Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wieliczce

Powiat Wielicki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Rynek Górny 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 399 98 00
  • Data zamieszczenia: 2023-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wielicki
    Rynek Górny 2
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 399 98 00
    REGON: 351554531
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wieliczce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Wieliczce.2. W ramach niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązuje się do wyprodukowania i dostarczenia Zamawiającemu następujących tablic rejestracyjnych:a. Tablice samochodowe zwyczajne (jedno i dwurzędowe), w tym wtórniki –17 000 sztuk,b. Tablice samochodowe do oznaczania pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, w tym wtórniki – 300 sztukc. Tablice samochodowe zwyczajne zmniejszone, w tym wtórniki- 300 sztuk,d. Tablice profesjonalne samochodowe (jedno i dwurzędowe) – 4 sztuk,e. Tablice samochodowe tymczasowe (jedno i dwurzędowe), w tym wtórniki – 800 sztuk,f. Tablice samochodowe tymczasowe dla pojazdu posiadającego zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia tablicy rejestracyjnej, w tym wtórniki -5 sztukg. Tablice motorowerowe, w tym wtórniki – 300 sztuk,h. Tablice motorowerowe dla motoroweru wyposażonego w silnik elektryczny, w tym wtórniki 30 sztuki. Tablice profesjonalne motorowerowe –2 sztuki,j. Tablice motorowerowe tymczasowe, w tym wtórniki – 5 sztuk,k. Tablice motocyklowe, w tym wtórniki – 1500 sztuk,l. Tablice motocyklowe dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem, w tym wtórniki – 10 sztuk,m. Tablice motocyklowe tymczasowe – 5 sztuk,n. Tablice profesjonalne motocyklowe – 5 sztuk,o. Tablice indywidualne samochodowe (jedno lub dwurzędowe), w tym wtórniki - 200 sztuk,p. Tablice indywidualne samochodowe jedno i dwurzędowe dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem , w tym wtórniki – 10 sztuk,q. Tablice indywidualne motocyklowe, w tym wtórniki,– 10 sztuk,r. Tablice zabytkowe samochodowe (jedno lub dwurzędowe), w tym wtórniki – 100 sztuk,s. Tablice zabytkowe motocyklowe, w tym wtórniki- 10 sztukt. Tablice zabytkowe motorowerowe, w tym wtórniki – 10 sztuk,u. Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe zmniejszone, w tym wtórniki – 10 sztukoraz do odbioru wszystkich zużytych tablic rejestracyjnych, zdanych Zamawiającemu i przeznaczonych do likwidacji oraz ich fizyczną kasację, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca bezpłatnie udostępni Zamawiającemu specjalistyczne oprogramowanie umożliwiające zamawianie tablic za pośrednictwem łączy teleinformatycznych. System informatyczny musi być kompatybilny z wykorzystywanym przez Zamawiającego systemem i być dostosowany do zasad znakowania pojazdów w całym okresie realizacji zamówienia. Wykonawca zapewni przeszkolenie co najmniej 2 pracowników Zamawiającego z obsługi przedmiotowego systemu.4. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z wymogami określonymi w:a. przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.);b. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847), jak również rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1885); c. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 547);normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1344 z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.a w przypadku zmiany lub uchylenia powołanych przepisów, zgodnie z aktualnymi przepisami, które regulować będą wymogi techniczne i wzory tablic rejestracyjnych.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od części dostawy oraz zmiany ilości w poszczególnych rodzajach zamawianych tablic stosownie do potrzeb. Zakres zamówienia nie może być jednak mniejszy niż 50 % całkowitej wartości zamówienia.6. Dostawa następować będzie partiami, według zamówień częściowych, sporządzanych przez Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub emailem Wykonawcę o ilości i rodzaju tablic niezbędnych do dostarczenia w ramach danej dostawy częściowej. Zamawiający zlecając w kolejnych zleceniach jednostkowych wykonanie tablic określi ich ilość oraz wyróżniki literowo – cyfrowe. 7. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. Wieliczka ul. Słowackiego 29) pokrywa we własnym zakresie Wykonawca.8. Każdy komplet tablic musi zostać zabezpieczony przekładka papierową. Tablice rejestracyjne winny być opakowane w foliowe koszulki w paczkach po 25 kompletów lub sztuk z czytelnym opisem numeru, serii i numerami rejestracyjnymi.9. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek dostarczenia nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic przeznaczonych do likwidacji w terminie maksymalnie 7 dni od dnia złożenia zamówienia. 10. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionych wtórników tablic do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w terminie wskazanym w ofercie jednak nie dłużej niż w ciągu maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach