścian i linii wody oraz usuwanie zanieczyszczeń nie dających się usunąć przy pomocy maszyn. 10. Badanie właściwości fizykochemicznych i bakteriologicznych zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego w sprawie wymagań jakości wody oraz warunków sanitarno-higienicznych na pływalniach. 3.2.2 Charakterystyka liczbowa obiegów basenowych. Obieg Opis basenu Lustro wody [m?] Głębokość [m] Objętość niecki [m?] Obciążenie max. [os/h] T [°C] Wydajność [m?/h] I Pływacki 25x 12,5 312,5 1,35 - 1,80 492 24 26 139 II III Basen rekreacyjny 12,5x8,0 100 0,80-1,1 95 25 30 92 Brodzik dla dzieci 7,0 x 6,0 42 0,15-0,50 12,4 10 32 32 IV Wanna z hydromasażem okrągła 2,83 6,3 0,4-0,9 1,4 6 34 28 Łącznie baseny 460,8 --- 600,8 65 --- 291 3.2.3 Bieżąca obsługa urządzeń 1. Codzienne badanie parametrów wody min. 4 x dziennie. 2. Czyszczenie systemów dozujących i sprawdzenie ich funkcjonowania 1 x w tygodniu. 3. Usuwanie ewentualnych usterek w ramach obsługi. 4. Kalibracja elektrod pomiarowych (sond) pH 2 x w tygodniu. 5. Kalibracja elektrod pomiarowych (sond) redox 2 x w tygodniu. 6. Kalibracja elektrod pomiarowych (sond) chloru 2 x w tygodniu. 3.2.4 Stacja kontroli parametrów wody - bieżąca obsługa urządzenia 1. Kalibracja urządzenia według codziennych pomiarów wody. 2. Regulacja dopływu wody według zawartości w wodzie chloru związanego 3. Codzienna kontrola zawartości chloru w wodzie na pływalni. Wykonawca musi posiadać fotometr elektroniczny z interfejsem. 4. Regulacja czynnika pH w wodzie. 5. Kontrola odczytu parametru redox. 6. Wymiana elementów pomiarowych według potrzeb wraz z kalibracją sąd pomiarowych wg zużycia. 3.2.5 Obsługa technologicznego ciepła wody basenowej 1. Bieżąca kontrola przepływu na wymiennikach ciepła. 2. Bieżące czyszczenie i odpowietrzanie układu. 3. Regulacja temperatury wody wg aktualnych potrzeb oraz na wskazanie Kierownika Centrum 3.2.6 Układ dozowania środków chemicznych 1. Kontrola pomp dozujących środki chemiczne min. 4 x dziennie. 2. Kontrola i czyszczenie zaworów dozujących chemię do układu basenowego 1 x w tygodniu. 3. Wymiana środków chemicznych w układzie dozującym wg zużycia. 4. Czyszczenie zaworów dozujących pH, CL, koagulant 1 x tydzień. 3.2.7 Filtrowanie 1. Płukanie filtrów basenowych według potrzeb tj. w zależności od obciążenia basenu (według wskazań na manometrach). 2. Usuwanie zanieczyszczeń stałych z sit filtracyjnych pomp obiegowych min. 2 x wtygodniu. 3. Chlorowanie filtrów 2 x w tygodniu. 3.2.8 Lampy UV 1. Kontrola pracy lamp 3 UV min 4 x dziennie. 2. Ewentualna wymiana żarnika lamp UV. 3.2.9 Zbiornik wyrównawczy oraz zbiornik wód popłucznych 1. Kontrola dopływu wody do basenu i poziomu wody w zbiornikach wyrównawczych zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego w sprawie wymagań jakości wody oraz warunków sanitarno-higienicznych na pływalniach. 2. Czyszczenie zbiorników wyrównawczych oraz zbiornika wód popłucznych według możliwości technologicznej /ewentualne przerwy technologiczne w trakcie funkcjonowania basenu ( koszty środków chemicznych pokrywa Wykonawca). 3.2.10 Bieżąca kontrola pracy urządzeń wentylacyjnych ( hala basenowa, pomieszczenia techniczne, podbasenie) MENERGA 1. Falowniki sterujące pracą wentylacji hali basenowej i pomieszczeń technicznych 1 x dziennie. 2. Kontrola pracy szaf sterujących układem nawiewu szatni męskiej i damskiej, hali basenowej, suszarek, nawiewu podbasenia centrali 1 x dziennie. 3. Kontrola pracy wentylatorów 1 x dziennie. 3.2.11 Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą 1. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnegow sprawie wymagań jakości wody oraz warunków sanitarno-higienicznych na pływalniach 2. Sporządzanie protokołu usterek w przypadku zaistniałych poważnych usterek związanych z gwarancją poszczególnych elementów lub też usterek wynikających z bieżącej eksploatacji basenu, prowadzenie dokumentacji związanej z zawartością chloru związanego w wodzie na pływali. 3. Na koniec miesiąca, kierownik Centrum otrzyma pisemny raport parametrów wody basenowej i poszczególnych pomiarów ciśnień, temperatury i twardości wody, w celu udokumentowania prawidłowości funkcjonowania obiektu. 4. W przypadku niewłaściwej pracy poszczególnych urządzeń kierownik Centrum będzie powiadamiany pisemnie natychmiastowo o nieprawidłowościach. 5.Wykonawca zobowiązany jest do codziennego zapisywania w dzienniku wartości: pH, chloru i redox, wskazywanych przez komputer sterujący, oraz do prowadzenia księgi rozchodów wody. 3.2.12 Czyszczenie niecki basenowej. 1. Odkurzanie niecki basenu, według harmonogramu - min. 4 razy w miesiącu (min. 1 w tygodniu). Zamawiający zapewnia sprzęt do wykonania usługi. 2. Usuwanie nieczystości z wody basenowej w razie potrzeb. Zamawiający nie zapewnia sprzętu do wykonania usługi. 3. W czasie realizacji przedmiotu zamówienia, raz w roku, należy przewidzieć przerwę technologiczną, po uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca musi w tym czasie wyłączyć stację uzdatniania wody, opróżnić niecki, wykonać konserwację instalacji, napełnić niecki wodą i uruchomić ponownie instalację uzdatniania wody basenowej 3.2.13 Dostawa chemii basenowej 1. Minimalny termin ważności substancji (gwarancji ) wymagany przez Zamawiającego wynosi 6 miesięcy i liczony będzie od dnia każdej dostawy chemii basenowej. 2. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania szczegółowego, miesięcznego wykazu chemii i środków użytych do obsługi instalacji uzdatniania wody basenowej. 3. Wykonawca zobowiaząny jest do dostarczania następujacych środków w ilości: podchloryn sodu - 1000 kg/m-c korektor pH na bazie kwasu siarkowego o stężeniu 49 - 50 %, zawierający inhibitory przeciwko korozji - 400 kg/m-c środek do koagulacji wody basenowej na bazie polihydroksychlorku glinu o stężeniu minimum 5 % - 60 l/m-c preparat do zwalczania glonów, bakterii i grzybów, zawierający minimum 30 % amin czwartorzędowych- 30 l/m-c Multitabletki chlorowe - 1 op. Bufory pH, redox - 1 op Preparat do obniżania stężenia Cl w wodzie basenowej- 1 op. Preparat do czyszczenia i konserwacji stali kwasoodporne - 1 op. Podana ilość jest wielkością orientacyjną, do dostosowania wyceny zamówienia. Zmiana tych ilości nie będzie rodzić skutków ujemnych dla Wykonawcy i Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga, by środki chemii basenowej były dostarczane w oryginalnych dla danego produktu opakowaniach, zaopatrzone w karty charakterystyki, znak firmowy i nazwę producenta. 4. W instalacji uzdatniania wody basenowej należy używać podchlorynu sodu, stabilizowanego, o zawartości minimum 14 % chloru aktywnego, przeznaczonego do dezynfekcji wody basenowej, pitnej i powierzchni, zgodnie z pozwoleniem Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych. 5. Korektor pH, na bazie kwasu siarkowego o stężeniu 49 - 50 %, zawierający inhibitory przeciwko korozji. Preparat zgłoszony do Inspektora ds. Substancji Chemicznych. 6. Środek do koagulacji wody basenowej na bazie polihydroksychlorku glinu o stężeniu minimum 5 %. Produkt nie może być sklasyfikowany jako niebezpieczny w myśl obowiązujących przepisów. 7. Preparat do zwalczania glonów, bakterii i grzybów, zawierający minimum 30 % amin czwartorzędowych zgodnie z pozwoleniem Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych. 8. Multitabletki chlorowe. 9. Bufory pH, redox. 10. Preparat do obniżania stężenia Cl w wodzie basenowej. 11. Preparat do czyszczenia i konserwacji stali kwasoodpornej. Dostawa środków chemicznych następować będzie na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego, w którym zostaną określone ilości oraz rodzaje środków chemicznych oraz termin dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy, 00/100), w pieniądzu na rachunek zamawiającego nr 58 9496 0008 0000 1720 2000 0052 w Banku Spółdzielczym Kowalewo Pomorskie lub w jednej z poniżej podanych form: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej,z tym ,że poręczenie kasy zawsze jest poręczeniem pieniężnym- art.45 ust.6 gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielonych przez podmioty; o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Odpowiedni dokument należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie, kopię należy wpiąć do oferty razem z innymi dokumentami. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 21. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium. Okoliczności te muszą obejmować zdarzenia wskazane przepisami art.46 ust.4a i ust.5 Ustawy: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw; b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Poza tym, z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od terminu składania ofert. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Brak zabezpieczenia oferty wadium stosownie do wymagań określonych w pkt. 20 SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin zapłaty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowalewopomorskie.ornet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach