Przetargi.pl
Naprawa alejek w Parku Moczydło, w formule zaprojektuj i wybuduj - numer postępowania: 26/ZP/24

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, al. "Solidarności" 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    al. "Solidarności" 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 01525964000184
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa alejek w Parku Moczydło, w formule zaprojektuj i wybuduj - numer postępowania: 26/ZP/24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji opozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót budowlanych oraz wykonanie na jej podstawie robót polegających na modernizacjitoru rowerowego oraz ciągów: pieszo-rowerowego i pieszego, a także zapewnienie nadzoru autorskiego podczas robótbudowlanych w ramach realizacji projektu ,,Naprawa alejek na terenie Parku Moczydło”, w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy:Etap 1 – wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień/decyzji/zezwoleń, napodstawie programu funkcjonalno-użytkowego.Etap 2 – wykonanie robót budowlanych na podstawie i w zakresie wynikającym z opracowanej i zaakceptowanej przezZamawiającego dokumentacji.3. Wykonawca we własnym zakresie musi pozyskać mapę do celów projektowych4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji oraz odbioru przedmiotuzamówienia określają:a) projektowane postanowienia umowy - wzór umowy, zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące załącznik nr 6 doSWZ,b) program funkcjonalno-użytkowy (PFU), który stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.5. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiającywymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie stosunku pracy zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.) osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynnościdotyczące robót w branży ogólnobudowlanej. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania i weryfikacjizatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułuniespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.6. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.Zamawiający dokonał podziału zamówienia dot. robót w zakresie ścieżek i innych nawierzchni na części, z których każdastanowi przedmiot oddzielnego postępowania. Niniejsze postępowanie dotyczy jednej z ww. części zamówienia.7. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnejz tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł 00/100),przez cały okres trwania umowy.8. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 1.064.999,00zł.9. Gwarancja i rękojmia:Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca możezaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy.Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ.Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - § 11 ust. 3 wzoru umowy.10. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.12. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy,stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.13. Zamówienie należy zrealizować w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, iż Wykonawcawykona i dostarczy Zamawiającemu dokumentację projektową w terminie 5 tygodni od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że:a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: co najmniej 2 roboty budowlane, z zastrzeżeniem,że w zakresie każdej roboty było wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego lub z nawierzchni bitumicznej o powierzchnimin. 700 m².Uwaga:Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymiWykonawcami, w wykazie o którym mowa w Rozdziale IX część 3 ppkt 1 lit. a) SWZ, należy wskazać roboty budowlane, wktórych wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.b) dysponuje, co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia w szczególności, w rozumieniuprzepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), posiadająca uprawnieniabudowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, która będzie pełniła funkcjęKierownika robót.Zamawiający informuje, iż Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzpww. warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać wspólnie / łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach