Przetargi.pl
Wykonanie kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Łapsze Niżne

Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, Al. Tysiąclecia 35A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2665242, 2640777 , fax. 018 2640779
  • Data zamieszczenia: 2011-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    Al. Tysiąclecia 35A 35A
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2665242, 2640777, fax. 018 2640779
    REGON: 49291632100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppkpodhale.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Łapsze Niżne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią następujące zadania inwestycyjne: 1. Wykonanie kanalizacji sanitarnej w Łapszach Niżnych na ulicach: NADWODNIA, NOWA, STANKA, OGRODOWA. -Wykonanie rurociągu kanalizacji grawitacyjnej PVC 200 mm o długości 1265 m -Wykonanie rurociągu kanalizacji grawitacyjnej PVC 160 mm o długości 1016 m -Wykonanie rurociągu kanalizacji tłocznej PEHD 90 mm długości 53 m -Montaż studzienek kanalizacyjnych betonowych średnicy 1200mm - 2szt -Montaż studzienek kanalizacyjnych betonowych średnicy 1000mm - 20szt -Montaż studzienek kanalizacyjnych tworzywowych średnicy 600mm - 52szt -Montaż studzienek kanalizacyjnych tworzywowych średnicy 425mm - 75szt -Wykonanie przewiertu pod dnem potoku Łapszanka rurą stalowa 406,4 / 10,0mm o długości 21 m -Wykonanie bezobsługowej zbiornikowej przepompowni ścieków o średnicy wewnętrznej 1500 mm i głębokości 6,7 m wraz z wyposażeniem, automatyką i sterowaniem i monitoringiem (szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ) oraz ogrodzeniem -Wykonanie zabezpieczenia brzegów w obrębie przejścia pod dnem potoku Łapszanka z umocnień siatkowo- kamiennych o wymiarach 0,5 x 5,0m o łącznej objętości 166m3 2. Przebudowa kanalizacji sanitarnej w Niedzicy Zamek - Wykonanie rurociągu kanalizacji grawitacyjnej PVC 200 mm o długości 88 m - Montaż studzienek kanalizacyjnych betonowych średnicy 1000mm - 2 szt - Montaż studzienek kanalizacyjnych tworzywowych średnicy 425mm - 2 szt - Odcięcie istniejącego rurociągu kanalizacji sanitarnej od studni S5 3. Wykonanie kanalizacji sanitarnej w Łapszach Niżnych na ulicach: NADWODNIA, NOWA, STANKA, OGRODOWA. - Wykonanie odtworzenia nawierzchni asfaltowej po robotach kanalizacyjnych : 1) warstwa wiążąca gr. 6cm pow. 1120m2 2) warstwa ścieralna gr. 4cm pow. 6690m2 -Wykonanie odtworzenia nawierzchni żwirowej po robotach kanalizacyjnych pow. 1420m2 - Wykonanie inspekcji TV istniejących odcinków kanalizacji sanitarnej łączących budynek ze zbiornikiem bezodpływowym (przy udziale przedstawiciela Zamawiającego) - Połączenie z istniejącymi instalacjami kanalizacji sanitarnej w poszczególnych budynkach, zgodnie z projektem 4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania map powykonawczych w skali 1:500 (w kolorze) z naniesionymi granicami i nr. działek 5. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w Części II SIWZ - Dokumentacja projektowa i przedmiar robót Przed złożeniem oferty Zamawiający proponuje aby Wykonawca zapoznał się z terenem na którym mają być prowadzone roboty. W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. 5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru robót przez obie strony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą), e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppkpodhale.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach