Przetargi.pl
„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2024”

POWIAT LIMANOWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 33 37 800 , fax. 18 33 37 880
  • Data zamieszczenia: 2023-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT LIMANOWSKI
    ul. Józefa Marka 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 33 37 800, fax. 18 33 37 880
    REGON: 491892854
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2024”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych, samochodowych, motocyklowych, do przyczep, motorowerowych oraz ich wtórników na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej. 2. Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania zgodnie z: 1) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847 ze zm.),2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546 ze zm.),3) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1885 ze zm.),4) przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.).3.Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał:1) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy stosownie do art. 75a ust. 1-3 oraz art.75aa ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.).2) aktualny certyfikat na zgodność oferowanych tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi wynikający z art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.).3) aktualne zezwolenie na prowadzenie zbierania, transportu i przetwarzania odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.).4. Zamawiający szacuje ilość tablic rejestracyjnych objętych zamówieniem w następujący sposób:1) samochodowe jednorzędowe zwyczajne - 8 550 kpl.,2) samochodowe jednorzędowe indywidualne - 100 kpl.,3) samochodowe jednorzędowe zabytkowe - 20 kpl.,4) samochodowe jednorzędowe tymczasowe – 250 kpl.,5) samochodowe jednorzędowe zmniejszone - 50 kpl.,6) samochodowe jednorzędowe zmniejszone tymczasowe - 2 kpl.,7) samochodowe dwurzędowe zwyczajne - 50 kpl.,8) samochodowe dwurzędowe indywidualne - 1 kpl.,9) samochodowe dwurzędowe zabytkowe - 2 kpl.,10) samochodowe zwyczajne zielone – 22 kpl.,11) samochodowe jednorzędowe zwyczajne (przyczepy) - 300 szt.,12) motocyklowe zwyczajne - 1180 szt.,13) motocyklowe indywidulane - 4 szt.,14) motocyklowe zabytkowe - 3 szt,15) motocyklowe tymczasowe - 3 szt.,16) motorowerowe zwyczajne - 190 szt.,17) motorowerowe tymczasowe - 2 szt.,18) wtórnik tablicy motorowerowej - 8 szt.,19) wtórnik tablicy motocyklowej - 10 szt.,20) wtórnik tablicy samochodowej - 100 szt.,21) wtórnik tablic samochodowych - 50 kpl., 22) samochodowe profesjonalne - 1 kpl.,23) motocyklowe profesjonalne - 1 szt.,24) motorowerowe profesjonalne - 1 szt. 5. Tablice rejestracyjne muszą być zabezpieczone przed uszkodzeniem tj. zapakowane w worek foliowy, oddzielający każdy komplet tablic.6. Wskazane ilości tablic są wielkościami orientacyjnymi przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zwiększenia zamówienia w okresie trwania umowy ceny tablic rejestracyjnych pozostaną bez zmian. 7. Złożone zamówienia nie muszą obejmować wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych opisanych powyżej. Ilość tablic, która zostanie Zamawiającemu uzależniona będzie od wielkości zapotrzebowania Zamawiającego. 8.W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i dostawy tablic według nowych przepisów.9.Dostawy nowych tablic rejestracyjnych seryjnych oraz tablic rejestracyjnych wtórników, indywidualnych, zabytkowych, profesjonalnych i dodatkowych będą realizowane partiami w wielkości określonej w pisemnym zawiadomieniu przesyłanym przez Zamawiającego do Wykonawcy w terminie wskazanym przez Wykonawcę w Formularzu oferty - pkt 3 (kryterium oceny ofert) od daty zgłoszenia lub w przypadku sytuacji awaryjnych na następny dzień. Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach od 07:30 do 15:30.10. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy każdą zamówioną partię tablic rejestracyjnych, zgodnie z zamówieniem, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.11.Wykonawcę obciążają wszystkie koszty związane z realizacją niniejszej umowy, w tym koszty produkcji tablic, transportu, załadunku i rozładunku, a także inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania umowy.12. Wykonawca oświadcza, iż użyte do realizacji umowy materiały posiadają wymagane atesty i certyfikaty oraz są zgodne z polskimi normami. 13.Na okoliczność odbioru jakościowego i ilościowego każdej partii tablic rejestracyjnych sporządzony zostanie protokół podpisany przez każdą ze stron umowy. 14.W przypadku nie wykorzystania szacunkowej wartości zamówienia dopuszcza się zmianę umowy w zakresie zmniejszenia wartości przedmiotu umowy. Natomiast w przypadku zwiększenia zamówienia w okresie trwania umowy, ceny tablic pozostaną bez zmian. 15.Wykonawca w umowie zobowiązany jest do odbioru i złomowania wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych na własny koszt zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szacowana ilość wycofanych tablic w okresie trwania umowy to około 750 sztuk miesięcznie. Warunki odbioru określone są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiące załącznik nr 6 do SWZ. 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. 17. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne w wysokości 36 miesięcy, liczonych od dnia zapłaty faktury dołączonej do danej partii tablic rejestracyjnych dostarczonych zgodnie ze złożonym zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa warunku w tym zakresie.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy stosownie do art. 75a ust. 1-3 oraz art.75aa ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający nie określa warunku w tym zakresie.4) Zdolność techniczna lub zawodowaZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, wykonał (zakończył): minimum 2 zamówienia o wartości każdego z zamówień nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) obejmujące swym zakresem co najmniej dostawę tablic rejestracyjnych.Jako wykonanie (zakończenie) zamówienia należy rozumieć podpisanie co najmniej Protokołu odbioru lub innego równoważnego dokumentu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach