Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA ogłasza przetarg
- Adres: 85-015 Bydgoszcz, ul. Markwarta 4-6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 5826252 , fax. 052 5826209
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA
ul. Markwarta 4-6 4-6
85-015 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 5826252, fax. 052 5826209
REGON: 09232534800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-mswia.bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe utrzymanie czystości oraz świadczenie prac personelu pomocniczego niższego w ZOZ MSWiA w Bydgoszczy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie czystości w szpitalu, przychodni, pomieszczeniach administracyjnych i ciągach komunikacyjnych oraz prace pomocnicze przy chorych, transport wewnętrzny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w kwocie 30.000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone ustawą tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. niżej, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Spis treści dokumentów znajdujących się w ofercie- zamieszczony na pierwszej stronie oferty, 2 Wypełniony druk oferty - załącznik nr 9 do SIWZ, 3 Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 10 do SIWZ, 4 Oświadczenie Wykonawcy - art. 22 ustawy PZP, wypełniony Załącznik nr 11 do SIWZ, W celu potwierdzenia, ze wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 5 Dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. 6 Umowa regulująca współpracę podmiotów jeżeli występują wspólnie. W celu potwierdzenia, ze wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 7 Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie w całości decyzji organu podatkowego; wystawione przez Urząd Skarbowy nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8 Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - o nie zaleganiu z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; wystawione przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9 Bilans oraz rachunek zysków i strat, wykonawców w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2008 r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z automatycznym odnowieniem sumy ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. W celu potwierdzenia, ze wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 10.Wykaz usług utrzymania czystości wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wypełniony Załącznik nr 13. oraz dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione przez wykonawcę zostały wykonane należycie. - ( minimum 3 referencje) 11. Wykaz sprzętu, który wykonawca będzie używał na terenie obiektu Zamawiającego wg. podanego wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ 12 Wykaz środków dezynfekcyjnych, które Wykonawca przeznacza do wykonania zadania ( nazwa, producent, stężenie, spektrum działania, przeznaczenie ) wg wzoru podanego w Załączniku Nr 3 do SIWZ 13 Opracowana Procedura sprzątania - Technologia wykonania usługi obiektów Zamawiającego, zawierająca szczegółowy opis przeprowadzonych czynności dla każdego rodzaju pomieszczenia - załącznik nr 7 do SIWZ 15. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że świadczone usługi odpowiadają określonym normom (certyfikat ISO 9001:2000 lub inny dokument równoważny). 16 Oświadczenie Wykonawcy związane z art. 36 ust.3 ustawy PZP. Oświadczenie związane jest z tym czy Wykonawca w 100% wykonuje usługę samodzielnie , czy będzie korzystał z usług podwykonawców, w tym wypadku należy podać nazwę i adres podwykonawcy oraz zakres zamówienia, które wykona podwykonawca - załącznik nr 12 do SIWZ 17 Oświadczenie, że Wykonawca w okresie trwania umowy będzie ponosił wszelką odpowiedzialność za skutki wynikłe z nieprzestrzegania obowiązujących w Polsce przepisów, instrukcji, zaleceń pokontrolnych oraz zarządzeń, standardów i procedur wewnątrzzakładowych obowiązujących w ZOZ MSWiA w Bydgoszczy - załącznik nr 12 do SIWZ. 18. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji warunków SIWZ - załącznik nr 15 do SIWZ W celu potwierdzenia, ze wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne: 17. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 18. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Technologia wykonania usługi
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia.bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie obsługi technicznej instalacji technologicznych Centrum Rekreacji i Sportu - Pływalnia wraz z dostawą specjalistycznych środków chemicznych na okres od 01.09.2016 do 31.08.2018 roku.
Dodano: 2016-06-29 - Wykonanie obsługi technicznej instalacji technologicznych basenów Uniwersyteckiego Centrum Sportowego Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, czyszczenie niecek basenowych, a także dostawa specjalistycznych środków chemicznych oraz szkolenie personelu Zamawiającego
Dodano: 2015-12-04 - Wykonanie obsługi technicznej instalacji technologicznych Centrum Rekreacji i Sportu - Pływalnia wraz z dostawą specjalistycznych środków chemicznych na okres od 01.03.2015 do 31.08.2016 roku.
Dodano: 2015-02-03 - Wykonanie obsługi technicznej instalacji technologicznych basenów Uniwersyteckiego Centrum Sportowego wraz z dostawą specjalistycznych środków chemicznych oraz szkoleniem personelu Zamawiającego
Dodano: 2014-12-05 - Wykonanie obsługi technicznej instalacji technologicznych basenów Uniwersyteckiego Centrum Sportowego wraz z dostawą specjalistycznych środków chemicznych oraz szkoleniem personelu Zamawiającego
Dodano: 2013-10-04