Przetargi.pl
Wykonanie budowy sieci wodociągowo-kanalizacyjnej przy ul. Kamieniec Dolny w miejscowości Czarny Dunajec

Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-470 Czarny Dunajec, ul. Piłsudskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2613540 , fax. 018 2613530
  • Data zamieszczenia: 2012-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu
    ul. Piłsudskiego 2 2
    34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
    tel. 018 2613540, fax. 018 2613530
    REGON: 49525000537757
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie budowy sieci wodociągowo-kanalizacyjnej przy ul. Kamieniec Dolny w miejscowości Czarny Dunajec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy kanalizacji sanitarnej oraz przebudowy sieci wodociągowej wraz z wykonaniem odtworzenia nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych przy ul. Kamieniec Dolny w miejscowości Czarny Dunajec. Zakres robót - sieć kanalizacji sanitarnej: - Roboty przygotowawcze i ziemne - Roboty budowlano montażowe - Budowle i kolizje - Podłączenia domowe - Odtworzenie nawierzchni dróg bitumicznych Zakres robót - sieć wodociągowa: - Roboty rozbiórkowe, ziemne, podbudowy - Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami - Podbudowy oraz nawierzchnie tymczasowe z tłucznia - Koszty towarzyszące 2. Ogólne dane charakterystyczne sieć kanalizacji sanitarnej: - rurociągi ściekowe ?200 mm ~ 435 m - rurociągi ściekowe ?160 mm ~ 320 m - studzienki przełazowe ?1250 mm - 6 szt. - studzienki przełazowe ?435 mm - 39 szt. - nawierzchnia z asfaltu ~ 1 358 m2 sieć wodociągowa: - rurociągi ?110 mm ~ 320 m - hydranty nadziemne - 2 kpl. - przyłącza PE ~ 9 m + 38,0 m - nawierzchnia z asfaltu ~ 420 m2 3. Obowiązkiem wykonawcy będzie sporządzenie w ramach zamówienia tymczasowego projektu organizacji ruchu. 4. W trakcie trwania robót należy zapewnić ciągły dostęp do budynku Ośrodka Zdrowia dla samochodów ratowniczych, mieszańców oraz innych osób. 5. Prowadzone prace powinny umożliwiać dostęp dla pojazdów oraz osób na teren Komisariatu Policji gdzie prowadzone będą jednocześnie (w ramach odrębnego zamówienia) roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu. 6. W celu umożliwienia i ułatwienia komunikacji na czas trwania robót, Zamawiający wymaga by roboty przeprowadzić w dwóch etapach: I etap - od drogi wojewódzkiej nr 957 do budynku Policji II etap - od budynku Policji do końca parkingu przed Ośrodkiem Zdrowia. 7. Po zakończeniu robót, obowiązkiem wykonawcy będzie sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej. 8. Zamawiający wymaga by nawierzchnie z mieszanek bitumicznych były wykonane w roku 2013. 9. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączniku nr 8 do SIWZ - Przedmiar robót, w załączniku nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa oraz w załączniku nr 10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości - 15.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-dunajec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach