Przetargi.pl
Wykonanie dwóch koncepcji do wyboru i projektu wykonawczego inwestycji pn. "Plac zabaw dla młodszych dzieci - Dantego 7/Szekspira 4"

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2017-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 1525966300043
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dwóch koncepcji do wyboru i projektu wykonawczego inwestycji pn. "Plac zabaw dla młodszych dzieci - Dantego 7/Szekspira 4"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Plac zabaw dla młodszych dzieci na świeżym powietrzu, ogólnodostępny, ogrodzony. Teren bezpieczny, uporządkowany, wyposażony w bezpieczne urządzenia zabawowe, z bezpieczną nawierzchnią. 2.Lokalizacja: teren zielony pomiędzy budynkami Szekspira 4 i Dantego 7 w osiedlu WSM Wawrzyszew – dz. nr ew. 93/1, 93/2, 95/2, 76/3 z obrębu 7-08-03. 3.Wykonanie projektu obejmuje: 1) Wykonanie dwóch koncepcji zagospodarowania placu zabaw, z których Zamawiający wybierze jedną do realizacji. Koncepcje mają zawierać: a) Część graficzną:  plan zagospodarowania terenu w skali 1:250,  rysunki urządzeń na placu zabaw. b) Część opisową:  założenia ogólne projektowanych urządzeń,  opis przyjętych rozwiązań materiałowych. c) Wizualizację koncepcji w programie edytowalnym. 2) Zaprezentowanie koncepcji na spotkaniu z: wnioskodawcą do Budżetu Partycypacyjnego 2017 projektu pn. „Plac zabaw dla młodszych dzieci – Dantego 7/Szekspira 4”, oraz przedstawicielami dzielnicy. 3) Wykonanie pełnej dokumentacji całej inwestycji, na podstawie wybranej koncepcji, uwzględniającej ewentualne uwagi zaprezentowane na spotkaniu, o którym mowa w pkt 2), obejmującej projekt wykonawczy i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz kosztorys inwestorski zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2015r. poz. 1422), oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). 4) Przekazywanie na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień na zapytania potencjalnych Wykonawców do wykonanej dokumentacji projektowej, podczas prowadzonej procedury na wykonanie robót budowlanych. 4. Elementy do uwzględnienia w projekcie: 1) Nawierzchnia bezpieczna poliuretanowa pod urządzeniami zabawowymi. 2) Umieszczenie urządzeń wkomponowanych w podłoże: - Urządzenia wielofunkcyjne ze zjeżdżalniami (2 szt.); - Huśtawki (5 szt.); - Bujaki sprężynowe (4 szt.); - Karuzele (2 szt.); - Domek lub pociąg (1 szt.); - Piaskownica. 3) Ogrodzenie placu zabaw. 4) Ławki z oparciem (4 szt.). 5) Kosze na odpady (2 szt.). 6) Tablice z regulaminem przy wejściach. 7) Ewentualny demontaż urządzeń z wywozem i unieszkodliwieniem. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje wzór umowy zamieszczony w sekcji IV - pkt 4)Ogłoszenia (stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do Ogłoszenia). 5. Na podstawie art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający nie wymaga w okresie prowadzenia usług skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, pracowników do wykonywania czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach